לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

שריטה


 

יש לי שריטה מוזרה קצת מתחת לצוואר.

הדבר הכה מוזר בה, הוא ששומדבר לא יצר אותה.

או ליתר דיוק, שומדבר הגיוני לא היה יכול ליצור אותה.

פשוט בלתי אפשרי.

היא ממוקמת לה להנאתה זה היום השלישי, ובקושי עוברת.

חתיכת שריטה.

ובאמת ששומדבר לא היה יכול לעשות אותה.

שומדבר לא נגע בי, ולא שרט אותי.

ושלא נדבר שמאז הקונצרט, בכלל אין לי כ"כ ציפורניים, ואני רק מחכה שיהיו לי מספיק ציפורניים שאני אוכל לשרוט ככה.

מעניין מאיפה לעזאזל היא נוצרה.

מיקומה האסטרגי לא מאפשר לאף גורם חיצוני לעשות אותה, ויחד עם זאת, גם אני לא נוטה לשרוט את עצמי להנאתי האישית. (טוב, אני כן, אבל רק בידיים, וזה עובר תוך 3 דקות בדיוק, ובזמן הזה אימא שלי מספיקה לצרוח עליי שאני מזוכיסטית ושמה אני עושה לעצמי וכאלה. זה לא באמת כואב.)

מוזר.

 

הכי מוזר זה שגיליתי אותה אחרי שראיתי את "אפקט הפרפר". בסרט, אוון (המגולם ע"י אשטון קוצ'ר) חוזר לעבר שלו, משנה בראש דברים וככה משתנה גם העתיד/הווה שלו. הוא יצר על עצמו צלקות לבד.

ההקשר לסרט יוצא קצת מוזר... oO

 


 

לא, אין לי שמץ של מושג למה אני חולקת איתכם את המידע הכה לא-רלוונטי הזה לגביי, כנראה שסתם בא לי לכתוב פוסט חדש.

מחר בגרות אחרונה, וויפי!

 

כואבות לי העיניים. נראה לי שזה בגלל המחשב בביצפר שישבתי מולו ביומיים האחרונים. המסך שם ענקי והוא נמצא במרחק של 15 ס"מ מהעין לכל היותר. זה לא טוב בכלל.

אאוץ'.

 

 

אנשים טובים, אתם מוזמנים לקפוץ לבקר אותי כאן בקיץ הזה.

(היי, הצלחתי לגרום לבערך 2-3 אנשים לרצות לבוא לפה, במקום שאני אבוא למרכז!)

כי באמת שאין לי מושג כמה פעמים אני אוכל לבוא (נראה לי שסה"כ פעם אחת, ואני כ"כ רוצה לראות הרבה אנשים. [מפגש הפסגה עדיין בתוקף!!!] )...

 

מקווה שהקיץ שלכם קצת יותר מעניין מהקיץ שלי עד עכשיו (:

 

 



נכתב על ידי , 5/7/2005 22:40   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-11/7/2005 23:54




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)