לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

כמה מסקנות מהחיים:


 

 

רובוטים זה זנות.

 

(מרווין עדיין שקסי)

 

גלידת בן&ג'ריס ראויה לסגידה נצחית. זה פשוט התגלמות האלוהות, או משהו כזה.

 

הגלידה של נסטלה, בטעם מוס אגוזים הייתה טעימה מאוד בפעם הראשונה שטעמתי אותה לפני כמה זמן. טעימה מאוד מאוד אפילו. אבל...

היום אכלתי אותה שוב, וכמעט חטפתי הרעלת סוכר או משהו כזה. זה פשוט היה מתוק מדי! (אבל עדיין טעים. סליחה שיניים וגרון יקרים שלי.)

 

ראיתי סוף סוף "אפקט הפרפר"! סרט אכן משובח.

יכולת המשחק של אשטון קוצ'ר אמנם לא הפתיעה אותי, אבל הוא אכן הוכיח את עצמו בתור שחקן.

(עוד בנושא בהמשך הפוסט)

 

ביפ קרא לי היום 3 פעמים לפחות סקאיוצ'קה. oO  קריפי. והוא סגד לי על איזה משהו שפלטתי למורה שלנו לגבי זה שהעבודה שלו יותר טובה ממה שהוא חושב. (נו באמת, לאף אחד לא היו בעבודות את התמונות של החיישנים שהוא רצה!).

 

מיץ של בננה ופסיפלורה (אם זה היה זה בכלל) של ספרינג היה טעים.

 

אני רוצה לים. אפילו סתם לטייל.

(אולי מחר)

 

הוא הוכרז לפני כיומיים כמטריד סידרתי באייסי. סתם כי התחשק לי. ואפילו לא הטרידו אותי יותר מדי.

 

סתם לתזכורת: הטרדות אייסי/מסנג'ר/טלפון/SMS מתקבלות בברכה 24/7

 

לשיער שלי יש נטייה להסתדר מצוין ולהיות יפה דווקא כשאני תקועה בבית.

 

אין מחר קרדיולוג, וויפי!

 

הבלוג הזה משעשע.

 

מחר צריך להיגרר לביצפר להדפיס עבודה.

 

ביפ רוצה לעשות אותה בתוך קלסר שקוף רגיל במקום ללכת לכרוך את זה.

בסדר מצידי. 11 שקל נשארים אצלי.

 

לסדר תיקיות מוזיקה במחשב שלי יכול להיות עסק מעניין למדי.

 

הלהקה שיש לי הכי הרבה אלבומים שלה על המחשב היא איירון מיידן.

ולא שמעתי אפילו שיר אחד שלהם מהתחלה עד הסוף בצורה נורמלית.

תחי האירוניה.

 

אבל יש לי הרבה מוזיקה טובה אחרת.

וויפי.

 

סתם לתזכורת, שירים חסרים מתקבלים בברכה.

 

 

"נו, אתה לא סומך על הסקאיוצקה שלנו. יש לה איזה 100 בהבעה, היא תערוך את זה טוב."

 

אה, שיט. אני צריכה לערוך ולסדר למחר ת'עבודה שלנו.

 

 

ביי אנשים טובים.

 

לילה טוב לכם.

 

 


 

מובא בפניכם נספח א', so called שיחה משעשעת:

 

 

~MoonLight~ (21:42) :

קלטתי עוד מילה ביפנית!

ת'אמת קלטתי אותה לפני זמן מה, אבל עכשיו אני יודעת גם איך אומרים....

וזה כל כך פאקין פאקצי...

חחחח....

NightSky (21:42) :

אההה

בהצלחיישן בחיפושים!

NightSky (21:42) :

מה זה?

~MoonLight~ (21:43) :

"קאוויי"

או באנגלית - kawai

אם אני לא טועה, אז ככה רושמים וזה אומר - חמיודי! יאיי איזה מאגניב! איזה מותק! יאיי קוצ'י מוצ'י קו! או באינגליש - סוו קיוט!

NightSky (21:43) :

XD

חיחי

נייס!

~MoonLight~ (21:44) :

נוט נאייס - קאוויי!

~MoonLight~ (21:46) :

אוי, אולי יום אחד אני עוד אפטפט יפנית...

ובגללי גם את....

~MoonLight~ (21:46) :

:-P

NightSky (21:48) :

בהחלט ייתכן, אולי בגלגול הבא, אולי בגלגול הזה...

;-)

~MoonLight~ (21:48) :

אולי זה בכלל היה בקודם....

~MoonLight~ (21:48) :

-תהייה רבת משמעות-

NightSky (21:48) :

לא יודעת.

מה עשינו בגלגול הקודם?

~MoonLight~ (21:48) :

לא זוכרת...

NightSky (21:50) :

הממ... אולי בהחלט למדנו יפנית...

~MoonLight~ (21:51) :

יש מצב...

~MoonLight~ (21:51) :

אווו!

ראיתי אפקט הפרפר!

אני גאה בעצמי!!!

סרט טובבבבב!!!!

NightSky (21:53) :

אוי, גמני, היום בצהריים!

סרט שולט בהחלט!

~MoonLight~ (21:53) :

אבל עצוב....

NightSky (21:53) :

כן, אין מה להגיד על זה... מאוד עצוב אפילו :/

 

ועכשיו אימא שלי פחות או יותר סוגדת ליכולת המשחק של אשטון רוצ'ר

-_-

(אני מסתפקת בלבהות בו)

~MoonLight~ (21:55) :

אבל אשטון לא נראה שם מי יודע מה..

לא ממש מתאים לא הזקן הזה...

מה שכן, הוא משחק ממש טוב...

~MoonLight~ (21:55) :

ממש - מילת קישור

NightSky (21:55) :

נו, הבהיה לאו דווקא ספציפית, ואני מאוד מסכימה שהוא מפגין יכולות משחק יוצאות דופן במקרה הזה.. ואכן ברוב המקרים לא התאים לו הזקן, אבל חפיף...

כן, הבנתי לבד.

~MoonLight~ (21:56) :

מה שחבל זה שהוא מקריח....

~MoonLight~ (21:57) :

-אני והנטייה שלי לשים לב לדברים מוזרים-

NightSky (21:57) :

הא? לזה לא שמתי לב.

XD יאפ, נטייה עקומה, אל תהרסי לי את האשליה!

~MoonLight~ (21:59) :

חחח...

אם מעיפים לו את הפוני, רואים שהמצח מתחילבערך בקודדוק של הראש...

והיום ילדים, למדנו שאשטון מקריח....

-נהנת מידעתי ה"נסתר" מאחורי הפוני שלי-

~MoonLight~ (21:59) :

הפוני שלו, כלומר

~MoonLight~ (21:59) :

לי אין פוני!

~MoonLight~ (21:59) :

אבל הייתי רוצה אחד...

~MoonLight~ (21:59) :

וורוד!

~MoonLight~ (22:00) :

עם לבבות סגלגלים על הירך...

~MoonLight~ (22:00) :

קאוויייייי....

~MoonLight~ (22:00) :

:-P

NightSky (22:00) :

אה-ההההאאא!!!!!!!

זה הכל מקינאה!

:-P

את מקנאת בזה שלאשטון יש פוני ועל כן את מכפישה את שמו השקסי!

~MoonLight~ (22:00) :

חחח....

:-D

~MoonLight~ (22:01) :

שמו שקסי אינדיד, וישאר כך!

עד שהוא יקריח סופית!

NightSky (22:01) :

(לא בדקתי האם לאשטון, או לפוני שלו יש לבבות סגלגלים על הירך, אני אשמח לבדוק את זה בהזדמנות..)

NightSky (22:01) :

את רעה

:-(

~MoonLight~ (22:01) :

וזה יקרה עוד שלושים עד חמישים שנה, ככה שאין מה לדאוג....

~MoonLight~ (22:01) :

חחח...

NightSky (22:01) :

חיחי, אז סבבה לנו בינתיים, יא?

(נו כל עוד יש נוף יפה אני לא דואגת)

~MoonLight~ (22:02) :

הירך של אשטון = נוף יפה?

או שזה הלבבות הסגלגלים?

או בכלל הפוני (של השכן, כי של השכן ירוק יותר!)

~MoonLight~ (22:02) :

?

~MoonLight~ (22:03) :

כמעט כתבתי "גדול יותר"...

אין שמץ למה...O.O

NightSky (22:03) :

למי אכפת מהשכן! (יש לו גדול יותר?! טיהי, דברים כאלה לא בדקתי, אם *לך* יש מידע על כך אפילו בתת מודע את מוזמנת לספר)

הנוף התכוונתי לכל אשטון!

oO

~MoonLight~ (22:03) :

אהה...

~MoonLight~ (22:04) :

אשטון בתור נוף, זה מוי קאוויי!!!

~MoonLight~ (22:04) :

ולא, לא בדקתי לא ת'שן ולא ת'גדול שלו....

~MoonLight~ (22:04) :

אם מדובר אכן בדבר מה גדול...

~MoonLight~ (22:05) :

נישרטתי סופי!!!

:-P

יאמבה במבה!

NightSky (22:05) :

במבה?

ככה את בוגדת בצ'יפס?

(אז אני בחיים לא אחלוק איתך מידע על הפוני והירך של אשטון!)

~MoonLight~ (22:06) :

לא!!!

צ'יפס!!!

סתם רציתי לגוון קצת..

ולא צריך...

לי יש במבה!

~MoonLight~ (22:08) :

תגידי, מה דעתך על דמות בעלת אורינטאצייה (או איך שלא כותבים ת'מילה המזורגגת... סליחה על הביטוי) לא שיגרתית בסרט מצוייר?

NightSky (22:09) :

שו סרט מצויר?

~MoonLight~ (22:09) :

סרט מצוייר שמוקרן בערוץ הילדים!

~MoonLight~ (22:09) :

האם זה בסדר, לדעתך?

~MoonLight~ (22:10) :

-השיעמום גרם לי לברר פרטים מפלילים על הערוץ המדובר-

NightSky (22:11) :

אה, תראי, ערוץ הילדים כבר מזמן לא מראה דברים כ"כ חינוכיים...

~MoonLight~ (22:11) :

אבל זה קטל אותי לגמרי....

NightSky (22:14) :

מה ראית?

~MoonLight~ (22:14) :

פשוט השתעממתי היום, אז החלטתי לבדוק אם עדיין משדרים את הסידרה החביבה (חבל שהזונות לא שידרו אותה בארץ לפני שנ תיים שלוש, כשעוד היה לי כוח/זמן/רצון/יכולת סבל/סבלנות... הייתי מוסיפה גם ילדותיות, אבל זה עדיין קיים) 'אינוישה'.

גיליתי שכן.

החלטתי לראות מה הולכת לקרות בפרקים הבאים (וואנס מור - השיעמום גבר עלי), אז הצצתי באיזה אתר, ונקטלתי...

~MoonLight~ (22:15) :

יש שמה כמה וכמה פרקים, שאם אני לא טועה ישודרו בקרוב, ובהם מופיעה דמות של אנש הומו לגמרי....

~MoonLight~ (22:17) :

בהתחלה חשבתי שמדובר בבחורה (כי הוא מצוייר לבוש בבגדי נשים חוספניים מעט ומאופר כמעט כמו בריטני ספירס עם טונות של ליפסטיק והכל), אומר על כמה דמויות ממין זכר "אווו הוא כזה חמוד! והוא כזה סקסי!"... ואם זאת מדובר ביצור מזן "הוא"....

~MoonLight~ (22:17) :

למה מראים דברים כאלה לילדים?!

~MoonLight~ (22:17) :

זה יותר גרוע מ"הארי פוטר" (כל הספרים והסרטים שיצאו עד היום)....

NightSky (22:17) :

כדי שיבינו שקיימים בעולם גם אנשים שנמשכים לבני מינם.

בעצם, נההה... ערוץ הילדים כבר לא ממש חינוכי, אז כנראה כי הם סתם נהנים מדברים קינקיים שכאלו

~MoonLight~ (22:18) :

ת'אמת, אם טינקי-ווינקי (רק עכשיו קלטתי כי שמו אינו תמים! וואאאההה הההאאא!) הומו, אז גם לאחרים מותר...

NightSky (22:19) :

בהחלט!

גם ליצורים קצת יותר נורמליים מאחד שיש לו משו עקום על הראש וטלויזיה בבטן, מותר להיות גיי.

~MoonLight~ (22:19) :

דאס....

אז כמו שכבר הצהרתי - הסטרטיות מתחילה לעבור מהעולם....

ואני חוזרת להיות ילדותית....

NightSky (22:21) :

את פשוט לא חצית את גבול הילדות או משהו כזה

;-)

ויאפ, הרי מזמן הגענו למסקנת ה"בואו נחזיק ידיים ונקפצץ ביחד", או משהו כזה...

~MoonLight~ (22:22) :

אני הגעתי לזה!!!

יאייי!!!!

~MoonLight~ (22:22) :

*JOKINGLY*

 

[...]

 

 

 

~MoonLight~ (22:36) :

אני מפריעה עכשיו?

NightSky (22:37) :

לא, ממש לא.

NightSky (22:37) :

רק אין כוח/זמן/מספיק כושר בעיניים כדי לקרוא את זה כרגע

~MoonLight~ (22:37) :

כי אם אני מפריעה וזה לא בסדר, אני אפסיק...

רק תגידי לי מתי יהיה אפשר להפריע, ואז אני אמשיך בשלי....

NightSky (22:38) :

שטויות, תמיד אפשר להפריע.

את כבר הבנאדם השלישי שדואג ביומיים האחרונים לזה

"אוי, שאת לא תקבלי נכשל בגללי!"

XD

שטויות.

אני יכולה לפטפט, רק לא יכולה לקרוא דברים ארוכים שכאלו

~MoonLight~ (22:40) :

פשוט כרגע חם לי, אני מתגרדת ומתקלפת - קיצר המצב לא משהו...

והקטע הכי מוזר הוא - שכל הרשימה הנ"ל גורמת לי לפלוט יותר מדי דברים לא קשורים אחד לשני (יותר מהרגיל, אני מתכוונת)...

כי בחיי שלא נראה לי שיש קשר בין אשטון, הומויים ואגדות ילדים....

או שיש ואני פשוט לא רואה את זה....דאם...

-מתגרדת-

NightSky (22:41) :

הממ.. בואי נראה. אני די בטוחה שקשר יש.

אשטון נראה קצת כמו נקבה לפעמים.

אז אולי גייז אוהבים אותו.

וחוצמזה, אולי נתנו לו את תפקיד סינדרלה כשהוא היה קטן, ופה מתקשרות אגדות ילדים!

~MoonLight~ (22:41) :

אאממם...

אולי ...

~MoonLight~ (22:42) :

-לא קולטת כלום וממשיכה להתגרד-

~MoonLight~ (22:43) :

-קולטת שיש לי ציפורניים באורך של 2.2 ס"מ (מדדתי עם סרגל! נכון שאני דפוקה?) ושהתגרדות זה לא דבר כל כך נחמד-

~MoonLight~ (22:43) :

-מנסה להפסיק-

~MoonLight~ (22:43) :

-הרגל עדיין מגרדת-

~MoonLight~ (22:43) :

-אההההההה....-

NightSky (22:43) :

XD

אני מתחילה לגדל מ0, אחרי שגזרתי אותן לפני הקונצרט.

זה היה עצוב. הייתה לי ציפורן אחת ממש ארוכה, ועוד 2 בדרך.

טוב, אבל לפחות עכשיו הן יהיו באותו אורך

~MoonLight~ (22:44) :

ה2.2 זה מהשורש/בסיס/הצ'ופציק של הקומקום....

אז גם את לא מתחילה מאפס....

NightSky (22:45) :

bu' tbh n,fuub, tpx ffv/

uha kh thzv nhkhnyr

~MoonLight~ (22:46) :

kjiuf w;kjkl ;jphpj

גם לך...

NightSky (22:46) :

*נו אפס ככה.

יש לי איזה מילימטר ככה

ועוד מעט חוזרת

~MoonLight~ (22:46) :

-מנסה לתקשר-

~MoonLight~ (22:59) :

טוב, אני פורשת בשיא....

חם לי מדי, אז אני אנסה לברוח לחדר האחר (הקריר יותר) ולנסות להסתתר שם מהחום המגעיל....

~MoonLight~ (22:59) :

לילה טופי...

NightSky (23:00) :

ביי ביי

לילה טוב

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/7/2005 22:22   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן.., שיחות משעשעות  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-6/7/2005 23:49




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)