לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2005

רק כי גם לי בא : פוסט תמונות שכזה


שוקי שלח לי אתמול עוד תמונות מהמצלמתשוקי שלו בפלאפון

אז החלטתי לשים כאן.

 

[כן, אני עצלנית ואין לי כוח לכתוב פוסט ענקי על פורים]


 

 

שרשרת "שר הטבעות" של ליז

 

 

 

טבעת שלי - כי השתעממתי בשיעור הבעה :/

 

 

 

תליון חמוט של שדון, שייך לליז

 

 

 

כשליז חולה, אז יש לה שמן (שיש גם משחה כזאת בעצם) שהיא שמה כדי לפתוח את האף או משהו. קיצר, זה דבר מסריח ביותר, שצריך להיזהר שלא להיתקרב אליו! (הדבר היחיד לזכותו הוא שהוא באמת עוזר איכשהו. כל הוירוסים מפחדים מהריח ובורחים)

קיצר, מובאת לכם תמונה כדי לדעת למה לא להתקרב:

 

 

 

הכישרונית בפעולה:

 

 

 

 

תפסתי את הטוניקה (הפנים טושטשו), ביום שבו היא נראיתה מאוד "פרודו באגינס סטייל", עם החולצה הזו, והמשו-כאילו-גלימתי שלה.

לשיפוטכם:

 

 

 

שוב השחתת רכוש ביצפר:

 

 

 

הפוסט הארוך, איך שהוא נראה על הנייר:

1- נדמה לי שהכל נכנס.

2- חצי עמוד

 

 

 

עין של ליז:

 

 

 

העין של עדן הביגימוטיקית:

 

 

 

 

my shoes

 

 

 

גרב מפוספסת, שאריות חצאית שחורה ונעליים דוסיות :

 

 

 


 

פורים שמח!!!

 

 

 

נכתב על ידי , 24/3/2005 21:45   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן.., סתם כי בא לי לעדכן.., "אני מצלמה!"  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sky ב-25/3/2005 20:37




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)