לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2005

תשובות לשאלון השבועי


האם אתה מתגעגע לילדות?
שאלה רטורית.
בוודאי שכן.

מה הצעצוע האהוב עלייך מהילדות?
אני תינוקת בנשמה.
מה שאומר שאהבתי המון צעצועים.
נראה לי שאהבתי את כל מה שהיה לי.

אני זוכרת שהיה לי דובי קטן, שהביאו לי כשהייתי ממש פיצית, והוא היה מותק! אבל נפל לו האף יום אחד [זה היה פלסטיק מחובר בדבק כנראה... :/], וזה היה ממש עצוב.

בכל אופן, נראה לי שמהילדות, זו הבובה של סימבה, שיש לי אותה מ96' בערך...

האם שמרת את אחד הצעצועים מהילדות? למה?
רובם.
המיטה שלי די מלאה בבובות פרווה. P:
אבל גם יש לי מיני-בובות בכל מיני מקומות בחדר, שחלקן- גילן יותר גדול ממני.

אני זוכרת שלפני שעברנו דירה, עשיתי שקית עם לא מעט צעצועים ובובות שהיו לי, ונאלצו לפנות את מקומם.
לזכותי ייאמר שלא זרקתי אותם, וכנראה שהם נמצאים היכנשהו, אצל מישהו... איכשהו...

מהו שיר הילדות האהוב עלייך?
*חושבת*

השיר היחיד שעולה לי לראש זה השיר של "ספוקויינוי נוצ'י מאלישי"

מהי תכנית הילדות האהובה עלייך?
יש יותר מדי...
ראיתי די הרבה סדרות וכאלה, ככה שקשה לבחור משו ספציפי...

אם היית יכול לחזור בזמן לאיזה גיל היית חוזר?
4-5

לגן, בקיצר.

ולהישאר שם.

עם התמימות הזו.
[והבלונד P:]

האם משכת לילדות בצמה?
אולי ראוי לשאול האם משכו לי?

ונראה לי שלא.

האם עברת שנוי משמעותי מאז שהיית קטן?
נמנמנמנמ

כן.

מן הסתם...

מה המקרה הכי מוזר שקרה לך בגן?
מוזר?

וואו
*מתחילה להעלות זכרונות מהגן* חיחי

או, טיהי- אני זוכרת שאהבתי לצייר [כל התעודות שלי מהגן מקושקשות מכל עבר לאות הוכחה] והיו לנו מכחולים וכאלה, אז אני זוכרת שבזמן שהייתה הפסקה או משו כזה, אהבתי לשטוף אותם. oO כן, אני מוזרה.
אבל זה היה כיף... כי היו כאלה מברשות גדולות שניקינו איתם, וראו את כל הצבע מהמכחולים נשפך לכיור, וכל הצבעים היו מתערבבים. זה היה יפה בדרכו המיוחדת.

אה, והיה איזה בן שאהב ורוד. צחקנו עליו. אני ועוד מישהי. זה היה ממש רשע.
והיה ילד ג'ינג'י וממש חמיוד, שאני זוכרת שהלכתי למסיבת יומולדת שלו. היה חביב. קיבלתי משקפיים עם מסגרת ורודה ושפנים בצד. XD

מה הזכרון הראשון שלך?
אני, מנסה לטפס מחוץ למיטה הגבוהה שהייתה לי בברה"מ כשהייתי תינוקת.
אני זוכרת שתמיד השווצתי ביכולתי לברוח מהמיטה הזו.

ואני גם זוכרת יום אחד שסבא שלי הוציא אותי בעגלה לאיזה שוק מקומי. ועקצה אותי דבורה באצבע .

זה היה באיזה גיל שנתיים אולי...
לא יודעת בדיוק...

מה הזכרון הכי מתוק שלך מהילדות?
אני זוכרת שהייתי עם עוד איזה ילד קטן, זה היה בערך בגיל 2-3 וטיילתי עם סבא שלי. בכל אופן, איכשהו היה שם עוד ילד בגילי, אולי שכנים, והיינו במעין שדה [אני מתערבת שבמציאות זו גינת מטר על מטר, פשוט ככה זה נראה לילדים] והיו שם "אדובאנצ'יקי", נו זה פרחים כאלה, ששכחתי איך קוראים להם. אבל הם נהיים כאלה לבנים וכשנושפים בהם הכל מתפזר... בלעכס... בקיצר, עמדתי ליד איזה כמה שיחים גדולים איתו ונשפנו בהם.
לא יודעת, זה אחד הזכרונות היותר ותיקים, ויותר חביבים שיש לי.
היה חמיוד כזה.

 

 



נכתב על ידי , 1/2/2005 22:49   בקטגוריות שאלונים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-4/2/2005 18:28




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)