לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

תשובות לשאלון (החורפי) השבועי


האם את/ה טיפוס חורפי או קייצי? ולמה

 

אני טיפוס אביבי!

וככה, כי הכי כיף לי באביב. לא בקיץ כשחם לי מדי, לא בחורף כשקר מדי, אלא כשנעים והפרחים פורחים, והשמש זורחת, והציפורים מצייצות P:

 

האם את/ה מאלה שבגשם מתלהב/ת וקופצ/ת לתוך שלוליות ונרטב/ת לגמרי ועושה דאווינים מאגניבים כאלה? או שאת/ה מעדיפ/ה להישמר יבש/ה מתחת למטרייה ולהגיע בשלום הבייתה הישר לתוך הספה החמה עם השוקו החם והטעים??

 

אני מעדיפה ללכת בגשם בלי מטריה, לא לקפץ בשלוליות אבל להירטב [לא עד העצמות], ואז לחזור הבייתה בשלום, להיכנס מתחת לפוך ולשתות שוקו!

 

מה עדיף? שלג, ברד או גשם?

 

שלללללג!

כי זה כזה... כזה... לבן, קטן וצמרירי!
חיחי..
שלג זה פשוט הכי כיף שיש, וחבל שבארץ אין הרבה שלג [ואני לא מחשיבה בכלל את החרמון]

אח"כ עדיף גשם, וגשם קטן, לא מבול, כי אני נורא אוהבת ללכת מתחת לטיפות המטפטפות, זה כיף!

ברד זה בסדר כשיושבים עם אותה כוס שוקו מתחת לפוך, ורואים בחלון שיש ברד... כי ללכת ברחוב כשיש ברד- זה ממש לא נחמד...

 

השלם/ימי את השיר: "כי חורף וגשם מטפטף על העורף..חורף, צריך...."

 

לישון הרבה ולהיות מתחת לפוך!

ובין לבין לקפוץ בשלוליות

P:

 

כמה פעמים את/ה מצטננ/ת בחורף ממוצע?

 

פעמיים-שלוש

אני מקווה שהשנה אני אשאר עם הפעם האחת שהספקתי להיות ממש חולה וזהו.
>.<

 

עם כמה שמיכות את/ה ישנ/ה? עם כמה שכבות של בגדים?

 

שמיכה אחת עבה, ושכבה אחת או 2, תלוי עד כמה קר...

 

כמה פעמים נתקע לך המגף בלולית כשהיית קטנ/ה?

 

אפעם?
ממתי מגפיים נתקעות בשלוליות?
oO

או שאני ממש מסגירה את העובדה שאני ילדה מנותקת מהמציאות המקומית?

 


 

האתר הזה שונא אותי או משהו?

גם הפעם כשעניתי לשאלון זה לא שולח לי לבלוג ונתקע. פעמיים.

פויה.

לפחות הפעם העריכה הלכה לי מהר...

נכתב על ידי , 19/1/2005 23:10   בקטגוריות שאלונים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-20/1/2005 22:30




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)