לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

31 שאלות על 20 אנשים


שאלון חביב שנגנב מבלוגים רבים, אבל הפעם נלקח ממנה -

 

קודם כל, כתבי את שמותיהם של עשרים אנשים אותם את מכירה. אחר-כך, קראי ועני על השאלות.אסור לך להסתכל על השאלות עד שאת כותבת את עשרים השמות שבהם את הולכת להשתמש.

 

  1. ליז
  2. לנה
  3. עדן
  4. אלן [אני מקורית בינתיים, הא?]
  5. פטל (כי השאלון נלקח ממנה! :P)
  6. מיקי  (כי מכאן וכמעט עד הסוף, הולך בערך משחק אסוציאציות בין אנשים)
  7. די
  8. שוקי
  9. יוני
  10. ג'ולייט
  11. זנב
  12. זוזו
  13. שחר
  14. ילנה
  15. פלטינה
  16. אנה (כי לפתוח רשימה בפלאפון זה מעניין)
  17. אחשלאנה (כי הוא אח שלה. והם תמיד באים ביחד. בערך..)
  18. אנשאנגליתמהאייסי  (כי מטרידים אותי באייסי)
  19. תום  (כי כבר אין לי את מי לרשום ואני מרגישה פתטית)
  20. קלסו   (לחיי מופע שנות ה-70)

 

 

 

וכעת, לשאלות:

 

 

 

האם #9 בת או בן? בן, לא שממש בדקתי.

האם #1 ו#2 יהיו זוג חמוד?  XD וול, אני חושבת שאם שתיהן ירצו, הן בהחלט יכולות להיות זוג חמיוד ביותר. (הוידאו מכיתה ג' מוכיח את זה P:)

מה לגבי #18 ו#4? הממ... בהתחשב בעובדה שאפעם לא פגשתי ממש את #18, ושהוא קצת מוזר בכללי, אז אין לי שמץ של מושג. מצד שני, גם #4 קצת מוזרה, לטובה כמובן, אז אולי יכול לצאת מזה משהו... ^.~

באיזה כיתה נמצא\ת #17? אהה, סוף י"א

מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברת עם #12? שלשום, אם אני לא טועה.

מהי הלהקה האהובה על #6?  אהה.. פינק פלויד (?) ניחוש פרוע. יש לו הרבה להקות אהובות, נראה לי. *הולכת לשאול*

האם ל#1 יש אחים ו\או אחיות? נכון לרגע זה, אין.

האם אי-פעם תצאי עם #3? הממ...יו נואו... רק בקטע לא מחייב שכזה... ^.~ היא הרי מתנזרת מבנים, לא? P:

האם אי-פעם תצאי עם #7? אם היא ממש תבקש P: סתם... המממ... *מתחילה לחשוב שמיקום הבנות בשאלון הזה הוא לא משהו בינתיים*

האם #16 רווק\ה? הממ... וואי, לא דיברתי איתה מספיק זמן כדי שהיא תמצא חבר חדש, תזרוק אותו ותמצא עוד אחד חדש ותזרוק גם אותו, ככה שאין לי מושג באיזה שלב היא בדיוק. אבל נראה לי שבינתיים רווקה

מהו שם משפחתו של #15?  אין לי מושג!

מהו שמה האמצעי של #10? אני לא חושבת שקיים כזה, אבל יהיה מעניין לברר.

מהו הדבר ש#5 הכי אוהב\ת לעשות? הממ .. בטח לצייר. ולשמוע בון ג'ובי. אם אפשר, בו זמנית.   (ולחשוב שהשארתי פה את התשובה המקורית עם לשנות מילה אחת. אבל לא עולה לי משהו אחר לראש, זה פשוט מתאיםP: אולי אפשר להוסיף- "להיות קשוחה, אפלה ופינגווין.")

האם #13 כוסית\כוסון\גרביל? הו, שחצ תעשה לי R!נ*

האם #14 ו#19 יהיו זוג טוב?  המממ .. אם לחשוב על זה, היא בדיוק מספיק קטנה כדי שהוא יוכל להתחיל איתה XD  אהה... נו, ילנה, מה דעתך? ^.~

לאיזה ביצפר #20 הולכ\ת?  משו בויסקונסין? סתם... הממ, למעשה אותו ביצפר כמו שלי. לא מעניין, הא?

ספרי לי עובדה אקראית על #11:  היא קומפקטית ומבדרת ביותר!

ועל #1:  היא שוב ג'ינג'ית! (אדומה, אבל אל תהרסו). אה, ובאופן משעשע לחלוטין- גם היא קומפקטית ומבדרת ביותר! והיא בהחלט אחלה (וחוחית!)

ועל #3:  היא ביגימוטיק. אבל עוד מעט היא תיעלם מהיקום, ומהסביבה. [עושה דיאטה ועוברת דירה לעיר אחרת :( ]

האם אי פעם היית דלוקה על #15?  O_O טיהי, לא. (הו פלטינה, תעשי לי חצאית ^.~)

איפה #9 גר\ה?   אהה.. פעם הינו אצלו. נראה לי שלא כזה רחוק משוקי.

מהו הצבע האהוב על #4? אין לי מושג. *בורחת לפינה*

האם תתמזמזי עם #14? לא, היא יכולה לנשום בשקט ולחזור ל19. P: (סתם..)

האם #5 ו#6 החברות הכי טובות? XD אוי, אני כ"כ מדמיינת אותם במסיבת פיג'מות נקבתית, עם שתי קוקיות, אי שם באמצע הלילה בשיחת נפש שכזו. ובקיצור- אני מניחה שלא.

האם #7 אוהב\ת את #20? אהה, נתחיל מהעובדה שהיא לא מכירה אותו. זה מספיק לבינתיים. מצד שני, נראה לי שהראיתי לה תמונה שלו מפורים פעם.. אז אהמ.. די?

האם #8 אוהב\ת את #19? XD (אתמול באמצע הלילה קראתי את השאלות האלה, ולא היו אמורים לשמוע אותי אז ניסיתי להשתיק את הצחוק עד עכשיו, כשהגעתי לשאלה הזו כבר לא יכולתי להתאפק.)  וול, אם התשובה לשאלה הזו היה "כן", היה יכול להיות מאוד משעשע. אבל לא. ממש לא. הם גם לא בדיוק מכירים.

איך פגשת את #2? שלום כיתה ז'. או- היינו באותה כיתה עוד מהחטיבה.. (:

איך פגשת את #18? מי אמר שהספקתי לפגוש אותו? אבל בכל מקרה, הוא מצא אותי לבד באייסי איכשהו..

האם ל#10 יש חיות-מחמד?  לא נראה לי oO

האם #12 מבוגר\ת ממך?  לא. למרות שלפעמים נדמה שנפשית כן.

האם #17 היא האדם הכי סקסי שקיימ\ת, או מה?  XD Hell no  הוא בסדר. לא מעבר לזה.. oO

 

 

טיהי, היה נחמד בהחלט!

 

^_^

נכתב על ידי , 18/6/2005 10:50   בקטגוריות שאלונים  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-24/6/2005 02:40




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)