לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

כי איכות זו לא מילה גסה.


אבל אובססיה כן.

 

*אזהרה מראש*

פוסט זה נכתב ברגע של התלהבות מוחלטת.

וזהו.

 


האמת היא שרציתי להוציא פוסט אובססיות עוד בשבת. אבל ויתרתי על הרעיון.

אבל אז זה חזר...

חיפשתי עכשיו כמה תמונות של מירנדה ריצ'רדסון. שחקנית שעם הזמן אני מעריכה יותר ויותר ויותר [וכל פעם אני מופתעת מחדש מזה שאני מגלה אותה בעוד סרטים ועוד סרטים, ואפילו כאלה שראיתי ולא ידעתי שהיא שם בכלל]. מיותר לציין (נו, טוב, אני אעשה את זה בכל זאת) שלדעתי היא שחקנית מעולה.

אז הפעם הראשונה שראיתי אותה הייתה בסרט "אליס בארץ הפלאות" של הולמרק, כנראה. כלומר, אני לא בטוחה שזה ממש הראשון, אבל כשחושבים על זה, כנראה שזה היה הראשון, כי אני זוכרת שראיתי את הסרט הזה די מזמן. היא משחקת שם את תפקיד מלכת הלבבות. אז עוד לא הייתי מודעת אליה בתור שחקנית, אבל אח"כ נזכרתי שבעצם שם ראיתי אותה לראשונה.

אני די אוהבת את הפקות הפנטזיה של הולמרק. הם עושים סרטים ממש טובים כשזה מגיע לאגדות קסומות שכאלו. אז התחנה הבאה היתה בסרט "מרלין" גם של הולמרק. שם היא עושה באופן פשוט פנטסטי את תפקיד המלכה מאב. ההמשך היה ב"שלגיה", תפקיד המלכה הרעה (והג'ינג'ית! P:) נראה לי שמכאן התחלתי ממש לקלוט שזאת שעושה את כל התפקידים האלה היא אותה אחת, והיא עושה את זה פשוט טוב!

אפילו ב"סליפי הולו" היא משחקת. (תזכורת לעצמי: לראות את הסרט שוב ולשים לב שהיא באמת שם).

ושבוע שעבר, הלכתי לסרט "פאנטום האופרה", ונחשו מה? גם שם היא משחקת (ואפילו שרה)!


והסיבה שבכלל החלטתי בכל זאת לעשות פוסט סגידה, הוא שהרגע שמתי לב שהיא משחקת גם בסרט הבא בסדרת סרטי ה"פ. אין לי מושג מה גרם למלהקים לבחור בה דווקא לתפקיד ריטה סקיטר. דמיינתי אותה די שונה מהמראה של מירנדה, אבל מה שכן- אני בטוחה שהיא תעשה את התפקיד הזה טוב.

(נ.ב. הקישור כאן נוסף כמה שעות אחרי, כשמצאתי את התמונה הזו, ופששש... עשו אותה טוב! יותר חביבה ממה שדמיינתי, אבל זה רק המראה!)


(מתוך "שלגיה")





(מתוך "מרלין" -הימנית-)


 

וכיצד אפשר לעשות פוסט אובססיות בלי בראד פיט?

(סוררי, אבל יש לי שריטה נורא חזקה אליו בתקופה האחרונה...)

בלי יותר מדי זיוני שכל- קובץ תמונות:




 



 



 

(טוב, סליחה, זה לא תמונות ממש עדכניות, אבל עדיין P:)


לא... לא שכחתי את ג'וני!

 



 



(היי, יש לי תמונה כזאת ביומן משנה שעברה! מאגניב!)

 




 

טוב, יש יותר מדי אנשים יפים...

אני אפסיק בנקודה זו להיום.

כמו שאני מכירה את עצמי, המשך יבוא ^.~

 

נ.ב. נא לנקות את הריר אחריכם ביציאה. ^.~

נכתב על ידי , 17/1/2005 16:01   בקטגוריות פוסטים מטומטמים  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-18/1/2005 15:54




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)