לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

סיכום מפגש פיסגה


יום שלישי (AKA אתמול) נקבע עוד שבוע מראש (ובעיקרון, עוד מחופש סוכות..) למטרת "מפגש פסגה" של כמה אנשים הידועים כאן פחות או יותר בכינויים פטל, די ומיקי. דיברנו על מתי יהיה נוח לכולם, והחלטנו להיפגש אתמול ב-2 בעזריאלי.

בתכנון המקורי, הייתי אמורה לקחת רכבת שתגיע לשם קצת לפני 2. רק שזה לא יצא (בגלל ענייני בנק שכאלו, שהיה רצוי לסדר לפני היציאה לאילת..) אז חשבתי לקחת רכבת שיוצאת קצת אחרי 1 ומגיעה קצת אחרי 2. ה"קצת" התברר כחצי שעה. -_-

למזלי לקחתי איתי ספר ("לעולם-לא-עולם"), ככה שלפחות לא השתעממתי בנסיעה.. למרות שמשום מה, גם בפעמים קודמות, איכשהו אפעם לא השתעממתי בנסיעה, גם אם לא לקחתי איתי כלום. (בעצם, זה לא קרה הרבה. בפעם הקודמת למשל לקחתי את ליז, שזה דבר מבדר בפני עצמו, וקודם גם נסעתי עם אנשים.. אבל עדיין..)

כשהגעתי התקשרתי לדי, כדי שתכוון אותי לאיפה-שהם-לא-היו. רק שאי שם באמצע, כבר אחרי שהבנתי איפה הם והתכוונתי למצוא אותם לבד, מיקי לקח ת'טלפון ואמר שהם ירדו למטה. טוב נו, פחות עבודה בשבילי. J חיכיתי חיכיתי חיכיתי. בהיתי בהיתי בהיתי (עשיתי את זה די הרבה במהלך היום, ככה זה כבאים למקום יחסית חדש, פתאום מנסים לשים לב לכמה שיותר דברים..). ואז ראיתי משהו שחור וגבוה מתקרב אליי (זה המקום לציין שבלי משקפיים, אני מקרה אבוד בלזהות אנשים מרחוק), וניחשתי שזה מיקי. הניחוש היה מוצלח, רק שבשלב כלשהו, עוד כשראיתי הולך, ואח"כ עוד כשהוא התקרב, שמתי לב למשהו מוזר. הוא היה לבד. משמע- שאר האנשים נאבדו לו אי שם בדרך. אז התחלנו ללכת בדרך ממנה הוא בא, ולאחר מספר מטרים, מצאנו את האבידה – פטל ודי, שהייתה גם עם יובי שדי נשאר איתה עד הסוף המר (אבל על כך בהמשך). כשוידאנו שכולם במקום, קיבלתי סמל זיהוי בצורת צמיד/חוסם עורקים קטן אך חביב שמיקי הכין מחומרים שסחב ככל הנראה מהקייטנה בה הוא עבד.

עלינו אח"כ קומה אחת או שתיים למעלה כי פטל ומיקי היו רעבים. במשך עלייה של בערך 2-3 דקות יותר מדי אנשים שמכירים את מיקי, נתקלו בו. דבר שגרם לי בשלב כלשהו להכריז על חוק חדש: "מעכשיו, לא משנה מי עובר פה, כמה אתה מכיר אותו, כמה הוא החבר הכי טוב שלך או של הסבתא שלך, אתה לא אומר לו היי. או שלום. ולא מסתכל לכיוון שלו אפילו." מיותר לציין שהוא לא הקשיב לי, אבל הו, וול. פטל פתחה לו בדרך את התיק, שזו נקמה נחמדה. באיזור האוכל די מצאה שולחן ריק שהתנחלנו בו. די שלפה מצלמה וניסתה לצלם אותנו. משום מה בזמן שלא שמתי לב, היא הספיקה לצלם גם אותי K, בנוסף לשלל צילומי צלחת האוכל של מיקי, יד/מרפק/שיער של פטל והיד החוסמת-מצלמה של יובי (למרות שנראה לי שהצלחתי לצלם אותו עם המצלמה של די :P). החלטתי לצלם משהו גם, כי נזכרתי שסחבתי איתי מצלמה, עם פילם יחסית חדש (יש בו סה"כ נסיון אחד או שניים לצלם ירח מלא) שמן הסתם צריך לבזבז! אז הממ.. יצאתי משם בערך עם 2 תמונות של אנשים אוכלים (או מתחבאים אחד מאחורי השני. את זה אני אצטרך לראות אחרי הפיתוח). פטל הייתה רעבה, אז מיקי תרם לה אגרול, אותו היא החליטה לאכול בדרך מיוחדת ומבדרת ביותר. אח"כ הספקנו איכשהו לחטט אחד לשני בארנקים ולחלק בינינו כמה דברים כאלה של מקדונלד'ס (יש לזה שם?) שלפטל היה בכמויות מהעבודה. צחקנו קצת על דברים ממשחק מכור, פטפטנו קצת, ואז די הציעה לעלות לגג.

אז עלינו לגג.

בגג, התנחלנו על מקום משיש. דבר אבסורדי בהתחשב בזה שהספסל שהיה חצי מטר מאיתנו, היה הרבה יותר קר מאבן השיש. פטל עשתה סריקה של האיזור (עדיין לא ידוע למה בדיוק), ואז מיקי שלף את ה... נצנצים שלו! כם, מסתבר שקייטנות הן מקור טוב לחומר טוב, הקרוי נצנצים. ונצנצים זה יופי. במיוחד שקית לא קטנה במיוחד של נצנצים קטנים, עגולים וכסופים. במהרה התחיל שם קרב נצנצים עקוב מדם ודמעות (נכנסו לי לעין, ואני חוששת שאני לא היחידה), רוב רצפת הגג הייתה מלאה בנצנצים. ניסיתי לצלם אנשים, וגם מהמצלמה של די. פטל ציוותה עליה לצלם את מיקי ואותי באיזה פוזה מוזרה, שגם את המטרה שלה עדיין לא הבנתי (נו, אני עילגת, זה לא חדש.) אבל אני מניחה שבקרוב יהיו תמונות, נברר את זה. בשלב כלשהו, הצלחתי לשפוך את כל הנצנצים שהיו לי ביד על העורף של מיקי *מוהאהאהאהא* ומן הסתם היה קשה להוציא אותם.

ואח"כ.. עברנו לשלב הקרב מול פורום הדגים.

 

[אבל על כך, בפעם הבאה.]

 


 

חומוס says:

רק שתהיי בעניינים,אני עדין בלי מקלחת מאז,אמא שלי ראתה את הגב שלי כשחזרתי הביתה וציינה שאני מלא בנצנצים

=^_^= says:

*מוהאהאהאהאהא*

=^_^= says:

חומוס says:

חכי חכי מה שאני אעשה לך

 

=^_^= says:

הו... תפזר עליי שאריות של נוצות צבעוניות?

 

חומוס says:

לא,נשאר לי עוד נצנים

=^_^= says:

נצנצים כבר לא מפחידים אותי. אני מחושלת נראה לי...

 

=^_^= says:

*הו, לא! רק לא זה!*

 

 

 


 

אני עייפה מדי, ולא ממש מסוגלת להמשיך.

נמשיך מחר.

 

בחלק הבא:

אנשי פורום דגים [או: פורום נצנצים VS פורום דגים]

קשקושים על נעליים.

קשקושים בספר זכרונות.

המחאה שלי עם פטל-חסימת המדרגות הנעות.

ועוד ועוד ועוד. (או שלא..)

 

 


 

30/7/2005

ניסיון לערוך ולהוסיף דברים:

 

אחרי שעשינו הפסקת אש (קצרצרה) במלחמת הנצנצים בינינו, שמנו לב לקבוצה של אנשים המתגודדת ליד הכניסה לקניון מהגג (או יציאה מהקניון לתוך הגג). ישר הבנתי שזה איזה מפגש פורום, וחשבתי על לתקוף אותם גם, זה יכול להיות רעיון נחמד. מיקי התנדב להציק להם "אתן חושבות שאני לא אלך לשפוך עליהם נצנצים? בטח שאני אלך!". והוא הלך, אני ופטל רצנו אחריו עם מצלמות כדי לתעד את ההצקות. היה משעשע. היו אנשים מוזרים, היה גיי (לא גיי בקללה, אלא אחד שבאמת התנהג ודיבר כמו אחד) שביקש ממנו בנימוס להפסיק, וזה לא עזר כ"כ. שאלנו מאיזה פורום הם. הם אמרו שהם מפורום דגים.

אני: "שמעתי נכון? פורום דגים? יש דבר כזה?"

פטל: "למה זה לא יפתיע אותי?"

קיצר, הם כל הזמן אמרו שהם מפורום דגים, ומיקי כל הזמן זרק עליהם נצנצים.

בשלב כלשהו נמאס, וחזרנו לאיזור הספסל שלנו.

מישהי מפורום הדגים ניסתה לבוא מאחורי מיקי ולזרוק עליו שקית מיונז ממקדונלדס. זה היה נסיון פתטי שמן הסתם לא הצליח. (הדבר המשעשע הוא שמיקי ניסה לזרוק עליה את השקית חזרה, והיא בקושי נחתה ליד עמוד תאורה שהיה 2 וחצי מטר מאיתנו..)

די ניסתה לצלם את מיקי עושה מסאז' לפטל, אני ניסיתי לקפוץ מהגג. טוב, לא באמת, אבל סתם הסתובבתי לראות מה באמת יש למטה, ומה יש מסביב, ומה יש שם בכלל. אחרי כמה זמן די הצטרפה אליי, ואח"כ גם פטל. ושמנו לב שחסרים לנו 2, ולהשאיר את יובי ומיקי לבד מאחורי העץ יכול להיות לא נחמד, אז חזרנו והחלטנו להיכנס פנימה.

ישבנו בקומה העליונה על רצפה/ומשהו עם מזגן. ליתר דיוק פטל ומיקי ישבו על המזגן המקפיא, אני תפסתי מקום בלי מזגן ויובי ודי הלכו "לקנות גלידה", וחזרו עם משולש פיצה. XD הילדים מפורום דגים, שבדיעבד גילו שהם מפורום מארון 5, ניסו לצלם אותנו דרך הזכוכית, וקצת יצא להם. אח"כ הם גם הכינו לנו שלט. הם כל הזמן חשבו משום מה שאנחנו מפורום נצנצים, וגם כשאמרנו להם שאנחנו משום פורום, הם עדיין חשבו שאנחנו מפורום נצנצים.

שיהיה.

החלטתי לתת לנוכחים לכתוב לי זכרונות בספר הוואנבי פקצי שלי. ועכשיו יש לי מזכרות שוות מכולם (: מיקי נתן לפטל ודי לקשקש לו על הנעליים [אני קשקשתי אח"כ משהו ממש עילג בתחנה המרכזית כאן.. -_-] והממ, איכשהו הזמן עבר בפטפוטים וכו'.

לפתע די ויובי קמו ואמרו שהם צריכים ללכת. בגלל איזה אירוע משפחתי של יובי.

אני, בחוסר טאקט טוטאלי: "נו, ומה אתה קשור לזה?" [נו.. משפחה שלו, הוא יכול להישאר, וגם די, אפחד לא באמת מכריח אותם ללכת]

הם הלכו להתייעץ בפינה לגבי מה לעשות. לא ממש הרשנו להם ללכת, ובשלב שכבר נגמר להם הזמן באמת, אני ופטל נאצלנו לחסום את המדרגות הנעות. היה די משעשע. יש צילומים מתעדים.. מתישהו הם גם יהיו אצלי..

אח"כ, כשנשארנו אני, פטל, מיקי ומישו שמכיר את מיקי ושכחתי את שמו, בהינו מלמעלה על העוברים ושבים בקניון עד שנמאס. ליווינו את פטל לתחנת האוטובוס, ומשם הלכנו לרכבת, תוך כדי צעקות לדוס שיביא לנו סרטים כתומים וזוהרים (הוא אשכרה רץ 2 רמזורים אדומים בשביל להגיע אלינו. אותי זה שיעשע P:)

בכלל, במשך כל היום, התחשק לי להדביק לעצמי פלסטר לפה. צחקתי מכל דבר אפשרי. כאילו מישהו הכניס לתוכי איזו מכונת צחוק שלא מפסיקה לגחך על כל דבר. -_-

אבל היה בהחלט יום נחמד, היה ממש כיף לפגוש אתכם, והממ, מקווה שאני לא היחידה שמקווה עוד לשחזר מפגשים שכאלו (:

 

 

נכתב על ידי , 27/7/2005 23:32   בקטגוריות סיכומים ארוכים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-8/8/2005 15:53




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)