לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

תקציר מעללי המחשב שלי לאחרונה


כן, לא הייתי פה.

 

לא, לא היה לי מחשב.

 

כן, עכשיו יש. בערך. הוא חי. אז מה שלוקח לו קרוב ל5 דקות שלמות על מנת לעלות, אבל לשם שינוי, הוא עובד נורמלי.

או שככה לפחות נראה לי.

 

בכל מקרה, אני בטוחה שלרובכם לא באמת אכפת והרוב גם לא שמו לב, אבל לשם שינוי, לא הייתי פה מסיבות מוצדקות לחלוטין. לשם שינוי, שום גמילה מרצון וזה...

המחשב שלי פשוט הוכיח לי שוב, מחדש ובאופן מוחלט לחלוטין, באופן בלתי ניתן לעירעור, שיש לו חיים משלו.

יאפ.

בשישי-שבת הקודמים (בת'כלס אפילו קצת קודם, אבל נגיד משישי) לא ממש היה לי עכבר, שכזכור הוא נהנה לזלול סוללות באופן כרוני, ולצערי הרב בערך מחמישי שעבר בערב הוא החל להפגין שלבים מוקדמים של גסיסה עקב אכילת יתר ומחסור בסוללות נוספות בבית. כרגיל, זה נמאס לי, ובאמת באמת עלה לי על העצבים, אז גמרתי אומר בליבי (נו, יענו החלטתי, אני מנסה להראות שאני לא עילגת סופית) כי אקנה עכבר חדש בהקדם האפשרי. רק שההקדם האפשרי לצאת מהבית, היה ביום שלישי. (על אירועי השבוע האחרון, בפוסט הבא כנראה).

קניתי עכבר חדש ושקסי.

למרות שיכולתי לקנות עכבר אדום חדש ושקסי.

אבל קניתי פשוט עכבר חדש ושקסי. לא אלחוטי. רגיל. עם חוט. הכל טוב ויפה.

מגיעה הבייתה, מחברת עכבר חדש, אומרת בנימוס "ביי ביי ולך לך לדרכך, למאורתך ולגוש הגבינה במקררך" לעכבר הקודם, לוחצת על כפתור ההפעלה ו...

כלום.

בעצם, לא כלום. בדיוק ההפך.

המערכת תקועה על הודעה שלא מפסיקה לחזור על עצמה.

"no CPU installed" * אינסוף בערך.

ולכבות את זה היה גם סיפור שלם.

קיצר- בלעכס טוטאלי.

כנראה העכבר הקודם , הרגיש שמפטרים אותו, אז הוא עשה לי דווקא. אחרת אין שום הסבר לכך שבחמישי (פעם זה היה "היום", בינתיים שעת החצות כבר עברה), ביום שבו אמור לבוא טכנאי לטפל בכל תחלואי המחשב הסופר מעולה-אך בעל נטייה כרונית לגסיסה קלה מדי פעם, פתאום אנוכי לוחצת על כפתור, והמחשב עולה. מוזר ותמוה לחלוטין. אבל עובדה שהוא התחיל לעבוד.

הטכנאי הגיע ב18:20 במקום בסביבות 2-3 בצהריים. נו, פסדר, נגיד ש... ישב עד 22:30 כמעט. ניסה לסדר פה דברים. הבעיות פה יותר מדי מתוחכמות ממה שכולם חשבו, וממה שעכבר פשוט יכול לעשות. (אני עדיין טוענת שהמחשב בעל רגשות משלו והכל בגלל הפרידה המתוקשרת מידידו הטוב ביותר או משהו כזה.)

אניווי, כעת, יש לי עכבר חדש. כניסה למיילים (וויהי!) וכניסה לכל מיני אתרים חשובים.

הגיע הזמן.

הבעיה היחידה היא שעכשיו לוקח לו בערך פי 2 זמן לעלות. נו, למחשב, בהתחלה. אח"כ הוא עובד רגיל. ההתחלה שלו מעצבנת מאוד! >.<

אבל הוא לפחות עובד. איכשהו. מקווה שהפעם זה יימשך יותר זמן.

 

אגב, לא ציינתי את זה כנראה, הבעיה הראשונית בכלל הייתה שאי אפשר להיכנס כבר שבועיים לאתרים מאובטחים. שאר החגיגה זה רק דובדבנים נוספים בקצפת הכ"כ לא טעימה שחטפתי השבוע.

 

 

 

 

סקאי, הקץ להחלפת סוללות בעכבר (במיוחד אם יש לכם 150 ש"ח לקניית עכבר אלחוטי ללא סוללות, דבר שלי לא היה, אבל לשאר בכיף.), לילה טוב או משהו, (ע"ר)

 

 


(hehe, geek jokes)

נכתב על ידי , 24/6/2005 00:30   בקטגוריות שחרור קיטור  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-26/6/2005 00:50




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)