לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2005

אוסף שטויות והגיגים [פוסט לא איכותי בעליל]


ראיתי עכשיו את הסוף של "סליפי הולו". היה מעניין. לא זכרתי כמעט כלום מהסרט הזה, מסתבר. אולי אני אשים צילומי מסך מתישהו. [זה מה שקורה כשאני עצלנית מדי לחפש תמונות באינטרנט. כאילו שלהתעסק עם צילומי מסך לא לוקח פי 2 זמן. כן, אני טיפשה.]


סוף סוף הצלחתי להרוג את היתוש שהתנחל אצלי בחדר מאז שפתחתי ב8 וקצת את החלון! דמיט, הוא עף פה כל הזמן ולא הצלחתי לתפוס אותו, עד שהוא נחת על השולחן וזו הייתה הטעות האחרונה בחייו.

[כל ארגוני צער בעלי חיים מוזמנים לא לתבוע אותי עכשיו.]


מחר יש לי מבחן בפיסיקה.

זה לא כיף.

במיוחד לאור העובדה שרק היום למדתי את החומר לראשונה. ובמיוחד לאוק העובדה שאין את כל הנוסחאות בדף נוסחאות ואני לא זוכרת הכל. שלא נדבר על זה שאני גם לא זוכרת את כל החומר.

אה, וגם כנראה שלראשונה לא תהיה בחירה.

איזה יופי! [not]


אתמול הייתי בארוחת יומולדת שהמורה שלי למוזיקה עשתה לכבוד היומולדת של בעלה.

היה נחמד וטעים כרגיל. הפעם היו שם קרובים חדשים שלהם והיה חביב.

ניגנתי איזה קטע בלוז שגרם ליותר מדי מחמאות.

דאמ, אגו-טריפ זה אחלה, אבל כשמחמאות מגיעות לי.

הפעם סה"כ ניגנתי קטע אחד, קצר, ופשוט. למה לכל הרוחות הוא לא הפסיק להודות לי ולהגיד שהייתי טובה?

בלעכס. כשזה מגיע ביותר מדי טוב- זה לא אמין כ"כ.. oO ואולי זו רק אני, אבל ככה התפיסה שלי.


העוגה שאמא שלי הביאה להם הייתה קצת מפושלת. הסירופ קרמל היה סמיך מדי בציפוי, והפך את הלמעלה לסוכריית טופי ענקית, בלתי ניתנת לשבירה וקצת פחות ללעיסה. למרות שאם תתנו את זה לילדים בגן, או לחילופין- לקן נמלים, הם יאכלו את זה בשמחה.

מה שכן, עם כל העוגות הטעימות שאמא שלי מכינה לאחרונה, הדברים שפעם אצל אחרים נראו לי טעימים ביותר, מתחילים לאבד מערכם.

אוי, הפינוק..


מצב הרוח שלי ביום וחצי האחרונים הוא מאוד לא משהו.. אין לי כוח לחזור לתקופות הדיכאוניות (בערך), פשוט אין לי כוח לזה.. אבל פשוט נעלם לי מצב הרוח הטוב, מה שמשאיר אותי כרגע עם סתם הרגשה מזופתת לחלוטין.  :/ 

פוי. חוי. ובלאט.


אם כבר בלאט:

אחרי שחשבתי שאני היחידה שאומרת "פאקינג שיט" ונחרדתי לגלות שאני לא הראשונה שמציאה את הגלגל, קבלו את פליטת הפה הבאה שלי: "פאקינג בלאט!"

מה שכן, הפעם הביטוי הוא הגיוני ונכון בהחלט, שכן "בלאט" ברוסית זה משו נוסח זונה, והפועל שלפני זה- וול, אין צורך להסבירץ נשאר הגיוני, לא? ^.~


אני חייבת ללכת לישון, אז הנה, הפעם השארתי אתכם עם פוסט קצר. תהנו [או שלא P:]

 

לילה טוב!

^_^

 

 

 

Echo Pining for Narcissus

נכתב על ידי , 19/3/2005 23:24   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DARK A¥£&#321;£T ב-20/3/2005 21:05




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)