לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

מישהו יודע איפה אני משיגה צמידי נעצוצים ומסמרות?


XD

שועשעתי מאחת הכתבות בעיתון, שבה מסופר על החידושים הלשוניים החדשים של האקדמיה ללשון עברית.

אז נעצוצים ומסמרות זה ניטים מהיום.

ופיף זה בכלל פונפון (נו, כמו אצל מעודדות).

והיו עוד כמה, אבל זה פחות מעניין.

 

 

אתמול בערב החלפתי כינוי במסנג'ר. בגלל שלא היה לי כוח לחשוב על משהו מקורי, התשמשתי ברעיון של ליז לכינוי שלנו בתפוז וכתבתי "Strawberry Muffin (:"

הכל טוב ויפה, והיום התיישבתי לחשוב על כינוי קצת יותר מקורי, כאשר קוקי החליטה להתעורר ולהציק לי.

"איו איו איו, מאפין שוקולד יותר טעים!"

אז כדי שהגברת תהיה מרוצה, החלפתי ת'כינוי ל- "Cookie's Chocolate Muffin (:"

אחרי כמה זמן, בצהריים, גם לנה התחברה. וכמובן שגם לליידי הזו היו טענות כנגדי. הפעם לכאורה, הניק שלי גורם לה להיות רעבה מדי ולהזיל ריר. אז היא החליטה שאם כבר הזלות ריר, היא רוצה לראות על המסך של את טום וולינג (נו, ההוא שמשחק אותה סופרמן בסמולוויל).

אז תוך מספר שניות, הכינוי שונה ל- "Tom Welling's Muffin", עם הערה צינית של "עכשיו את מרוצה?"

אחרי כמה זמן נמאס לי מזה שהשם של הדבר הזה מופיע לי בכינוי, כי אחרי הכל, אני לא ממש סוגדת לו, לא ממש בונה לו מקדשים, ובכלל, לא הייתי עושה אותו אלא אם... נו, או שמשלמים לי או שאנחנו לבד על אי בודד וכו' וכו'...

אז עכשיו אני סתם "Nobody's Muffin" וטוב לי עם זה. בעצם, לא.

אני אחזור לחפש כינוי חדש.

או שמישהו ישלם לי כדי להיות המאפין שלו? P:

 

 

אהה... פה היה אמור להיות פוסט.

אבל אימא שלי השתלטה על המחשב. ורק עכשיו, 8 ומשו בערב, אני ממשיכה אותו, ובאמת שאין לי שמץ של מושג מה היה כתוב פה, או היה אמור להיות כתוב פה.

אני רק יודעת שקצת מציפים אותי כרגע, אז אני אערוך בעתיד.

 

 

נכתב על ידי , 8/7/2005 18:31   בקטגוריות פוסטים מטומטמים  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-26/9/2006 19:05




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)