לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

? I'm weird


 

אני? מוזרה?

מי אמר?

 

 


בלאט, אני צריכה לכתוב פוסט, אבל אין לי כוח...

שוב אני מתעצלת דווקא כשקורים דברים מוזרים.

 

אבל זה מסתכם בכך שלנה ואלן מפחדות מבן גוריון, שהיה היום קונצרט די יפה, רק שישבו מאחורינו פקצ"ות שלא הפסיקו לפטפט, שלנה הביאה קוסמופוליטן (העיתון, לצערי הרב לא את המשקה) היום, ואני וליז סחבנו לה אותו, ובזה שאתמול כמעט פספסתי את אמא שלי, אבל למזלי נשארתי להפסקה עם לנה. היה לי מבחן באנגלית וכתבתי בו חיבור פי 3 יותר ארוך ממה שצריך,  צרבתי לעדן 2 דיסקים וככה הרווחתי גם אני מוזיקה..

וזייהו בערך...

יש לי יותר מדי עבודות להכין :(


משיחותיי עם זנב:

Sky says:

מה שלומך דרדסית? ^.~

Go nuts, hug a tree! says:

בלע

חח

Go nuts, hug a tree! says:

רגע, את טוענת שאני יצורה כחולה שלובשת כובע מוזר ולבן?

Go nuts, hug a tree! says:

בלאט, כשחושבים על זה, אני באמת יכולה להיות דרדסית.

Sky. says:

i rest my case

Go nuts, hug a tree! says:

טחח

Sky. says:

חיבקת עצים לאחרונה?

Go nuts, hug a tree! says:

נופ

Go nuts, hug a tree! says:

אבל..אבל..התחשק לי

Sky. says:

אז מאיפה המסקנה הזו?

Sky. says:

אם התחשק למה לא חיבקת?

Go nuts, hug a tree! says:

את חושבת שאני צריכה?

Sky. says:

את חושבת שאין עצים בארץ שלא רוצים חיבוק?

אני חושבת שאם תצאי לרחובות, או ליערות- תמצאי מלא מלא עצים שרוצים חיבוק!

Go nuts, hug a tree! says:

אההה

Go nuts, hug a tree! says:

*חושבת על תגובה חכמה*

Sky. says:

חבל על הזמן, את לא תמצאי

אבל אני אשמח אם בכל זאת כן תמצאי משו

Go nuts, hug a tree! says:

חצופה

Go nuts, hug a tree! says:

בלע

.


אין דברי חוכמה להיום.

 

היום סיימתי רשמית את "ראיון עם ערפד"!

שוקי הבטיח להביא לי את הסרט בתחילת שבוע הבא.

^_^

 

עכשיו יש לי את "הערפד ארמאן"

יאמי!

 

נכתב על ידי , 21/1/2005 20:33   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-23/1/2005 20:49




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)