לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

No more ספרות for me


 

או במילים אחרות-

 

אאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההה

 

הבגרות בספרות מאחורי!

 

שיו...

בעצם, לא כל כך, כי הלך לי לא הכי טוב, אבל בסה"כ בסדר.

יש לי מגן 100, ככה שלא נורא...

העיקר שעבר...

 

לקחתי 2 אוטובוסים, כי האוטובוס שלי החליט לאחר. ראיתי אותו אח"כ עוקף את האוטובוס שהייתי עליו. יחי האירוניה. אבל מה שטוב, שמאיפה שירדתי, לקחתי אוטובוס שמגיע ממש לביצפר, ככה שלא הייתי צריכה ללכת בגשם. וויהי. בדרך כמעט נדרסתי ע"י צוציקים שבדיוק יצאו מהביצפר.

 

באתי.

מצאתי כיתה.

פטפטתי טיפה עם ליז ומרינה.

כתבתי מבחן.

הלכתי.

 

טוב, בערך.. פשוט אין לי כוח לפרט..

העיקר שנגמר..


 

יום שישי היינו אצל ליז וניסינו לעבוד על העבודה באנגלית. היינו זה אומר אני ולנה.

היה מבדר בסה"כ.

המסקנה העיקרית מהערב הוא שאסור להפגיש את שלושתנו.

 

אה, ואני רוצה חבר. [תאשימו את לנה, היא זאת שהעלתה את זה בע"פ]

ורצוי שיהיו לו עיניים כחולות ויקראו לו ריצ'י. [או איך שלא קוראים לו במציאות]

>.<

 

אובססיות זה רע.


הו, ומצאתי לי ציירת חדשה!

פעם התמכרתי לציורים של איימי בראון.

עכשיו מצאתי לי אחרת. P:

מחר אני אביא קישור לאתר שלה.

ונדמה לי שתיקיית התמונות תתפח לה בעוד איזה כמה עשרות טובות של תמונות בקרוב.

(לא שה14 אלף ומשו שיש בה עכשיו מפריעות לה..)

 


תום שימושי. נמאס לי לקרוא לו תום למען האמת, אבל ככה זה ישאר.

היה לי קטע נורא נוסטלגי ביום שבת. משום מה קפץ לי פיוז, במקום ללמוד, למצוא ת'ספר מחזור מכיתה ט'.

יש שם דברים נורא מבדרים.

כמו למשל עדן שכתבה לי ברכה נוסח הברכות של אנשים שנפרדים כמעט לתמיד ולא הולכים לשמוע אחד מהשני [יחי האירוניה], או ברכה מקלסו :

"

לסקאי

בהצלחה בהכל

תבואי לצופים

קלסו

"

 

בכל אופן, אולי יום אחד יהיה לי כוח לעשות פוסט על כל מה שיש שם, ואולי לא. אבל חיטטתי בפנים [ואז מה אם המטרה הראשונית הייתה למצוא תמונה של ריצ'י, שאגב, אפילו שם כתבו על העיניים היפות שלו (שתקו. אני יודעת שזו אובססיה ושזה יעבור, למרות שאני מקווה שזה לא.), אבל אחרי שמצאתי המשכתי לחטט], ומצאתי ברכה מהפודל, אני אפילו לא זוכרת שביקשתי ממנו לכתוב לי משו, למרות שיש מצב שזה היה ממש בסוף כשהסתובבתי עם עוד מישהי (לנה/ליז) כשכמעט ולא נשארו ילדים בביצפר. בכל אופן, הוא כתב לי:

"

לסקאי

תמיד תישארי בליבי,

ממני חברך ל*^&$& [שם של כיתה מיוחדת]

פודל

"

 

אני חייבת להודות שרק בשביל רשימות כאלה שווה לפתוח ת'ספר מחזור מדי פעם. זה עושה כיף.

חבל שהילד הזה נהיה די סנובי בפעמיים היחידות שיצא לי לראות אותו השנה...

הו, וול..

 

חעחע איך הגעתי לספר המחזור הזה מזה שבכלל ניסיתי להגיד משו על תום?

(טוב נראה לי שרק אלא שיודעות מי זה הפודל יבינו את האסוציאציה P:  )

אניווי, האנש הזה שימושי. שוב יש לי מוזיקה חדשה ממנו (:

אני עדיין בדילמה לגבי ניתוק הקשר.

הוא סיפר לי היום על איך החברה הקודמת שלו מנסה לנתק איתו קשר, והוא בסוף זה שמחק אותה מכל מקום אפשרי. אניווי- אני טיפשה. אם אני רוצה לנתק קשר, למה לכל הרוחות אני ממשיכה לדבר איתו?

בלאט איתי.

 


 

 

 

טוב, אני ממש עייפה היום..

 

אני אפסיק לזיין ת'שכל ואנסה לכתוב פוסט נורמלי על כל הדברים האלו בהמשך...

 

לילה טוב!

 

 

 


 

וכי מזמן לא עשיתי את זה, וכי זה באמת תקוע לי בראש כבר יומיים, שיר מקסים:

 

שיר שנתקע לי בראש:

 

Sonata Arctica

The Misery


I write the lines you want me to
with words I dare to use of all
the ones that you have taught me
along the years.

You cast a perfect shadow on the paper,
fade away with sunlight.
Fear the way you know me,
love can leave a stain.

You steal my only hope
and make me stay awake another night.
I wish you bare with me, stay near me
when the atumn leaves have fallen.
Solitude, my pain, the last thing left of me.

If you fall I’ll catch.
If you love I’ll love
and so it goes, my dear.
Don’t be scared you’ll be safe,
this I swear if you only love me

Seven lonley lies written on dead winters night.
Open the only book with the only poem I can read.
In blood I sign my name
and seal the
midnight with a tear.
Burn the paper, every line, for them I cried.

If you fall I’ll catch
If you love I’ll love
and so it goes my dear
don’t be scared you’ll be safe
this I swear if you only love me back.

I am the Playwrite and you are my Crown.
Make me cry for your love,
like you’ve done many times
so I know I can’t write these storylines without you.
Lady Pain, make me strong,
can’t we be together without them forever?

The words I write can only hurt me,
sorry for the rain.
Thank you my only one,
you gave me this pain.
I leave you gently on the floor,
take one step towards the door.
Where's that letter never written,
good night now.

If you fall I’ll catch
If you love I’ll love
and so it goes my dear
don’t be scared you’ll be safe
this I swear if you only love me.

If you fall I’ll catch
If you love I’ll love
and so it goes my dear
don’t be scared you’ll be safe
this I swear if you only love me.

If you fall I’ll catch
If you love I’ll love
and so it goes my dear
don’t be scared you’ll be safe
this I swear if you only love me...

 

 

נכתב על ידי , 31/1/2005 23:05   בקטגוריות שירים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקאי ב-2/2/2005 18:37




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)