לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

ים זה כיף


האא.. יום רביעי ברצף שאני בים.

רק שהיום לשם שינוי אשכרה נכנסתי למים (וגם זה כי נסענו בבוקר, ולא בערב. בערב תמיד קר לי -_-).

 

היה חביב ונחמד.

 

המוזר הוא שלפחות ביומיים הראשונים, כל פעם ראיתי אנשים מוכרים. ולא, זה לא כיף. כי זה לא אנשים מוכרים של "היי, מה שלומך ואיזה כיף לראות אותך!", זה אנשים מוכרים מהשכבה, שאני לא מתה לפגוש בים. אבל שיהיה.

בשבת, היינו בצהריים אצל הדודה שתופרת לי דברים (שאגב, סיימה את ה"חליפה" הראשונה, ויצא די חביב), היה לה יומולדת. אחרי זה נסענו שוב לים.

ובגלל שהיה מאוחר, החלטנו ללכת שם קצת. בערך בסוף הקטע חוף הראשון, אני, חצי עיוורת בלי משקפיים, רואה מישהו די גבוה, יושב בצד שמאל על החול, עם משפחה כלשהי, מסיט ת'שיער בצורה מוכרת ביותר, ואז תהיתי לעצמי: "גאש, הוא דומה לאוריה!" (ואח"כ גם תהיתי לעצמי: "היי, יש כפילים של גיל ריבה שהם לא אוריה".. -וכן, אני די חושבת שהם דומים. אפילו קצת בדיבור P:)

בכל אופן, זה היה נראה לי מוזר. אבל לא ידעתי שהוא אמור להיות שם, והוא גם נראה שונה.. עם שיער ארוך יותר, וגובה ארוך יותר oO אז היה לי מוזר, והמשכתי ללכת, כי הייתי בטוחה שאין מצב שזה הוא.

בערב, הוא החליט להציק לי, ואשכרה קלטנו שלא אמרנו שלום אחד לשני. XD

 

 

 

 

[אם אני לא טועה, תמונה זו צולמה במקור ע"י מיקי, לאלו שזוכרים- במפגש לפני שנה (כמעט בדיוק) יש גם תמונה שאני צילמתי, אבל הסריקה לא משו, והיא דורשת יותר מדי עריכה. אני גם ככה מתנצלת על העיוות של התמונה הזו, שנעשה על מנת שתתאים לבלוג לפחות במידות..]

 

 

 

הממ... מעבר לזה, אין לי הרבה מה לספר.

נראה לי.

האמת, גם אין לי כוח לכתובפ וסט נורמלי. זה רק כדי להעביר ת'קודם P:

 

פוסט על אילת עדיין בתהליכי כתיבה.

סליחה למצפים.

>.<

זה לוקח לי יותר מדי זמן, ואני לא מסוגלת לכתוב אותו ברצף :/

יבוא בזמנו...

 

 

 

 

 

 

 

חלקיק שיחה עם עדן. שתינו התנתקנו בערך ביחד, וזה נקטע באמצע.

למביני רוסית בלבד.


 

NightSky (14:41) :

XD

כן, היה כיף... התגעגעתי למים :-P

הממ.. אני בסדר.. העירו אותי בבוקר כדי לגרור אותי לים.

ולמה את קמת מוקדם?

עדן (14:42) :

הייתי אצל מרינה אז קמתי יחד איתה ונסענו עם ההורים שלה לחיפה

בדרך לקחתי את הרישיון

ואז ראיתי שחור בעיניים ... לשלם עוד 131 שקל

עדן (14:42) :

ומה מוקדם אצלך? 11? :-)

NightSky (14:43) :

כן, זה על הרשיון עצמו..

אדיוטי... אבל יאללה, זה ה131 האחרון שלך לזמן הקרוב ;-)

מוקדם זה 8:20 בערך

עדן (14:43) :

דה.... אני בחיים לא הייתי קמה...

עדן (14:43) :

אני השנה הייתי פעמיים בים נראה לי ובשתיהן לא נכנסתי למים כמובן

NightSky (14:44) :

חבל.. דווקא עכשיו המים ממש טובים

עדן (14:44) :

האמת אני ממש אבל ממש לא אוהבת את הים וזה עוד במובן היפה של המילה...

עדן (14:45) :

שישי שבת אולי אני אסע לכינרת.. שם אני אכנס למים :-)

עדן(14:45) :

בטח שוב תפסת צבע... כאילו שאילת לא מספיק :-)

NightSky (14:45) :

חחח, דווקא בימים האחרונים לא ממש...

וגם באילת בקושי השתזפתי :/

עדן (14:46) :

o4en interesna tagda 4em ti zanimalas v elate....

fire girl (14:46) :

]:->

NightSky (14:47) :

סקס פרוע כמובן!

עדן (14:48) :

v pervai 4 dnia? :-)

עדן (14:48) :

paetamu lana vernulas takia sheslivaya...

NightSky (14:48) :

XD

נו, בהחלט ;-)

עדן (14:49) :

nu tagda nazdarovya vam

yedti pa4ashi

NightSky (14:50) :

לא צריך ליסוע עד אילת בשביל דברים מסוימים

:-P

עדן (14:51) :

doma???? vot sota

 


 

 

 


 

משעמם לי, ובמילא ערכתי ת'פוסט הזה כבר 5 פעמים, עוד פעם אחת לא תשנה יותר מדי:

P:

 

oren (15:46) :

אז.. את הולכת?

NightSky (15:47) :

עוד מעט...

אימא שלי החליטה להכין להם עוגיות, אז יש לי כמה דקות אקסטרא.

אבל אם מגרשים אותי, אני תמיד יכולה ללכת.

oren (15:48) :

עוגיות? למי?

oren (15:48) :

מה פתאום מגרשים! רק רציתי לראות עוד כמה זמן נשאר עד שאני אמות משעמם :-P

NightSky (15:49) :

אההה...

2 דקות, 35 שניות, ו4 מאיות השנייה.

הכנת כבר את מילותיך האחרונות?

עוגיות- לאורחים..

oren (15:50) :

אה.. יש אורחים?

oren (15:50) :

כן.. הכנתי

oren (15:51) :

תגידי לי מתי להתחיל את נאום הפרידה

NightSky (15:51) :

נו.. אנחנו נוסעים אליהם...

NightSky (15:51) :

אפשר עכשיו אם בא לך

oren (15:51) :

טוב

oren (15:51) :

סקאי, הו סקאי!

oren (15:51) :

הגיע הזמן להיפרד לשלום

oren (15:52) :

שיחה מרתקת לנו הייתה

oren (15:52) :

אך לכל דבר יש סוף

NightSky (15:53) :

זהו?

oren (15:53) :

כן..נו.. אני גרוע באילתורים >.<

NightSky (15:53) :

XD

העיקר הכוונה.

oren (15:53) :

:-D

NightSky (15:53) :

שאני אפדח אותך ואשים אצלי בבלוג?

oren (15:53) :

אם בא לך

NightSky (15:54) :

זה לא תשובה...

אבל טוב נו, במילא כתבתי פוסט עילג, זה לא ישנה הרבה

oren (15:54) :

אהה.. אז אם את רוצה תשימי את זה, לא איכפת לי ^_^

NightSky (15:55) :

אזהו, גם לי לא ממש משנה...

אבל בגלל שמשעמם לי ויש לי עוד דקה לשרוף, ננסה לשים.

ערכתי ת'פוסט האחרון כבר 5 פעמים בינתיים...

-_-

oren (15:56) :

חחח

לא ראיתי אותו עדיין

oren (15:56) :

או שאת מדברת על פוסט ה"עדן עברה טסט"?

NightSky (15:57) :

לא לא, אחד שכתבתי לא מזמן

NightSky (15:57) :

אבל הוא אדיוטי ולא ראוי קריאה

oren (15:57) :

הנה.. אני רואה עכשיו

NightSky (15:57) :

זה הצעד הראשון שלך לעבר למות משעמום.

שלא תגיד שלא הזהרתי.

oren (15:58) :

*מבטיח לא להגיד*

 


 

כן, נו, משעמם לי.

 

צהריים טובים, אנשים!

 

=^_^=

נכתב על ידי , 15/8/2005 15:03   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן.., שיחות משעשעות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-19/8/2005 09:46




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)