לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005


ברוכים הבאים לפוסט.

 

והיום, או ליתר דיוק הלילה, נתחיל בציון מספר אירועים הדורשים ציון.

כמו כל אוגוסט, יש יותר מדי ימי הולדת ברצף, אז סתם כדי שתהיה לי תזכורת לעתיד, וסתם כדי שכל מיני אנשים יזכו לצומי (וסתם כי לא היה לי איך לפתוח את הפוסט), נעשה רשימה:

 

25/8 - במקרה היום חוגגים יום הולדת:

ישראבלוג [היהי. לא, הפעם אני לא רוצה להיכנס לנושא החם, זה סתם בלט לי כשנכנסתי לאתר]

זינה, המורה שלי למוזיקה [אפשר כבר להגיד לשעבר..], וחברת משפחה סבבית.

והממ, עוד מישהו?

אה, וזה תאריך ראוי לציון גם ובעיקר בגלל שזה תאריך הפטירה של סבתא שלי [מצד האימא, ולא, לא הכרתי אותה..]

 

22/8 - יום הולדת לתאומים שמלווים אותי מגיל הממ... צעיר מאוד! בערך מאז שעלינו לארץ.

בשנים האחרונות הקשר קצת התרחק, אבל עדיין מדברים מדי פעם, ותמיד נחמד לשמוע מהם, הם מאגניבים.

 

21/8 - יום הולדת לעדן! AKA "עדן המפורסמת" AKA נאש דאראגוי "ביגימוטיק" וכו'.

 

15/8 - יומולדת לנועה.

 

8/8 - יום הולדת ליוני. אני לא מאמינה ששכחתי אותו השנה, בלעכס, לא נחמד. ועוד דיברנו על זה עם לנה עוד באילת, היא חיפשה לו מתנה בערך...

 

6/8 - יום הולדת ללנה! AKA לנה.

 

 

והממ... אני די בטוחה שיש עוד אנשים...

אז קיצר- מזל טוב לכל החוגגים!

 

 

 


 

ועכשיו, אחרי שבזבזתי את כל הזמן שהקצבתי מראש לכתיבת הפוסט, לסינכרון ימי הולדת, אני אנסה לתמצת מספר אירועים, אתם לא חייבים לקרוא, זה רק כדי שאני לא אשכח..

 

השבוע האחרון, עבר בעיקר בניסיון לנקות את החדר שלי ניקיון יסודי, ממש ממש יסודי. וכן, זה לוקח יותר מיום, במיוחד כי אני מתעוררת ומתחילה לעבוד עליו לקראת 12 אם לא אחרי, וזה נמשך רק 3-4 שעות.

סידרתי עד עכשיו את כל המדפים הקטנים בצד שמאל הם די חביבים עכשיו. מצאתי כמה ספרים שצריך לקרוא, כאילו שאין לי כבר עכשיו ספרים ברשימת ההמתנה. אני לא חושבת שאני אספיק בכל החיים שלי לקרוא את כל מה שאני רוצה, או את כל מה שיש לנו לפחות (שזה הרבה פחות מ"כל מה שאני רוצה..").

גיליתי שאני לא מוצאת אצלנו את "אליס בארץ הפלאות"! טוב גיליתי את זה אחרי שראיתי חלק מהסרט בהולמרק, ונזכרתי שאני לא זוכרת את עצמי אי פעם קוראת את הספר, במיוחד כשאימא שלי העירה משהו לגבי זה שכשהיא קראה את הספר היא לא דמיינה ככה את הקטע בכלל. ראיתי כמות לא מוגבלת של גרסאות סרטים לספר [ברוסית וגם כל מיני הפקות אמריקאיות וכו'..] אבל אני לא זוכרת שקראתי את זה! >.< חור בהשכלה.

אולי אני אקנה את הספר באנגלית, לפחות לקרוא בשפת המקור.

אתמול גם סידרתי מדף שמכיל דיסקים וסתם שטויות למחשב, ובעיקר- סתם שטויות. חלק העפתי משם, וחלק כנראה יישארו, כי אין לי שמץ איפה אני יכולה לתקוע אותם. מצאתי ווקמן! היהי. כן, נו, כזה שמנגן קלטות, ואחרי שלפני כחודש עוד קראתי כתבה בעיתון על זה שהיצרניות הגדולות הפסיקו לייצר קלטות באופן רשמי, אני מתחילה להרגיש כאילו זה פריט אספנות XD.

~ תזכורת לעצמי: אם אני כבר הופכת את זה למדף מוזיקה, לשים שם את הדיסקמנים, שלא יהיו על הרצפה כל הזמן oO. ~

נשאר לי המדף התחתון שם, שמכיל בעיקר כמות עצומה של אבק, וקלסר-הערצה נוסטלגי מהיסודי. יש שם חומר מפליל ומפדח ברמות, אבל כמו בערך כל צוציקית ממוצעת בגיל יסודי בניינטיז, החזקתי דבר שכזה, ואחרי כמה זמן, משום מה לא זרקתי אותו. עכשיו הוא בערך מוזיאון מתאבק (מהמילה "אבק" oO) ששוכב לו שם על המדף התחתון שבמילא אני לא נוגעת בו, ואוסף הממ... אבק. צריך לראות מה אני עושה עם כל מה שיש שם.

היום גם מצאתי מלא מלא ציורים של ליז מהחטיבה. ממש כיתות ז'-ח'. (ציורי דמויות, ובין היתר, ציור חביב למדי של פודל. hehe.)

מה שנשאר חוץ מהמדף המפליל והמאובק זה שלושת מדפי הספרים שמעל השולחן. זו תהיה חתיכת עבודה. אבל נסתדר. כנראה אני אעשה את זה או מחר בבוקר, או בשישי כבר.

 

היום, היה די פשוט, אך הזמן טס. התחלתי בלקום ב10:20 בערך [לא לבד כמובן..], ליסוע ב13:30 לבנק-רופא-סופר-קניון ולחזור הבייתה אחרי 5. בערך 15 דקות אחרי שחזרנו באה אליי חברה של אימא שלי כדי שאני אעזור לה עם כמה בעיות בפיסיקה. זה קצת עקום לאור העובדה שלחצי מהשאלות שלה אין לי ממש מושג איך בדיוק לענות, כי אני כבר לא זוכרת מכניקה טוב, וגם כשאני כן מנסה, קשה לה להבין. אבל חפיף. זה בזבז לי את הזמן כבר עד 7 וחצי בערב, ואח"כ בערך התחיל היום שלי. שאמור להיגמר ממש עכשיו (ועכשיו, לחובבי הטריוויה, 1:12 בלילה.)

 

אתמול (שלישי) הייתי בקניון אחר, שבו הייתה אמורה להיות תערוכת חתולים, אותה פספסנו גם כי יצאנו מאוחר, והיינו צריכים עוד ללכת לדודה, שסיימה לתפור לי עוד חצאית [ייאי!], ובדרך עצרנו באיזה חנות לכלי מטבח שאימא שלי ממש התלהבה מהפתיחה שלה, ככה שהגענו לקניון רק ב7 ומשו... אבל כן הגענו למשהו נוסח פינת ליטוף/מכירת חתולים, והיה די חמיוד [בלשון המעטה כמובן].

בערך בסוף הסיבוב עצרנו ליד 2 כלובים עם 3 חתולים פרסיים. גורים, כמו שגילינו אח"כ. אני די אוהבת חתולים פרסיים, במיוחד בגלל הפרווה הארוכה שלהם. ממש כיף ללטף אותם! קיצר, בזמן שסתם נדבקתי לחתולה די יפיפיה בצבע שחור עם גוונים בחום-צהוב שישנה לה בכיף אפילו בלי לסובב אליי את הראש, אימא שלי התחילה ללטף אחד בצבע בז' בהיר, גם חמיוד ביותר, וקצת יותר היפראקטיבי. קיצר, היא די התאהבה בחתול הזה, והאמת- די בצדק, הוא ממש מקסים וחמוד, והיא שוקלת די ברצינות לקנות אותו. אז הממ... אני אשמח אם יש פה אנשים שקוראים ומגדלים חתולים, שיכריזו על עצמם, ואני אוכל לתפוס אותם לשיחה רצינית על הנושא בקרוב, כי אנחנו צריכות לדעת את כל מה שקשור בגידול חתולים, אם אנחנו באמת רוצות לקנות אותו.

 

יום שני, הייתי בעיקר בבית. גיליתי שאנה [אחת מתאומי היומולדת] חטפה איזה משהו באיזה פאב שהיא הלכה לבלות בו עם חברות שלה בסופשבוע שלפני היומולדת, והגיע עקב הקאות עצומות לבית חולים :S ממש לא נעים... כנראה משהו שהגישו להם היה לא בסדר, כי הסתבר שגם שאר החברות שלה לא הרגישו טוב בגלל זה..

 

יום ראשון אני זוכרת שהייתי פה בקניון, לא זוכרת כמה זמן ולמה בדיוק... oO אבל הזמן גם התבזבז...

 

סוף השבוע של ט"ו באב עבר בבית, במילא לא היה לי מצב רוח וכוח לכלום. אפילו לא היה שומדבר לראות [חוץ מ"love actually" , סרט שאני יודעת כמעט בע"פ את התסריט שלו.. P:], ונמאס לי מהמחשב, אז עשיתי לעצמי קצת שקט. גם מועיל.

 

יום שישי היה חביב ביותר!

ב11 ומשו נפגשתי עם ליז בקניון למטרת ביקור בKiTARO, אחרי שערב קודם לכן, תום איכשהו העביר לי את החדשות שהחנות בסגירה, דבר די עצוב בפני עצמו, אבל היה שווה לציץ שם במיוחד בידיעה שאפשר להשיג את הדברים שאני מזילה עליהם ריר כבר זמן רב, אולי קצת זול יותר. למרות שהאמת, הייתי מעדיפה לראות את החנות הזו פתוחה עוד, זה פשוט מקום שכיף לבוא ולהעביר בו את הזמן בלי לשים לב שהזמן עובר.

אחרי שבהינו בכל דבר אפשרי שם במשך כשעה, גם אימא שלי הגיעה, והסכימה שלצאת משם בידיים ריקות זה אסור, יצאתי משם עם 5 פריטים יפים:

3 פסלונים מסדרת אספנות, של פיה ו-2  (בעצם 3) בנות-ים.

 

 

            

 

ועוד פסלון קטן [שלפי מה שאמרו לי קודם מונח על דבר כזה שיכול לשמש מעצור לדלת oO] אבל בינתיים הוא יפה ועומד על מדף קטן ליד החתולה המצרית..

בסוף, גם קיבלתי במתנה את התליון הזה->

 

 

 

 

אחרי כל הקניות החביבות, חיכינו קצת לאימא שלי. בזמן הזה ליז הספיקה לספר לי בצורה משעשעת למדי על חלום שהיא חלמה בלילה לפני. [חיקוי החרבות היה פרפקט! ^.~]

ואחרי זה, נסענו לפגוש את ג'ולייט, שלא מזמן חזרה מחו"ל, והתגייסה ביום ראשון, ככה שהיינו חייבות לראות אותה! היה ממש נחמד לפטפט איתה ולשמוע על איך היה שם (:

 

הממ... מעבר לזה, השבוע הקודם כלל הרבה... ים!

וגם ביקור בקרית ים.. וחיפוש אחרי חצאיות שיכולות להוות תחליף לאלו שנשארו באילת עקב תקלה מצערת במלון, אבל זה כבר היה מזמן יחסית, ובגלל שאני עצלנית, זה גם יישאר לא ממש מתועד בהיסטוריה.

 

 

 

 

 

 

לילה טוב לכולם!

 

נכתב על ידי , 25/8/2005 00:30   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-30/8/2005 21:56




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)