לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

תשובות לשאלון השבועי (שעבר)


לכבוד סיום הלימודים, איזו מחברת תשרפי ראשונה?
לא שורפת מחברות. -_-
אלו שמסיימות את תפקידן הולכות לפח מיחזור הנייר הקרוב לביתי (אוי, איזה יציאה טוניקאית. אבל כן, אני ממחזרת נייר. oO)

אניווי, את רוב המחברות אני כנראה צריכה לעתיד, כי אפחד לא מבטיח לי שללימודים אח"כ אני באמת אזכור את החומר הבסיסי שלמדתי עכשיו, ככה שהן כנראה ישמרו במקום נידח ואני בטח אשכח עוד שנתיים איפה שמתי אותן בכלל.

מהו הזיכרון הטוב ביותר שיש לך משנת הלימודים האחרונה?
הזיכרון הטוב ביותר?
וואו, לא יודעת.
אולי המסיבת סיום? לא שהיא הייתה יוצאת מן הכלל, סתם אירוע כייפי שקרה לאחרונה.
יש לי סתם זכרונות של קטעים קטנים ונחמדים שקרו כמעט כל יום, וזה הכי נחמד. האווירה הכללית עצמה הייתה אחלה, ככה שזה מה שיזכר כנראה.

איך היו מבחני סוף השנה או הבגרויות? במה נכשלת, הצלחת? מה הממוצע?
עוד אין לי ציונים להכל, נחיה ונראה.
מקווה שלא נכשלת בכלום.

אגב- היום ראיתי שבאזרחוי העלו לי את המגן ב2 נקודות! אז עכשיו יש לי מגן 92, וויפי!

מה מסמל בית הספר בשבילך? מקום טוב למצוא חברים, מקום לקבל השכלה וחינוך, סתם סיוט, וכו’. (או: מה זה בכלל בית ספר?).
בית ספר זה מקום עם חדרים ואנשים.
השאלה היא מה עושים שם.
וכן, זה בהחלט מקום להיפגש עם אנשים וחברים ולהכיר אנשים ולהנות מהם, וזה גם מקום ללמוד קצת, בין היתר.
קיצר- תלוי בגישה ואיך בוחרים להסתכל על זה. אפשר להעביר את ה"סיוט" הזה די בכיף אם רוצים.

כיף, במבט כללי כמובן, זה לא שלא סבלתי מתקופות איומות ולחוצות ומצעבנות.

מה התכנונים לשנת הלימודים הבאה? האם תשני בית ספר? האם תשארי כיתה?
XD האמת, אני אשמח להישאר כיתה.

מה האסוציאציה הראשונה שעולה לך בראש, כשאת שומעת את המילים: "מנהל/ת", "מורה" ו"שיעורי בית"?
*מעתיקה את הרעיון של ליז, ולו כי אין לי כוח לכתוב פוסט ארוך*

מנהל - 8
מורה-מחנכת- 7 (היה צריך להיות 5!)
ביצפר- 9

ואלו הציונים שנתתי להם באיזה סקר של עיתון מקומי לפני כשבוע וחצי.

ועכשיו לתשובה נורמלית-
מנהל - יצור קטן, קרח, עגול ושמן. הממ, אבל הוא חתם לי על הספר של איינשטיין. לא שזה יהיה שווה משהו בעתיד Oo

מורה- תלוי איזה, דווקא כשאומרים לי את זה, אני נזכרת בכמה מורות טובות שהיו לי ב12 השנים האחרונות. יש כאלו שאני מעריכה מאוד. הן היו אחלה בנות אדם ובהחלט דוגמא אישית. והיו כאלה שהיו מרשעות וממורמרות מדי. קורה.
שיעורי בית - הממ... משהו שלא הכנתי נראה לי כל השנה. שיעורי בית זה משהו שמעתיקים מליז במקרה שהיא מכינה ^.~

נכתב על ידי , 26/6/2005 12:57   בקטגוריות שאלונים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-27/6/2005 20:39




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)