לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

תשובות לשאלון השבועי


איך קוראים לך? אילו היית בוחרת את השם שלך, כיצד היית בוחרת שיקראו לך?
השם המלא שלי מצונזר, תודה.

וואו, זאת שאלה די קשה, כי בסה"כ אני די גרועה בשמות של בנות. הגעתי עד עכשיו ל3 שמות שנגיד הייתי רוצה לקרוא לילדים שלי אם הם יהיו בנים, אבל אין לי אף שם לבת. כלומר יש. אבל יותר מדי, ואני ולבחור זה שני דברים שלא הולכים ביחד.
אני רק יודעת ששם לעצמי, היה מתחיל באות ל'. (בגלל זה אני אני אוהבת אנשים שמקצרים לי את השם המלא כנראה ^.~) פשוט הצליל של האות יפה. וההמשך, וול, יש לי כמה רעיונות ואני מעדיפה לשמור אותם לעצמי.

האם את אוהבת את השם שלך? למה?
השם שלי... וול... האמת? אין לי ממש דעה לגביו. סתם שם רוסי שכזה...
אני לא מתה עליו ולא שונאת אותו. הוא סתם השם שלי, וכנראה בגלל שהוא מוביל אותי כל חיי, אני פשוט לא מסוגלת לשמוע אותו יותר.
(עוד סיבה לכך שאני פשוט מתה על אנשים שממציאים לי כינויים ושמות אחרים..)

לא אכפת לי ממש לגבי השם שלי ואיך אנשים יודעים שקוראים לי, אני רק יודעת שני דברים:
1. אני לא ממש מסוגלת לראות את השם שלי כתוב היכנשהו. לא משנה איפה. פשוט לא יכולה משום מה.
2. נורא מוזר לי לשמוע אנשים שקוראים לי, בשם המלא. כאילו סתם נגיד אנשים רשמיים (מורים ואפילו סתם אנשים שרוצים שאני אגש אליהם) שפשוט פונים אליי בשם שלי. איכשהו לשמוע אנשים מבטאים אותו נשמע לי מוזר.
אין לי סיבה הגיונית להסביר את זה.

מה השם הכי מצחיק, ששמעת שקוראים למישהו?
אוי... וואי...
הממ... יש לי דוגמא לשם של בן, שאין לי מושג איך פשוט יש לו שם של בת, וזה לא מהשמות האלה שהם יוניסקס. (אני לא אפרט כאן..)

ויצא לי לשמוע שמות משעשעים בחיי, רק שכרגע אני לא ממש זוכרת אותם -_-

מה דעתך על שמות זהים לבנים ובנות (נועם, שחר, אריאל וכו’)?
אין בזה כל רע. טוב, חוץ מהבלבול לפעמים...
אבל בגדול, בהחלט יש שמות שמתאימים לשני המינים ואין לי שומדבר נגדם (:

האם את מאמינה שלשם יש כוח מיסטי או השפעה כלשהי על חייך?
בהחלט ייתכן מאוד שכן.
ואני כן מאמינה שמישהו שמשנה את השם שלו, משנה גם איכשהו את החיים שלו. אם כי יש בזה הרבה עניין פסיכולוגי. השם מלווה את האדם בכל חייו, ואם הוא מרגיש ששינוי השם יביא לשינוי כלשהו באיזשהו תחום בחייו, שיהיה לו לבריאות ובכיף.
כי אחרי הכל האדם צריך לאהוב את השם שלו..

האם את מאמינה, שמישהו שנקרא על שם אדם אחר - יירש את תכונותיו?
לא ממש תכונות, אבל בגדול יש השפעה...

 



נכתב על ידי , 10/7/2005 23:38   בקטגוריות שאלונים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Moonlight ב-12/7/2005 22:00




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)