לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2005

הפוני שלי איבד את סמל החומד שלו!!!


עדן (18:09) :

ממצב?

עדן (18:09) :

מי יודע איפה מה?    

*הערת מערכת: באווי שלי כתוב: "מישהו יודע איפה סמל החומד שלי?" *

סקאי (18:10) :

סמל החומד שלי!

עדן (18:11) :

שזה?

סקאי (18:11) :

יש לי מיני פוני!

ויש לו סמל חומד!

ול2 פונים אחרים הלך הסמל חומד לאיבוד!

עדן (18:11) :

אוי ואבוי סקאי את בסדר..

או שסתם התחלת לדבר סינית...

סקאי (18:12) :

אני בסדר גמור!

וזה של2 פונים הלך לאיבוד סמל החומד- זה ממש רע!

זה ממש לא בסדר... כל סדרי הטבע יכולים להתהפך עכשיו!

עדן (18:13) :

איזה פונים לעזאזל??
עכשיו גם סוסים יש לך בבית?

:-)

סקאי (18:13) :

סוסים זה כיף!

פונים- זה מוי כיף!

אבל אין לי פוני ורוד... אולי אני אשיג כזה שבוע הבא... יש לי פוני כחול, והוא גם חמיוד!

עדן(18:14) :

בלאט....

את מתחילה להתשגע ומשגעת גם אותי?

סקאי (18:15) :

אני?

מה פתאום...

אני סקאי חמודה שלא ישנה מספיק הלילה.

אבל באמת יש לי פוני כחול בבית!

יש לי אפילו אחד צהוב, אבל הוא די זקן... הוא אצלי ממזמן.

ועכשיו יש לי פוני כחול חדש!

עדן (18:15) :

לכי לישון....

שלושה מטורללים ואחד חולה נפש בעת אחת אני לא עומדת בעומס...

סקאי (18:16) :

את רומזת שאני מטורללת?

עדן (18:17) :

את השלישית להיום

ואני לא רומזת אני אומרת ישירות

סקאי (18:17) :

אבל... אבל... באמת יש לי פוני!

:-(

אוף... למה את לא מאמינה לי?

עדן (18:18) :

בסדר.... יש לך פוני כחול על הראש

סקאי (18:18) :

לללללללאאאאאאאא!

לא על הראש!

עדן(18:18) :

טוב... על התחת

סקאי (18:18) :

אין לי ראש כחול :-(

יש לי פוני כחול שכרגע נמצא על השולחן

סקאי (18:19) :

הוא לא על התחת!

זה לא מקום ראוי לפוני!

עדן (18:19) :

דה דה.... שער מנשה מחכה לך

סקאי (18:19) :

מי זה מנשה?

אני לא מכירה שום מנשה?

עדן (18:19) :

חכי גם את רון לשם

סקאי (18:19) :

מה?

שו מנשה?

שו רון?

מה זה פה?

עדן (18:20) :

שער מנשה זה בית משוגעים

רון זה משוגע כמוך שצריך לקחת לשם

סקאי (18:20) :

את משווה אותי לרון?

=O

אבל אני לא פוזלת...

ומוזר שאת מכירה בתי משוגעים בכמויות כאלה...

עדן (18:21) :

אני מכירה את כולם...

עשיתי סקר מחירים לאן יותר זול להכניס את אחי...

ואני אכן משווה אותך לרון כי הוא כבר שעה וחצי מזיין לי את השכל

עדן(18:21) :

ואת רק בתחילת הדרך עם הפוני שלך

סקאי (18:22) :

אני והפוני שלי נעלבנו :-(

עדן (18:23) :

עכשיו גם יש לך פיצול אישיות???!!!

שיער זה לא בן אדם!!!

סקאי (18:24) :

לפוני שלי יש שער משלו!

ואני יודעת שהפוני שלי הוא לא בנאדם, אני פשוט מוסרת בשמו, שהוא גם נעלב...

עדן(18:24) :

כן כן... ואני קיבלתי את ההודעה ממנו

סקאי (18:25) :

באמת?

כבר לפני שאני מסרתי אותה?

וואו.... אז קיבלתי היום פוני מוכשר!

אני גאה בו (:

עדן (18:26) :

חחחח גם אני..

:-)

שמעת איזה נורא ... רצחו את השומר בלונה

סקאי (18:27) :

זה לא הפוני שלי!

הוא לא ברח מהלונה פארק!

הוא היה בחוות גידול פונים חמוטים משלו ;-)

 


 

הכל התחיל מזה שהלילה, בקושי ישנתי. "הלכתי לישון" בערך ב1. נרדמתי קרוב ל3 בערך... לאחת שקמה בסביבות 6:40 בבוקר, זה ממש לא מספיק שעות שינה. שלא נדבר על זה שאני גם ככה צריכה להשלים שעות משבוע שעבר. אתמול עבר עליי בעיקר בתהיה לגבי איך אני לומדת את כל החומר בפיכסיקה למבחן [שהיה היום], כשאני לא יודעת ולא קולטת כלום. הדבר היחיד שלמדתי מספר אנקורי של הבגרויות שיש לי, זה שאפ עושים אקדח של FBI עם יד שמאל זה אמור לעזור לי איכשהו במבחן. שיהיה. המבחן היה די קשה, כי אני לא קולטת כלום. אני ולנה עשינו עבודת צוות שכזו. היו כמה קטעים שפשוט ישבתי ודיברתי איתה והסברתי לה דברים. המורה שמה לב לפטפוטים, אבל משום מה כל הזמן העירה דווקא לאלו שישבו בשקט... P:

אניווי, העיקר שהדבר הזה עבר... על יום אחד אני יכולה לשים 3/4 וי שכבר עשיתי את מטלותיי [להיום נשארה לי העבודה באנגלית].

עוד אחד מהדברים שנאלצתי לעשות אתמול הוא עבודה באזרחוי. לטוניקה יש קטעים בזמן האחרון לתת לנו מלא עבודות. זה לא כיף. אמנם קיבלתי 100 ב2 העבודות שהיו לאחרונה, אבל אחרי כמה זמן, אפילו הכתיבה הנמרחת שלי מתחילה להישחק, והעבודה שהגשתי היום, לדעתי, היא לא משו..

הייתי גם חייבת לעשות רשימת מקורות לעבודת הגמר ברובוטיקה ולשלוח לביפ, שאיתו אני עושה את העבודה. כמו שאמר המורה שלנו ביום רביעי, יש לי בנים מפגרים בקבוצה. משעשע איך שהוא תמיד מגן עליי כי אני הנקבה היחידה בקבוצה הכי גדולה שיש שם [יש עוד 2 בנות בקבוצה אחרת], בכל אופן, זה מבדר, ובד"כ זה גם לטובתי. אז הוא עשה להם הרצאה שזה לא בסדר שהם כבר התחלקו לקבוצות כתיבה והשאירו אותי בצד [ואז מה אם אני יכולהל עשות לבד עבודה טובה יותר מכולם ביחד..]. אניווי, זה כלל כניסה לכל מיני אתרים על חלקים משעממים, ועוד אתרים באנגלית, שאין לי כוח לכמות מידע כזו שלא באה בעברית. אניווי, אחרי שהתחלתי לעשות רשימה כזו, קלטתי שבגלל שהכל במחשב הזה התחיל מחדש, אין לי את הכתובת מייל שלו. אז חשבתי לעצמי "שטויות, אין לי כוח להתקשר לביפ, שיהיה, נביא מחר על דף".. בסוף, בשביבות 10 וחצי, ביפ בעצמו העז (נו, העיז, למרות שהוא גם עז ^.~) להתקשר, הוא נשמע גוסס וחולה [טוב נו, ככה הוא תמיד נשמע בטלפון] וביקש שאני אשלח לו רשימה. אח"כ הוא גם ביקש את הקוד ווינדואוז שלי, כי שלו לא עולה כי הוא התקין 3 פעמים. מן הסתם לא הבאתי לו. אי אפשר לסמוך עליו בכל מה שקשור למחשבים.

אניווי, אח"כ נזכרתי שעוד אין לי שיר להגיש באנגלית. פתחתי את המגירה שלי [במוב המילולי של זה] וחיפשתי חלקי שירים. אני בטוחה שהיה לי פנקס שהתחלתי לשים בו פתקים שעליהם כתבתי שירים למגירה. ובלעכס! אני לא מוצאת אותו! למזלי היה לי שיר שכתבתי לפני איזה שבוע וחצי, בהתקף עז של זעם עצמי ושנאה עצמית, ורציתי לחתוך את הורידים. פעם ראשונה שזה קרה לי אמת, בצורה כ"כ חזקה, באמת רציתי לראות את הדם שלי נשפך. אבל בגלל שאני פחדנית, יצא מזה שיר. שלא ממש קשור, אבל רואים שם איזה שאריות של התקף פסיכותי. בקיצור, ניסיתי לשנות בו כמה דברים, לשכתב בית נוסף, שבסוף במילא לא הגשתי אותו עם הבית הזה, ולשנות כל מיני דברים קטנים. כל זה לקח לי עד 1 בלילה. בשעה זו, מצאתי את ספר אזרחות זרוק אי שם על הרצפה מתחת לכסא. נזכרתי שבכלל לא סיימתי את העבודה באזרחות ועשיתי בקושי חצי ממנה. אבל השארתי את זה להיום, כי יש לי חלון של שעתיים.

אניווי, היום קמתי מוקדם. בקושי הצלחתי לראות משו עם העיניים העצומות שלי מרוב חוסר שינה. אבל איכשהו, הספקתי להסעה בבוקר. מזמן לא נסעתי בה, ונזכרתי למה. הריח שם פשוט מזעזע! הילדים האלה פשוט מסריחים! בלאט >.<

הגעתי לביצפר וליד הכיתה עמד חרושה שאיחל לי בוקר טוב oO זה היה מוזר. אח"כ עדן הגיע, והתחלתי לדבר איתה על הFBI הזה, שמסתבר שזה גם הדבר היחיד שגם היא יודעת למבחן. [הו, לפחות אני לא לבד]. אחרי עבודת הצוות עם לנה, היה שיעור אנגלית. המורה חילקה את האנסינים. עוד ביום חמישי עדן סיפרה לנו שהציונים לכל השכבה פשוט מזעזעים, ואפילו התלמידים הכי טובים, בקושי גרדו את ה80. בכל אופן, את המבחנים האלה לא רצינו לראות, לא רצינו לדעת מה הציונים, לא לשמוע עליהם וגם לא לקבל אותם. אבל את הבלתי נמנע קשה למנוע. ויופי. השם שלי היה הראשון. אני אפילו לא שמעתי שהיא קראה לי. הייתי עסוקה מדי בהעתקת השיר לדף נורמלי [לקחו לי 3 דפים/פעמים כדי להעתיק אותו בלי טעויות מפגרות ושיהיה יפה]. אייל וליז קראו לי ולא קלטתי מה הם רוצים עד שראיתי את הציפציף הולכת אליי. הו, וול, משלוח עד השולחן. קיבלתי 92. סופי! קיבלתי פאקינג 92 במבחן שהממוצע השכבתי עמד כנראה בקושי על 70!!!

וואו, זה היה ממש מגניב וכיף! אח"כ ליז אמרה לי שכשלא הייתי מרינה שאלה אותה עם מי שכבתי כדי להשיג ציון כזה oO טיהי..

אניווי, אחרי שסיימתי להעתיק את השיר, נתתי ללנה וליז לקרוא. התגובה של ליז הייתה ש2 הבתים האחרונים מזכירים לה אוונסנס. הבית הראשון גורם לה לרצות לאשפז אותי. [אני מאוד מקווה שזה לא היהי מה שהמורה תמליץ >.<] אח"כ נתתי את השיר ללנה. התגובה שלה הייתה :"או, זה חמודי!"

חמודי??

וול, נראה לי שאני אכן אשים פה את השיר הזה כדי שתראו למה היא קוראת חמודי.


(לא, לא היה לי שם יותר נורמלי )

 

Pieces

 

a piece of broken glass

to take away the pain

lying on the grass

cutting all my veins

 

a piece of broken heart

still beats somewhere deep inside

no one is too smart

to teach me how to fight

 

a piece of broken memory

yet seems so complete..

but with all this egony

forever will I sleep.

 

©  26.1.2005


אח"כ היה חלון. הלכתי עם לנה למטה, ובדרך נתקלנו באלן. היינו איתה כל ההפסקה והיה נורא מבדר. היא הייתה אובר-היפראקטיבית כי היא בכלל לא ישנה הלילה..

אח"כ הלכתי לספריה, נתקלתי בעומר [טוב, האנשים שיש להם חלון ביום ראשון כבר הפכו לאיזה הרגל שכזה] שהראה לי איזה ספר של סופר מפורסם ששכחתי את שמו...

עשיתי את רוב העבודה ולקראת הצלצול להפסקה יצאתי החוצה כי קבעתי להיפגש עם לנה לפטפט. לנה אמרה לי שיש בכלל הרצאה של המנהל על הבגרויות. הו, וול. עליתי איתה למעלה. פגשנו את ליז,אלן, עדן ומרינה. שוב היה משעשע. הילדות האלה פשוט פסיכיות. מרינה ועדן החליטו לפתוח משו נוסח פאב, ממול לבית בושת שמישהי ארת פותחת. בשלב הזוי כלשהו, אני ולנה פשוט החלטנו שהן מפחידות אותנו, ברחנו הצידה. הן המשיכו כל פעם לכיוון שלנו. פשוט החלטנו שבתגובה אנחנו פותחות בית משוגעים, ונותנות לארבעתן כרטיס VIP לכניסה חופשית [ללא יציאה] מהמוסד. ההרצאה הייתה סופר משעממת. מן הסתם. על תנ"ך אין לי יותר מדי מה לפרט, פשוט הגעתי למסקנה שאני חייבת לעשות דחוף פוסט ציטוטים כי כבר יש לי יותר מדי הערות בצדדים בעיפרון [כל ציטוט נכתב במהלך השיעור בתור הערה בעיפרון בצד הדף].

אזרחות היה קצת מבדר. ליז החליטה לצייר מיני-טוניקה. וזה יצא ממש משעשע! אני מקווה שהיא תסרוק את זה כמה שיותר מהר, ואז אני אעשה פוסט ציטוטים עם המחשת המורות המצוטטות.


 

אחרי ביצפר אמא שלי אספה אותי ונסענו לקניון.המטרה העיקרית הייתה להיכנס לסטימצקי ולנסות להשיג ספר בחינם. יש איזה מבצע בידיעות אחרונות, שאם אוספים 4 קודים אפשר לקבל כל מיני דברים. זה ממש מגניב. שוקי השב את תשומת ליבי לכך ביום רביעי שעבר, כשהוא סיפר לו על איך שאמא שלו השיגה את ה"פ החמישי ["הארי פוטר ומסדר עוף החול"] לה, לאחותה, לכל המשפוחה שלה ולעוד כמה חברים. ראיתי את המבצע הזה עוד מזמן, אבל אף פעם לא שמתי לב שיש משו שווה. ופתאום הוא אומר לי שמקבלים ספר בחינם. מאגניב!

אז עכשיו יש לכם סקאי מאושרת בעלת עותק חוקי לחלוטין וחינמי של ה"פ בעברית. אמנם הייתי רוצה ספר באנגלית, אבל זה מה שיש... חוצמזה, את האנגלית יש לי על המחשב..

נאמ, אח"כ נכנסנו לסופרפארם. אמא שלי רצתה איזה קרם גוף עם שיש לו ריח של בושם. דוגרי- אכן ריח שווה (:  נגנוב לה מדי פעם P:

אחרי כמה זמן היא נזכרה שיש לה איזה הנחה למקדונלדס [דאמ, אני עושה היום יותר מדי פרסומות ל"מותגים" ושמות מפורסמים של חנויות, שיהיה..]. לקחנו 2 ארוחות ילדים. אכן, אחרי קבלת ה"פ, רציתי להמשיך בעוד כמה צעדים בוגרים. אחד מהם הוא קניית ארוחת ילדים. אפילו הבעתי מיומנות קליטה בין כל המרכיבים של הארוחה הזו, ואפילו הזמנתי לאמא שלי לבד. עכשיו אני מפוצצת, כי אח"כ עוד שתינו קפה ומילקשייק [חצי חצי...[ אבל מה שכן, הרי יש הפתעות בארוחות. וכנראה מחלקים את זה לבנים ובנות, ומחלקים את האריזות לפי המתנות בפנים. בקיצר, יש סדרה של פונים קטנים וחמוטים, וסדרה של דברים מוזרים שלא ממש קלטתי מה זה. נתנו לנו אאריזה אחת מכל סוג. חוצפה! מי לכל הרוחות חושב שאני רוצה צעצוע קטן של ילדים קטנים שאין לי מה לעשות איתו? אז הצעד הבא שלי לבגרות היה לגשת לדוכן של מקדונלד'ס ולבקש יפה יפה שיחליפו לי את הצעצוע הילדותי בסוסון פוני קטן וחמוט (:

תגידו שאני לא בוגרת ^.~

 


 

עכשיו, בבית, אני בוהה בקופסא שעליה מצוירים הפונים ,דמיט, זה באמת חמוד] ויש שם הפעלות שכאלו לצוציקים שבוהים בזה בד"כ. למשל, יש שם חידה:

"שני סוסי הפוני איבדו שת סמל החומד שלהם.

תוכלו לנחש איזה מהסמלים שייך לכל אחד מהם? "

(כמובן, מצורפים ציורים)

אה, ויש שם גם מבוך שבמרכזו יש באר משאלות ואחד הפונים חייב להגיע לשם... oO

וזה די מסביר את ההצקות לעדן שראיתם פה בתחילת הפוסט.

 

סוררי על האורך...

 

 

סקאי, תראו מה אני עושה בזמן שאני חייבת להכין עבודה באנגלית, לנגן ולעזור לאמא לכתוב משו, INC


נכתב על ידי , 6/2/2005 18:11   בקטגוריות סיפרותי  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-11/2/2005 18:07




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)