לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

Chewing gum is really grose, Chewing gum I hate the most


 

הערה ואזהרה:

כותבת פוסט זה שיכורה ברגעים אלה.

אנא סילחו לה מראש.

 

 

 

חזרתי לפני כמה זמן מהסרט צ'ארלי בממלכת השוקולד.

[הערת המחברת (רבים של מחבר): אני לוחצת על אותיות רנדומליות במקלדת. חושבת על מילה אחת, וכותבת אחרת. הפוסט הזה נכתב ככה ששורה אחת נכתבת בערך שלוש פעמים. זה היה יכול לצאת מאוד משעשע אם הייתי משאירה את זה ככה, כמו למשל הטעות בסוגריים העגולים פה ממקודם. אז נעשה הסכם, אני ארשום מה שיוצא, ואתם, תתעלמו מהפוסט, קאפיש?]

 

הסרט היה יפהפה. היה המון שוקולד. היה המון ג'וני דפ ביציאות חכמות כמו בכותרת, ואף חכמות יותר. ולשם שינוי היה אולם די מלא. זה די חביב שיש מלא אנשים שצוחקים איתך מאותם קטעים וזה... אווירה של קולנוע זה תמיד נחמד. ולשם שינוי היו כמה פסיכים שנשארו לראות את הכתוביות, לשם שינוי לא הייתי הפסיכית שיחידה. ולשם שינוי גם יצא לי להישאר כמעט ע הסוף ולשמוע וב את השירים שהיו במהלך הסרט. רק שבשלב כלשהו החליטו לכבות את הסאונד ואז הלכנו סופית.

על הסרט? לא רוצה לספר. לעכו לראות. P:

יש שם ג'וני דפ (מה שגם מצביע על זה שזה סרט טוב). ולמי שזה לא מספיק, יש שם שוקולד. אז יאללה, לכו.

 

לפני זה, הייתי ביקנעם. ואפילו לא חטפתי שום הערה על כך שאני לא מתקשרת. וויפי.

היה נחמד ביותר.

היה יותר מדי אוכל.

אם לפני היציאה, חשבתי שרזיתי קצת, האורחה אצלם שינתה הכל. איזה כיף להשמין פי 2 לפני יציאה לאילת, הא?

כמה חכם מצידי.

ועזבו אוכך.

היה יותר מדי אלכוהול.

כלומר, לא יותר מדי. היה אחלה, והיה אלכוהול טעים..

אבל כנראה שחסינות למרטיני, זה דבר שאין לי, וזה אפילו תורשתי.

לפני כמה חודשים, ייתכן וסיפרתי על איך אימא שלי נסעה בזיגזגים כל הדרך חזרה מקריית ים, אחרי שהבעל של המורה שלי למוזיקה, נתן לה כוסית של מרטיני.

היום, התחילו שם את הארוחה בכך שנתנו לי לטעות ת'מרטיני הלבן שלהם. הי טעים, אין לה להגיד. אבל לא הי חכם להתחיל ממנו.

חטפתי סחרחורת עוד באמצע הכוס, ונאלצתי גם לסיים אותה. הסחרחורת בעיקר בגלל החופם, וזה שמראש באתי קצת לא מאופסת, אבל זה לא עזר. אח"כ הם עוד רצו שאני אעזור להעביר ת'כלים מהחצר למטבח. הזהרתי אפילו את אימא שלי, שהסיכוי שהם יגיעו שלמים, קלוש ביותר. איכשהו, הלכתי לאט, בזיגזגים, והכלים לא נשברו. הו, וול.

אחרי הכוס מרטיני, הייתה כוס של יין אדום חצי-יבש. טעים.

אבל לא עזר הרבה.

אח"כ, בשלב הקינוח, נטאשה הביאה ליקר קפה משובח ביותר, שיש לו 2 חלקים, חלק לבן וחלק כהה, ויחד הם יוצרים טעם נהדר. אבל 2-3 (אני לא זוכרת כמה בדיוק) כוסיות מזה, עשה את העבודה נאמנה.

בררר.. יותר מדי אלכוהול.

אני עדיין חושבת שזה הכל בגלל המרטיני.

דאמ, אסור לי להתקרב לזה, אלא אם כן אני רוצה לנפץ משהו..

אח"כ, כלומר, קודם, לפהי הקינוח, החברה שנטאשה הזמינה החליטה להדליק שם נרות. אז שמנו על צלחת 5  נרות רייחניים. עד 9 בערך, הם נמסו כמעט ברובם, והתחלתי לבצע טריקים פירומניים בשאריות האש והשעווה שהיו שם. היה נחמד. מישו אמר לי להצית את הפתילים שנכבו עם ניייר שהוא נטן לי. (כרגע כתבתי נתן עם ט'. לעזאלז!) הצתתי, והתלהבתי מהרעיון שלקחתי נייר קצת גדול יותר אח"כ וניסיתי שוב להדליק, רק שאחרי שהדלקתי האש הייתה קרובה מדי ופשוט זרקתי את הנייר לצלחת. זה גרם למיני-מדורה שם (לא התפשט לשולחן, רק בתוך הצלחת, והיה מלא שעווה שתבער) והיה ממש יפה ומגניב. לא זכיתי לראות ת'סוףף של זה, כי נאלצנו ליסוע.

גם ככה אירחנו לסרט.

 

 

 

"את יודעת כשכואב לך זה כל כך שקוף, אבל את לא מבינה זו מלחמה שקטה, להשתתף והמנצח לא חשוב" says:

גם אני השתכרתי לא מזמן...

=^_^= says:

אני גאה בך

 

 


 

useless dov says:

יש כבר 4 אנשים באגודה^^

=^_^= says:

אם לא הייתי שיכורה, הייתי אומרת שזאת תמונה משעשעת. אבל אני כן, ולכן התמונה אצלך נראית לי הגיונית ביותר.

=^_^= says:

ומיהם ה4?

useless dov says:

חחחחח האמת שהצתלמתי כשהייתי שיכורה פה

=^_^= says:

הו, יופי!

=^_^= says:

הגיון בריא

useless dov says:

הארבע הם:

אני^^

פיל

היפו

אלעד

=^_^= says:

אני מתחילה להתפכח אם כך

useless dov says:

חחחחחחחחחח

=^_^= says:

אני לא אוהבת אותם.

=^_^= says:

מה רע בנצנצים?

useless dov says:

שהם נדבקים ומציקים ומעיקים ואיכס

=^_^= says:

וחוץ מזה?

useless dov says:

שהם איו איכס פויה!!

=^_^= says:

אבל הם מנצנצים!

useless dov says:

עוד דבר רע בהם

=^_^= says:

למה? =O

useless dov says:

הם יותר צומתיים ממני!!

=^_^= says:

אההההההההההה

=^_^= says:

רק בגלל זה?

useless dov says:

גם

useless dov says:

וגם כי הם מנצנצים, מציקים, מעיקים, איו, איכס, פויה, נדבקים

הא וגם כי הם יכולים להיות סגולים!!

=^_^= says:

מה רע בדברים סגולים?

useless dov says:

שהם סגולים!!

useless dov says:

איכסגול!! איכסגול!!

=^_^= says:

אז... את ... שונאת אותי?

useless dov says:

לא.. למה?

=^_^= says:

יש שטוענים שאני האלוהים הסגול

useless dov says:

אז אני פשוט מכחישה ת'חלק הסגול בעניין |:

=^_^= says:

הממ, אוקיי

=^_^= says:

טוב, הלכתי לישון, זה יהיה טוב

useless dov says:

לילט

=^_^= says:

ביי ביי

 

 

 

 

סתם, כי בא לי לשים חלקי שיחות.


 

וזה, סתם כי בא לי להשתמש בחתימות שהכינו לי P:

 

לילה טוב עולם, מקווה להתפכח קצת עד מחר.

ללמוד לכתוב, וללכת ישר.

 

 

 

 

 

נ.ב. מישהו יכול להגיד לי איפה זה לכל הרוחות "חוף הדקל" באילת?

[וממתי יש שמות לחופים באילת, שהם לא חוף אלמוג.. oO]

נכתב על ידי , 30/7/2005 01:33  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-25/9/2006 22:15




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)