לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005


היום בערב. זה מה שקורה כשילדה שרוטה אחת מתחילה פתאום לחרוז.

(לא היה לי כוח לערוך את השיחה, אז מה שבפיצי, זה פחות חשוב...)


 

 

 

~MoonLight~ (18:21) :

מה קורה..

איך המחשב המתוקן?

חי ?

נושם?

 

~MoonLight~ (18:21) :

לשלוח לך ציורון?

NightSky (18:21) :

בייטח לשלוח!

 

וחי ונושם, בינתיים

~MoonLight~ (18:22) :

תגידי אם זה נראה לך מוכר....

NightSky (18:23) :

OK

NightSky (18:23) :

O_O

וואו, תפסת אותי עם פה פעור לחלוטין!

זה מדהים!

 

"ציורון" עלק...

פאק, זה ממש ממש מעולה!!!

~MoonLight~ (18:24) :

תודה!!!

:-)

אני בכל זאת אקרא לו בשם החיבה שלו "ציורון"....

אבל הפעם, אפילו אני גאה בעצמי.

NightSky (18:25) :

אין בעיה עם שמות חיבה, אבל אכן מגיע לך להיות גאה עצמך, זה שווה לחלוטין!

~MoonLight~ (18:25) :

החלטתי לעשות דיסק עם תמונות וזכרונות וציורים וכו' מהביצפר...

NightSky (18:25) :

'בנתוס (:

~MoonLight~ (18:25) :

תודה תודה...

:-[

~MoonLight~ (18:25) :

בינתים סידרתי את כל הצילומים שהיו לי לפי תקיות עם שמות ונושאים, כמו: פורים, מסיבת סיום, ימי הולדת וכו'...

~MoonLight~ (18:26) :

מה עוד כדי להוסיף וץ מצילומים והציור הזה?

NightSky (18:26) :

אני החלטתי להכניס לתיבה כזאת בצורת לב לא קטן, את כל השטויות,הפתקים ,זכרונות וכאלה שאנשים כתבו לי (מחוץ לספרים וכאלה, דברים שבאו בנפרד), ולא רק (נו, יש שם עשרות פתקים של הסיפורים במשפטים שלנו עוד מהחטיבה וזה...) והכל בא ביחד שקופסא הזאת

~MoonLight~ (18:26) :

אולי כל מיני דברים שכתבנו?

NightSky (18:26) :

^

|

;-)

~MoonLight~ (18:27) :

אז אם יהיה לך משהו ששווה הנצחה, נתכנס אצלי ונסרוק ונארגן וכו'...

NightSky (18:28) :

'סדר, וזה גם די החלטה שלכן אם זה שווה הנצחה ומה שווה ומה לא, אין לי בעיה להביא את זה מתישהו...

~MoonLight~ (18:29) :

וכעת, התוכלי בזמנך החופשי לעשות רקע לאדון 'ציורון'?

NightSky (18:30) :

אין בעיות

 

אבל שו רקע?

~MoonLight~ (18:31) :

נוף, תמונה כל שהי , משבר, לב ים, ירח עם עכברים....

~MoonLight~ (18:31) :

מדבר*

NightSky (18:31) :

אוקיי

ירח עם עכברים נשמע אחלה ;-)

~MoonLight~ (18:34) :

קיצקץ, כל מה שבראש שלך... את פשוט יותר טובה בקטעי עיצוב (לפי הקולאז' בספר מחזור).

NightSky (18:34) :

הקולאז' גרוע.

 

אבל 'סדר, ננסה לחפש משהו מתאים

~MoonLight~ (18:35) :

הקולז' הכי טוב בכל הספר...

~MoonLight~ (18:35) :

אולי גבינת קולז' יותר טובה, אבל חוץ מזה...

NightSky (18:36) :

XD תודה

 

ובסיידר (:

NightSky (18:37) :

גאש, זה אכן מעולה!

~MoonLight~ (18:39) :

מה מעולה?

NightSky (18:40) :

ה"ציורון"

NightSky (18:40) :

סקאי, בהיות במסך מחשב, (ע"ר)

~MoonLight~ (18:41) :

אהההה....

~MoonLight~ (18:41) :

ליז, פרבייה סינילית, (ע"ר)

NightSky (18:42) :

;-)

~MoonLight~ (19:10) :

הו יקירתי,

עשיתי עכשיו

עבודה קשה

ששוה זהב.

 

ניסיתי למצוא כמה צילומים

שבמחשבי החמיוד עוד לא קיימים.

 

וכמובן מצאתי כמה וכמה,

אבל את יודעת מה?

אין לי כוח לסרוק אותם,

וכך להנציח אותם לעולם.

 

כנראה שזה יעשה מחר

או שהערב, יותר מאוחר...

NightSky (19:11) :

XDDDD

אני מרגישה שאני מבזבזת זמן בסינון תמונות מהמחשב oO

 

אבל יצא לך אחלה שיר! ;-)

~MoonLight~ (19:11) :

ובמה את מעסיקה את עצמך?

ובמה משקיעה כעת את זמנך?

NightSky (19:12) :

מוחקת תמונות שיש לי פעמיים על המחשב

NightSky (19:12) :

(ובין היתר מעבירה לפוטושופ תמונות שאפשר לשחק איתן ברקע;-)

~MoonLight~ (19:12) :

הווו, העיסוק הנ"ל מקודש.

וגם העבודה קשה ממש!

NightSky (19:13) :

לא ממש קשה

אבל היא די מעסיקה

:-P

~MoonLight~ (19:14) :

או אהסגול שבאלוהי!

איני מאמינה למראה עיני!

 

הלו זו שזמי הגברת

לאיי סי באון ליין כעת מחוברת!

 

~MoonLight~ (19:14) :

הסגול*

NightSky (19:15) :

יאפ, שמתי לב שהיא הואילה בטובה להתחבר...

שלחי לה ת'ציור!

~MoonLight~ (19:15) :

הלהגיד לה 'שלום' או אולי לחכות

עד שהיא תעדיף אלי לפנות?

~MoonLight~ (19:16) :

לשלוח ציור?! זו גאונות!

ואני אבצע זאת בזריזות!

~MoonLight~ (19:16) :

אוי לא, היא שוב מנותקת...

אולי היא ממני פשוט מתחמקת?

NightSky (19:17) :

נהה... היא תתחבר עוד מעט כנראה

יש לה בעיות באייסי. תפני אליה ותשלחי לה

~MoonLight~ (19:17) :

והנה היא חזרה... לא יאומן...

דבר כזה באמת לא ראיתי מזמן!

NightSky (19:18) :

told you she'll be back

~MoonLight~ (19:19) :

אכן, וצדקת....

אני מאושרת!

כעת אני איתה מדברת!

NightSky (19:20) :

וויפי ייאי

תהנו

;-)

~MoonLight~ (19:21) :

תודה לך, אכן ננסה להנות....

ודעי כי ברכותייך חשובות לי מעוד...

~MoonLight~ (19:21) :

מאוד*

~MoonLight~ (19:22) :

אוי, הדיסלקציה שלי שוברת שיאים!

זה מה שקורה כשאני מתכתבת בו זמנית עם כמה אנשים...

NightSky (19:23) :

חיחי

חפיף, סולחת

;-)

~MoonLight~ (19:25) :

או קיי, יש לי דבר מה שמתחרז עם 'סולחת',

אבל מוזכר בו ורד בוורציה לא מוצלחת....

NightSky (19:25) :

XD

אני אוותר גם על זה, נראה לי...

פשוט כי בזמן הקרוב לשבת קצת בא לי

:-P

~MoonLight~ (19:26) :

טוב, אולי דווקא מוצלחת, אך לא חינוכית.....

שבי להנאתך גברתי החוחית....

NightSky (19:27) :

אני לעומתך, יכולה לדר עם כמה אנשים

ובו זמנית לעשות עוד דברים

~MoonLight~ (19:28) :

אני בך גאה, פשוט מאושרת.

גם עושה דברים וגם מדברת!

~MoonLight~ (19:29) :

פשוט כישרון מלידה,

ואני בעצמי בקושי מקלידה

 

NightSky (19:29) :

או כותבת, אם מעט לדייק

וחוצמזה, אני בטוחה שמוכשרת גם את

~MoonLight~ (19:31) :

האם גם שיחה זו תמוקם

בבלוגך הנכבד, כפי שקורה רוב הזמן?

NightSky (19:33) :

חשבתי על זה, ולא יודעת אנוכי

כי מתישהו באמצע

ברוב טימטומי

סגרתי בטעות חלון השיחה

 

(שוש! זה שירה מודרנית! לא חייבים להיות פה חרוזים! :-P)

NightSky (19:34) :

בעצם, בדיקה חוזרת עשיתי

וגיליתי שטעיתי

את החלק המעניין שמרתי

ואת החלון בכלל לא סגרתי!

~MoonLight~ (19:35) :

אז התשובה היא חיובית?

עני לי, גבירתי לי, המודרנית!

NightSky (19:36) :

התשובה הפעם, יקירתי

אינה תלויה כלל וכלל בי

אם תגידי שתרצי

אמקם את השיחה בבלוגי

~MoonLight~ (19:37) :

כעת אני תוה לי מה עלי לעשות...

להשאר כאן איתך או סרט לראות?

 

התמליצי

לי מיצי פיצי?

~MoonLight~ (19:37) :

תוהה*

NightSky (19:38) :

תלוי למי יש פוטנציאל לבדר אותך יותר

אם הסרט מעניין,

תפרשי אל המקרן!

אם הסרט די סתמי

השארי נא כאן איתי

~MoonLight~ (19:39) :

שיחה זו כנראה תמוקם

בבלוגי הפרטי

כשהיהיה לי לכך זמן...

 

 

 

 

~MoonLight~ (19:39) :

כשיהיה*

~MoonLight~ (19:40) :

הסרט אמור לעסוק באיש עטלף

אולי הוא חביב ואולי מעייף....

NightSky (19:41) :

הו, על איש העטלף שמעתי גם אני

אך לא בטוחה שעליו אבזבז את זמני

אם תראי אותו, תמסרי לו ד"ש ותהני

ואם לא, תזכרי שגם הוא סתם אלמוני

~MoonLight~ (19:43) :

דברי אמת וחוכמה דיברת

ולהגיע להחלטה לי עזרת.

אני אוותר על הסרט שמוקרן עכשיו

ואראה רק את הבא אחריו...

~MoonLight~ (19:44) :

אולי עלי להפסיק לחרוז?

כי אני כבר נשמעת כמו died moroz...

NightSky (19:47) :

וויפי ייאי!

גמני תכננתי לראות את הבאים

ואיך שבא לך, לגבי החריזה לפחות... Oo

~MoonLight~ (19:49) :

הרטים הבאים הרבה יותר שווים,

ואוף, קשה לי להפרד מהחרוזים....

 

אז אני אמשיך להציק לך בזו הרוח

עד שיפול לי על הראש תפוח

או עד שתעיף אותי הרוח

לאי שם למרחקים

כמו את אליהו הענבים!

אופסי, סליחה... התכוונתי 'נביא'...

וכעת אלך לי שתייה להביא...

~MoonLight~ (19:49) :

הסרטים*

NightSky (19:51) :

אליהו ענבים זה אכן מקורי

ולי אין בעיות עם חרוזים

העיקר שתהני מהענבים

~MoonLight~ (19:53) :

אוי, כרגע אכלתי ענב

קטן, ירוק ומחובר לענף.

 

 

NightSky (19:54) :

מקווה שאכלת אותו בלי הענף oO

 

-בלי קשר-

אימא שלי נכנסה לפה ואמרה שהציור ממש יפה והיא מוסרת ד"ש

~MoonLight~ (19:54) :

וכעת כנאה אלך לאכול

משהו יותר מוחשי וגדול.

 

ואותך אעזוב לנפשך,

כדי שתוכלי לשמור על שפיותך.

 

אם תשתעממי אלי תוכלי לפנות,

ובינתיים אני אכקרסם לי קירות.

~MoonLight~ (19:55) :

הווו רב תודות!

זה משמח אותי עד מאוד!

NightSky (19:55) :

;-)

 

בתאבון!

~MoonLight~ (19:57) :

תודה לך בשמי ובשם מנחם גם.

להתראות ושלום לעולם.

NightSky (19:58) :

:-)

 

 

 


 

ה"ציורון" המדובר, בגרסה נטולת רקע בינתיים:

 

 



מימין לשמאל: לנה, ליז וזאתי... נו, אהה... סקאי נראה לי.

כפיים לליז על הציור השווה!

 

 

 

נכתב על ידי , 24/6/2005 20:31   בקטגוריות Moonlight&NightSky cooperation INC  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-1/1/2006 18:32




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)