לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2005

אז מי אמר שאני לא יכולה להיות ספונטנית?


 

בצעד ספונטני לחלוטין החלטתי להישאר היום בבית.

 

כמו שכבר כתבתי, אני הייתי זקוקה לשעות שינה. ולמרות שקמתי לי ב8:15 במטרה ברורה לבוא לביצפר ופשוט לישון שם, רק שיסמנו שהייתי, ולמרות שכבר יצאתי לדואר (לשלם על הרשיון) והייתי יכולה לקחת אוטובוס שאיתו הייתי מאחרת "רק" ברבע שעה, ולמרות שלא היה אכפת לי לאחר ולא לבוא בזמן, אבל לבוא, יצאתי מהדואר, ופשוט חזרתי הבייתה.

אין לי כוח לביצפר.

הקול של מורתי היקרה לפיסיקה הוא לא הדבר האהוב עליי במיוחד. לא על הבוקר. במיוחד לא כשהיא חולה וצרודה שכזו. לא תודה.

החלטתי שאני חוזרת הבייתה, מסדרת את החדר ומנגנת עד שהנשמה תצא ממני. או עד שאני אצליח לקרוע איזה מיתר או שניים בפסנתר שלי.

אז את הפוני שלי חברותיי יזכו לראות רק ביום שישי. לא ביג דיל לאור העובדה שהבטחתי להביא אותו לפני שבוע.

אז המורה למחשבים לא תראה אותי היום.. ממש לא ביג דיל , לאור המבחן הדי מביש שכתבתי בשבוע שעבר.. אין לי הרבה מה להפסיד. במילא מחר יש שיעור לכולם ביחד. גם ככה אני מקריבה את עצמי ונשארת לשעתיים חלון בשביל השיעור שלה.

אז אני לא אקבל את מנת הריצ'י השבועית שלי...

בעצם רגע...

לא! זה כבר מתחיל להיות רע.

טוב, אז נהיה בבית וניסע רק לשיעורים האחרונים P:

נשארתי בבית כדי לשפר את מצבי הנפשי, ולכן אני גם אסע לסוף היום, בדיוק לאותה מטרה P:

ואוי לו אם הוא חולה היום oO

אה, וגם אוי לקבוצה שלי אם היא תבריז כמו בפעם הקודמת, כי היום אנחנו חייבים לסיים.

 

וול, אני בהחלט מקווה שהיום הזה לא יהיה אסון מוחלט...

לאור העובדה שכרגע אני בבית ולא בכיתה- הוא דווקא התחיל ממש לא רע ^.~

 

 

 

 

ומתישהו לפני לא מעט זמן, הבטחתי קישור לאתר של ציירת מוכשרת ביותר, אז הנה, תלחצו על התמונה, ותהנו (:

נכתב על ידי , 16/2/2005 12:00   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-18/2/2005 15:16




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)