לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

-ללא כותרת-


 

שייגמר כבר.

אוף.

 

די, אני באמת לא מסוגלת לשבת יותר מדי מול מחשב. לא מסוגלת. זה גורם לי לעשות מליון וחצי דברים חוץ מהעבודה, וזה טיפשי.

טיפת כוח רצון אין לי, באמת. ארג.

 

אני לא רוצה שזה יהיה כמו העבודה במחשבים שנה שעברה. ולחשוב שעוד רציתי לדחות אותה לשנה הזאת. יה רייט, כאילו שהייתי מכינה 2 עבודות כאלה.

ארג.

סיוט.

>.<

 

סוררי שאני מלאה אותכם עם העצבים שלי.

זה פשוט בהחלט לא נחמד.

 

לכו לקרוא פוסטים נחמדים יותר. הם נמצאים אי שם בבלוג, לא ממש רחוק מפה וזה...

רק לחוצה קצת עכשיו.

זה יעבור, אני יודעת.

עזבו לחוצה, מאתמול אני כבר לא לחוצה, סתם נמצאת מול המחשב, דווקא כשאני לא רוצה להיות מולו (כן, זה קורה. עכשיו למשל, כשיש לי סיבה מוצדקת לשבת לידו.)

 


 

מחר הLive8.

פה כבר חתמתם?

 


 

אני רוצה גם להספיק לראות את אפקט הפרפר.

מחר. מקסימום בראשון.

 


 

אני חייבת מחר לסיים את העבודה.

חייבת זאת לא מילה יפה.

ביסודי לימדו אותנו שאין דבר כזה "חייבת" ו-"צריכה". או שזו הייתה היועצת בכיתה ט'. בעצם, לא הקשבתי לה, אז כנראה זו היועצת מהיסודי.

יש רק בעיה אחת עם הדבר האידילי לכאורה הזה.

אני באמת חייבת לסיים אותה מחר.

כי ביום ראשון כבר חייבים להגיש. ולקבל מגן או משהו כזה.

לא רוצה להיות חייבת כלום.

לא רוצה.

אבל רוצה להיפטר מזה כבר.

>.<

שוב מצטערת על זה שאתם סובלים את העצבים שלי.

 


 

רוצה לעשות משו בפוטושופ. יש חשק. אין זמן.

יופי, תראו איך הכל סובב סביב זה שאין לי זמן עכשיו לכלום.

והזמן יודע להתבזבז לי מצוין.

אני מומחית בלבזבז אותו.

באמת.

אני יכולה להוציא תואר פרופסורית בזה.

הזמן יודע לטוס דווקא כשלא צריכים את זה.

וכואבות לי הידיים, העיניים והגב.

פוי.

 


 

ויש מדוזות בים.

איזה יופי.

-_-

 


 

והתור לקרדיולוג נדחה עקב סיבות טכניות של אי-היותי קטינה רק ל20/7. יופי. ולחשוב שזו הפעוטה מפניותיי לרופאים בזמן הקרוב.

היתרון היחיד בזה שלפי מה שהבנתי לפחות זה רופא טוב.

הממ...

שיהיה.

בסוף הוא במילא יגיד שהכל בסדר איתי.

הרי אני עדיין חיה.

 


 

לא, אתם באמת לא חייבים להתעניין בבעיות שלי.

במילא לא את כולם אני יכולה לשתף.

זה גם לא כזה מעניין.

באמת.

אני גם לא אדם מעניין בד"כ, אני יודעת.

אבל אני עוד יותר לא מעניינת כשאני מזיינת ת'שכל על דברים שליליים.

 


 

מי שוב מבזבזת זמן?

 

לילה טוב לכולם.

נומו, לונו, נוחו.

מעניין כמה שעות אני אשאר ערה היום.

סופשבוע משגע לכם, תהנו מכל שנייה (:

 

 

 

[הרובוט היחיד שאני מסוגלת להסתכל עליו]

 

 


2/7/2005 15:40 עריכה.

למדיה פלייר שלי יש חוש אירוני להחריד.

הוא מנגן לי לפני רגע את "It's a beautiful life" של Ace of Base.

XD

ועכשיו הוא החליט לנגן את השיר הבא של לינקין פארק. מאירוניה הוא עבר להגיון. כ"כ מתאים, לא?

 

 


Linkin Park

Nobody’s Listening


Yo, peep the style and the kids checking for it
The number one question is how could you ignore it
We right back in the cut over basement tracks
With raps that got you backing this up like
Rewind that we're just rolling with the rhythm
Rise from the ashes of stylistic division
With these non-stop lyrics of life living
Not to be forgotten but still unforgiven
But in the meantime there are those who wanna talk this and that
So I suppose that it gets to a point where feelings gotta get hurt
And get dirty with the people spreading the dirt

it goes

[Chorus]
(Tried to give you warning but everyone ignores me)
Told you everything loud and clear
(But nobody’s listening)
(Call to you so clearly but you don’t want to hear me)
Told you everything loud and clear
(But nobody’s listening)

I got a heart full of pain, head full of stress
handfull of anger, held in my chest
And everything left’s a waste of time
I hate my rhymes, but hate everyone else’s more
I’m riding on the back of this pressure
Guessing that it’s better I can’t keep myself together
Because all of this stress gave me something to write on
The pain gave me something I could set my sights on
Never forget the blood sweat and tears
The uphill struggle over years the fear and
Trash talking and the people it was to
And the people that started it just like you

[Chorus]
(Tried to give you warning but everyone ignores me)
Told you everything loud and clear
(But nobody’s listening)
(Call to you so clearly but you don’t want to hear me)
Told you everything loud and clear
(But nobody’s listening)

I got a heart full of pain, head full of stress
handfull of anger, held in my chest
Uphill struggle
Blood sweat and tears
Nothing to gain
Everything to fear


Heart full of pain, head full of stress
handfull of anger, held in my chest
Uphill struggle
Blood sweat and tears
Nothing to gain
Everything to fear

Heart full of pain

[Chorus]
(Tried to give you warning but everyone ignores me)
Told you everything loud and clear
(But nobody’s listening)
(Call to you so clearly but you don’t want to hear me)
Told you everything loud and clear
(But nobody’s listening)

I got a heart full of pain, head full of stress
(Nobody’s listening)
handfull of anger, held in my chest
(Nobody’s listening)
Uphill struggle
Blood sweat and tears
(Nobody’s listening)
Nothing to gain
Everything to fear
(Nobody’s listening)

Coming at you from every side

 

נכתב על ידי , 1/7/2005 22:55   בקטגוריות שחרור קיטור  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-3/7/2005 13:24




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)