לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

I need some sleep


 

באמת שאין הרבה להוסיף מעבר לכותרת.

כותבת בלוג זה ערה כבר שעה, ללא כל סיבה מוצדקת, אך עם 3 סיבות לא הוגנות ביותר!

א. כאבי שיניים (שאת זה הספקתי לפתור בינתיים)

ב. עודף אור בחדר עקב הזריחה (ולהשכלה כללית, יש רק כמה חריצים בתריסים שבאמת מכניסים אור, אבל מסתבר שהשמש זורחת ממש טוב בבקרים! >.<)

ג. איש עירייה החליט לכסח עצים (או משהו כזה) רחוב מתחתיי.

 

נו באמת?

את מי לתבוע קודם?

 

החלטתי הלילה לשים את הפלטות, אחרי ששוב הזנחתי אותן זמן רב, וכן יקיריי זה כואב. >.<

אבל איכשהו שרדתי את הלילה, עד בערך 5:56 [הסתכלתי בפלאפון לבדוק שאני אכן לא הוזה וכ"כ מוקדם!]. אז נמאס לי, החלטתי שבסדר לבינתיים, והורדתי אותן.

כשכבר התחלתי לקוות שהנה, עכשיו הכל טוב, ואני יכולה להמשיך לישון, נתקפתי בגל של מחשבות יתר על מליון וחצי נושאים/אנשים וואטאבר, כמו שרק המוח שלי (ולא רק שלי כנראה) מסוגל. ככה מן הסתם קשה להרדם, וכבר התחלתי לשים לב שחם לי מדי ועוד יותר גרוע- התחלתי לשים לב שמואר לי מדי.

שתבינו, כל יום, אני איכשהו ישנה עד 11. לפעמים אפילו יותר. אני מסוגלת לפקוח את העיניים לראשונה בסביבות 8-9 רק. לא קודם. אחרי זה, אני כבר יכולה להתעורר כל שעה בערך, ולהרדים את עצמי אוטומטית. אה, וגם בד"כ התריסים שלי אפילו יותר פתוחים מהיום.

משמע- עד כה, עניין זריחת השמש והאור של הבוקר- לא ממש הפריע לי לישון עד עכשיו.

מה נשתנה?

למה דווקא היום אני פשוט לא מצליחה להירדם עם האור (או שאריות אור אם כבר) הזה?

וקשה לי לסגור את התריסים לחלוטין, אחרת אני בכלל אחנק כאן, או אמות מחום, מה שיבוא קודם. מצד שני, לפתוח אותם עוד יותר- אין לי מצפון, גם אם אני לא רואה טעם ממש בלהשאיר אותם ככה- בין כה וכה נכנס אור שלא נותן לי לישון.

אררררררררררר!!! >.<

 

ואם זה לא מספיק לבעיות הבוקר שלי (כבר ציינתי איפושהו שהלכתי לישון לקראת 2 בלילה, קראתי ספר עוד לפחות רבע שעה, ואח"כ, כרגיל לקח לי בטוח חצי שעה או שעה להירדם ממש.) איש עירייה שכזה, נו מהאנשים האלה שלובשים משהו כתום שפעם היה מחזיר אור, ועכשיו הוא כה מלוכלך שלא ניתן לראות שיש בנאדם מתחתיו, החליט שהוא מנסר פה משהו למטה.

זה עושה רעש כה מעצבן.

אני מניחה שלא צריך לפרט כי אני יוצאת בהחלט מנקודת הנחה שכל אחד שמע לפחות פעם בחייו קולות מסור הרוצח עצים. וכשהרעש נמשך ברצץ במשך יותר מחצי שעה, בועד בכל דקה שעוברת השמש זורחת עוד יותר, מה שאומר יותר רעש, יותר מעצבן, ויותר אור, אז עוד יותר מעצבן ולא נותן להירדם. אם תקחו את כל זה, תקבלו סקאי מאוד מוערת, קצת עצבנית והכי נורא- מתה לישון!!!

כשראיתי שבערך 6 בבוקר, פתאום התחלתי להיזכר בכל הבקרים שהתעוררתי מוקדם לביצפר. חתיכת סיוט, אבל שרדתי את זה. הפתיע אותי בכלל הצלחתי לקום מהמיטה, אבל איכשהו האור באמת הציק לי, ועכשיו גם האיש המנסר.

ומילא הוא היה מנסר ברחוב שלי עצמו, חשבתי הוא מנסר משהו בגן פה ליד. לא! הוא מנסר איזה משהו רחוב מתחתיי. והדבר היותר מציק במבנה הרחובות פה בסביבה, שאמנם עושים משהו לא ברחוב שלי, אבל אני שומעת את זה עדיין כאילו זה היה פה ממש לידי [טוב טכנית, זה ממש לא רחוק, אבל גרררררררררר].

 

טוב, עכשיו בערך כבר 7:10 ונהיה קצת שקט.

אבל האור עדיין מעיק. אוף.

מה יהיה?

אני באמת רוצה לישון עוד קצת... לפחות עוד קצת... :(

אני זוכרת שלמרות החום היו לי הלילה כמה חלומות די מעניינים... על גבול המציאות (שאפילו כוללים נהיגה באיזה אוטו שהוא בכלל לא שלנו) אבל עדיין עקומים. בלעכס, הייתי יכולה לחלום עוד משהו באמת מעניין בינתיים :/

 


 

ונעבור לאתנחתא מהתלונות שלי, הכוללת כמה צילומי מסך מעניינים [לדעתי לפחות, וזה מספיק בשבילי כדי לתקוע את זה כאן.]

 

 

יום שישי, הספקתי לצלם את זה->

 

 

 

מי קשוחה אפלה ומאגניבה?

^.~

 

 

סתם... הממ..

 

אוי, וזה היה אתמול!

ראיתי את זה כבר יותר מדי פעמים, אבל מה רע בעוד קצת ג'וני?

שידרו אתמול בערוץ 8 את "סטודיו למשחק עם ג'וני דפ", תכנית משובחת בכל מקרה.

ובתמונה ניתן לראות את תשובתו לאחת השאלות בשאלון המפורסם: "מה תרצה שאלוהים יגיד לך כשתגיע לגן עדן"

 

 

 

דבר האלוהים הסגול בעניין: "you've got it, baby!"

 

 

 

 

 

בוקר טוב, והמשך יום נעים לכולם!

 

 

נכתב על ידי , 22/8/2005 06:57   בקטגוריות שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-23/8/2005 22:40




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)