לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2005

ציטוטימים !


כהמשך ל2 הפוסטים הקודמים בנושא (שהם כאן וגם כאן), הריני להביאכם את אוסף ציטוטי הביצפר הנוסף בסדרה!

 

~אינג'וי!~

 


 

ציטוטים קוואזימודיים:

 


"התבקשתי לעשות עבודה על ג'וקים במזרח התיכון.. אז נכנסתי לאתר על ג'וקים."

- הקואזימודית מביאה דוגמאות למשפטים לחיבור שלנו.

7.2.2005

 


"לא היה טלפון. האינטרנט אמנם היה בניסוי אבל עוד לא יצא לפועל.. גם היונים היו לא משו.."

20.1.2005 על שירת ספרד בימה"ב ששמשה בתור דרך תקשורת.

 


"טוב לבם ביין. הם מתמסטלים, שכלם משתבש.."

20.1.2005 הסבר מעניין וכתוצאה ממנו גילינו שהספרדים יותר שיכורים מרוסים ממוצעים ^.~

 


"ואני דווקא חשבתי לאמץ אנטילופה. אמנם אין לי עשב בבית, אבל שתנקה הכל... שתעשה ספונג'ה!"

וזה בסה"כ אחרי שאמרו שחמור דרס את ריה"ל.

 


מעין: "מה זה אנטילופה?"

המורה:" זו חיה מאוד חביבה. לא ידעת?"

שוקי: "זה בין גמל לחמור!"

ליז: "זאת בכלל עז!"

התנחשו אתם ילדים, מי מביניהם צודק, ומהי בעצם אנטילופה?

 



 ציטוטים פיסיקליים:


רביב: "וונדה, מה קרה?"

וונדה: "מה קרה? אירנה עזבה אותי!"

11.2.2005 אירנה זו העוזרת במעבדה.


חן: "מה הוא מושרה? מה? יש לו מוזה? מוזה מגנטית?"

11.2.2005 למדנו משו על זרם מושרה oO


"זה קווים סגורים.. ככה כל קו נסגר.. כמו כליות!"

16.1.2005 המורה בהשוואות מדהימות לשדה מגנטי.


"אני רואה את הזנב!"

16.1.2005 המורה, על וקטור שצויר על הלוח.


"קודם כל אתה כותב! אתה לא צריך להבין."

16.1.2005 המורה לאליאור, שכל פשעו היה לבקש שהמורה תסביר את אוסף ההגיגים הלא ברורים שהיא פולטת, המכונה חומר בפיסיקה.


"תגידי, איבדת את הכיוון? את כמו וקטור תועה!"

16.1.2005 טלי לעדן. נראה לי שזה היה שיעור אחד יותר מדי בנושא הוקטורים.


"אל תתאבדו באמצע השיעור!"

1.2.2005 המורה לכמה ילדים שהלכו לחלונות, ונעמדו על כיסאות כדי להסתכל למטה.


"עזבי אותך מבורג, מה אני אלכימאי?"

1.2.2005 רביב למורה. כלל הבורג אומר משו למישו? (לא? טוב שכך..)


"אני פיקצ'ו!"

1.2.2005 אליאור עטף חולצה כחולה על הראש והתחיל לצרוח.


"אפעם לא ראיתם בנאדם עם מצח אדומה?"

1.2.2005 ס' שאני חושדת שהוא ערפד, לקראת סוף השיעור.


"אבל מאמי.. זה לא ככה.."

3.2.2005 המורה לג'וש. אחרי תקרית ה"סקאיוש" שהיא צרחה לי באוזן, אני כבר לא מתפלאת.



 

המורה לתנ"ך: "פעם שלישית זה יהיה יותר מגלידה.."

אליאור: "כן! 2 גלידות!"

2.1.2005  המורה לתנ"ך מעירה יותר מדי לאליאור בשיעור..

 


באנגלית אנחנו לומדים שיר ויש שם כלבים שמגרדים את האחוריים שלהם. המורה אמרה שזה בגלל פרעושים או משו כזה.

אייל: אהה... אין להם פרעושים.. אני נפטרתי מזה כבר.. כן... לפני כמה שנים..."

וול, הפרעושים שלו בהחלט מסבירים כמה דברים...

1.2.2005

 


ארז: "יש לי את התחתונים שלי, זה יכול לעזור.."

המורה לתנ"ך: "לא.. אני מעדיפה לא את התחתונים שלך.."

דיון סוער לגבי מה ישמש למחיקת הלוח החדש...

 


המורה לתנ"ך: "ירח הדבש היה ההליכה במדבר!"

8.2.2005 על היחסים מרחיקי הלכת שבין ה' לעם.

 


"why is it interesting to talk about Brad Pitt and Jennifer Aniston breakup"

- ציף-ציף, כמה ימים אחרי הפרידה שלהם.

14/17.1.2005 אני חושבת שאחרי כל התיאוריות שלי בנושא, אין מה להוסיף.

 


ליז הביאה מוזיקה מוזרה [רוסית] לביצפר:

מרינה: "ג'יזס, אלאא, בודהה! פוי, מה את שומעת?"

יוליוס: "יש לי רפלקס וויאגרה!"  [סה"כ שמות של להקות רוסיות]

 


לנה: "הם יוצאים מהארון!"

ליז: "מי?!?!"

לנה: "טום וג'רי!"

10.2.2005 לנה מתלהבת מהמשחקים בפלאפון החדש של שוקי, שהוא בכלל לא רק פלאפון, אלא בכיף מתפקד בתור מחשב קטן, טלפון, מכונת קפה, מקרר, מכונת כביסה, מכונת כתיבה ושלל מכשירים שעוד לא גילינו.

 


ציטוטוניקה:

 


"האדם יהיה אשם וירגיש חרא אחד גדול!"

18.1.2005  בשיעור על הזכות להליך הוגן.

 


טוניקה: "אבל לא פגשתי את מאיה בוסקילה, אני לא יודעת איך היא באמת.. "

מאיה: "אבל היא באמת כזאת אהבלה!"

21.1.2005 בדיונים כלשהם שלא הקשבתי להם, אבל זה הדבר היחיד שכן שמעתי. מישהו אמר שמיעה סלקטיבית? ^.~

 


"אזרחות out  ותנ"ך in "

1.2.2005

 


מאיה: "אתה לא תמצא ואגנר בכל מקום שאתה הולך..."

איכשהו דיברנו באזרחות על ואגנר.. oO

 


טוניקה: "עוד מעט... עוד מעט אני אעלה על שולחן!"

מאיה: "קודם תעלי על כיסא..."

טוניקה: "את אל תגידי לי על מה לעלות!"

 


"לגבי זכויות קבוצה היא אומרת 'נייט!!' "

3.2.2005 הטוניקה על מדינות בעלות גישה ליברלית קיצונית לגבי זכויות קבוצה.

 


טוניקה: "קדימה... עט ביד ורון בלב!" [הכוונה שלה היא שנתחיל לכתוב]

אייל: "איזה רון? רון ארד? oO"

4.2.2005

 


טוניקה לארז: "יא חנטריש! אם היו חילופי זוגות זה היה גורם להם להסתכל על המדינה השכנה [...] יש יחסי אמון בינינו, אנחנו ביחד כבר הרבה זמן.. "

6.2.2005  אם אני לא טועה היא בכלל ניסתה להסביר משו על פדרציות וזכויות קבוצה..

 


"לא לדבר! הכינרת עלתה ב6 ס"מ! לא לדבר!"

10.2.2005 נסיון להשתיק אותנו?

 


"בשר זה איכסה, אבל כיף לשחוט"

10.2.2005 ליז משחזרת את דברי הטוניקה.

 


"אנחנו רוצים דמוקרטיה יציבה ושמנה שלא כל דבר יוכל להפיל אותה."

11.2.2005    הטוניקה על שומנים בדמוקרטיה.

 


"אני יכולה לסגור את ישראל ולפתוח פה את איראן היהודית."

11.2.2005 הטוניקה על ההקשבה של הדתיים לרבנים [היה איזה סיפור שאשה לא הלכה לבית חולים ללדת או משו כזה...]

 


"אנחנו פשוט שייכים לעולם המכרסמים!"

11.2.2005 שתבינו, בסיכומי הכיתה, בהם אני מנסה לכתוב את מה שהיא פולטת וכן קשור לחומר, היא אמרה משו על כרסום הערכים הדמוקרטיים oO

 


טוניקה: "שאני לא אוכל להגיד 'נופר אידיוטית מטומטמת' " [על הגבלת חופש הביטוי]

... (אחרי דקה בערך שנופר עשתה פרצוף נעלב)

טוניקה: "עוד יציאה אחת לשירותים של שתינו, ואנחנו חוזרות חברות טובות!"

נופר: "אבל גם עדי הייתה איתנו!"

11.2.2005  מה שאנחנו פספסנו בטיול השנתי...........................

 


איכשהו גם דיברנו על אפרו-אמריקאים, גיליתי שבין שאר השמות הפחות פוליטיקלי-קורקט להם, ארז המציא שם חדש:

Chocolate-cake citizens

אני בעד להכניס את המונח לשימוש יומיומי ^.~

 

 


 לא קשור לציטוטים בדיוק, אבל משעשע:

הודעה שמצאנו בפלאפון של שוקי:

"שוקי אני בא!"

מאת: שוקי    0:06 6.2.05 

 


 

מקווה שנהניתם (:

 

ולהלן:

מיני קריקטורה של הטוניקה :

(בחסות מונלייט )


(ותאמינו לי, חייבים לראות אותה כדי להבין עד כמה זה דומה למקור!)

נכתב על ידי , 12/2/2005 20:45   בקטגוריות That was Funny XD, ציטוטימים!  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זנב ב-13/2/2005 15:22




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)