לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

שאלון "זה או זה" (גנוב)


החלטתי לשוב ולהציץ בפורום הזה, ומצאתי לי שאלון קצר שאפשר לעשות ממש לפני השינה, אז הנה התשובות:

 


מכנס ג'ינס או טרנינג?

ג'ינס P:
גופייה או חולצה?

גופיה [הרגל..]
אולסטאר או נעל ספורט רגילה?

תלוי לאיזו מטרה. אם אני יודעת שמחכה לי הליכה ארוכה, אז נעלי ספורט רגילות, בכל מקרה אחר, אני מסתדרת עכשיו גם עם האולסטארז =]
מיקרופון או מצלמה?

מצלמה! [נו, "אני מצלמה" ^.~]
פלאפון או טלפון?

פלאפון. האבסורד הוא שבגלל הכאילו-טלפונופוביה שיש לי, קשה לי להתקשר לאנשים מטלפון רגיל, אבל ללחוץ על 2 כפתורים בפלאפון זה משום מה קל יותר. שמישהו יסביר לי למה זה ככה.....
ארנב או חמוס?

אה! שניהם! מאז שקלטתי מה זה חמוס... שניהם חיות מאוד חמודות!
אוגר או סנאי?

כנ"ל. עם העדפה קלה לסנאים, וגם זה כי בד"כ מציירים אותם יפה יותר.
ועכשיו לאלה שראו צ'רלי והשוקולדה:
צ'רלי או ווילי וונקה?

ווילי (do me/give me your chocolate) וונקה.

[למרות שצ'רלי היה ממש חמוד גם..]
וורוקה או וויולט?
אף אחת..


חח ונחזור לשאלות הרגילות..

מסנג'ר או איסיקיו?

שניהם, עם נטיה קלה לחבב את המסנג'ר, למרות שמשום מה אני עדיין משתמשת יותר באייסיקיו..
מסנג'ר או סקייפי?

אין לי את השני, אז פה בהחלט מסנג'ר.
סוף הדרך או רצים לדירה(למרות שסוף הדרך כבר נגמר)?

לא ראיתי אף אחת מהן...
סתיו או אביב?

אביב [birthday girl or not?]
קיץ או חורף?

הממ... שניהם. יש לשניהם יתרונות וחסרונות... אוהבת את הקור לפעמים ואת האווירה של הגשם וכל הדברים שיש בחורף, ומצד שני גם אוהבת דברים בקיץ..
וואלה או תפוז?

תפוז
נענע או וואלה?

נענע
שיער שחור או שיער חום?
נו, בתור בעלת שיער חום אני אמורה לענות פה חום, לא? ^.~

עיניים ירוקות או כחולות?

מאותה סיבה- ירוקות. אבל אוהבת כחולות, ושילוב של כחול-ירוק.
אירגונית או יומן קשיח?

ממש לא משנה לי..
קלמר עם כמה תאים או של תא אחד?

תא אחד. גיליתי שזה קצת יותר נוח.
עט או עיפרון?

עט... אבל לפעמים אוהבת לקשקש בעיפרון.. P:
עיפרון חודים או עיפרון רגיל?

שניהם...
טוש או עט?

עט
מקלדת רגילה או אלחוטית?

אלחוטית P:
כנ"ל על עכבר?
אלחוטי נטול סוללות! משתמשת עכשיו ברגיל, שמחליף את האלחוטי אחרי שהוא זלל לי יותר מדי סוללות, ובינתיים אין לי תלונות על העכבר הזה, ככה שסבבה. אבל ראיתי שהתחילו לייצר גם עכברים אלחוטיים נטולי סוללות, זה נראה שימושי ביותר (:

 

 


 

 

טוב, זהו. זה הכל להפעם.

לילה טוב לכולם!

 



נכתב על ידי , 23/8/2005 00:55   בקטגוריות שאלונים  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לינה. ב-24/8/2005 18:40




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)