לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

...Summer has come and passed



הנה הגיע לו היום האחרון של אוגוסט, אז החלטתי להסתכל רגע אחורה, ולראות מה הספקתי לעשות בקיץ האחרון שאפשר להגיד שהיה חופשי ב100%. אחריו יבואו עוד קייצים, ואולי יהיו בהם חופשים, אבל אני יודעת שזה לא יהיה אותו דבר.
חוסר אחריות זה דבר כיף.
בכלל, תמיד תפסו אותי בתור הילדה האחראית בגן/כיתה/וואטאבר, אז כנראה נמאס לי מזה קצת בשנים האחרונות, זה מסביר הרבה דברים.
במיוחד את חוסר החשק להשקיע בדברים.
אבל עזבו, היה חופש, ומותר לי, לא?
סיימתי 12 שנות לימוד, יש הטוענים שדי בהצלחה.
ואני בהחלט יכולה להגיד שיחסית לחופשים הקודמים, החופש הזה היה די ממוצה.
לא עד הסוף, כי באופן אירוני למדי, רוב הדברים שתוכננו להיעשות, לא נעשו,אבל במקומם באו לא מעט אירועים אחרים, שמילאו את הזמן, ולרוב גם עשו לי טוב על הלב.
על כן, אני בהחלט מודה לכל אחד ואחת שעשה לי את הקיץ. אנשים שפגשו אותי, אנשים שדיברו איתי, אולי אפילו סתם אנשים שחשבו עליי לרגע, תודה ענקית לכולם!
[אה, נו, כמובן- גם אנשים שהגיבו כאן! בלעדיכם, רוב הזמן שלי מול המחשב היה משעמם ביותר.]




החופש האחרון מתחלק בעיקר ל-2.
לפני אילת, ואחרי אילת.
תחילת חודש יולי, הוקדשה מסיבות טכניות של לוח-מבחנים, לסיום בגרויות ויציאה מהלחץ.
הספקתי להיפגש לא מעט עם לנה (עקב בייביסיטרים שלה אצל אחיינית שלה, שגרה די לידי) שזה היה בהחלט נחמד, כי יצא לנו לדבר המון. 
הצלחתי לגרום לתום לבוא לכאן (אבל לא הצלחנו להרוג את רוני ^.~). 
התחלתי לנהוג לבד לשם שינוי, ונסעתי עם לנה לבית המאגניב של ליז. 
ביקרתי פעמיים בפסטיבל הפיסול בחול, שהיה מאוד יפה. 
נסעתי ללונה פארק בת"א, והיה ממש כיף (:
הייתי ב"מלחמת העולמות", ומיד אח"כ סחבו אותי גם לביקור ראשון בסנוקר.
היה גם "מפגש פסגה" משעשע ונחמד עם פטל, די, מיקי ויובי.
הייתי גם ב"צ'ארלי בממלכת השוקולד", ישר אחרי ביקור קצת משכר ביקנעם, והתוצאות היו לא משהו, למרות שכמובן נהניתי מהכל.
התחלתי לסדר ולארגן את החדר שלי בצורה יסודית.
וכמובן, נסעתי לאילת.
[באמת שאני עוד אסיים את הפוסט!]

אחרי החזרה מאילת, עניינים קצת יותר נרגעו. הייתי יחסית לא מעט בבית, למרות שבעצם עדיין כל יום איכשהו הייתי בחוץ ועשיתי דברים.
הייתי לא מעט בים, זה בעיקר.
והיה נחמד.
גררתי את ליז לפגוש את ג'ולייט, ממש לפני הגיוס שלה, והיה שווה. אמנם לא היינו הרבה זמן, אבל היה נחמד לראות אותה ולשמוע סיפורים.
היו לא מעט יומולדתים [לא שחגגתי עם רובם, פשוט הם היו..].
והספקתי לראות 3 רופאים שאמורים להפוך את חיי לטובים יותר, או משהו כזה.

וזהו, השבוע האחרון, אני יחסית בבית, מסיבות כאלו ואחרות. מותר לי. P:
ונחמד להיות בבית.
הספקתי הקיץ לסיים 2 ספרים [ולהתקדם קצת בעוד..].

החדר שלי קיבל מראה מעט שונה, לפחות כמה מדפים בו, וזה כבר מעולה!
אני עוד צריכה לסיים לסדר אותו, אבל יש התקדמות.

וזהו, אוגוסט כמעט נגמר.
וספטמבר מביא איתו התחלה חדשה.
יהיה קשה, אבל אני מקווה שגם יהיה טוב.
המצב רוח שלי יחסית טוב לפחות (:

 






שיהיה לכולם בהצלחה, גם עם החזרה ללימודים, וגם עם התחלות חדשות, וגם עם הכל בעצם!
3>






[וגאד, אל תשאלו אותי מתי אני מתחילה לשרת, אני במילא לא הולכת לדבר על זה כאן, ואין לכם מושג כמה זה קרוב.]





Green Day

Wake Me Up When September Ends


Summer has come and passed
The innocent can never last
Wake me up when September ends

Like my father's come to pass
Seven years has gone so fast
Wake me up when September ends

Here comes the rain again
Falling from the stars

Drenched in my pain again
Becoming who we are

As my memory rests
But never forgets what I lost

Wake me up when Septmber ends

Summer has come and passed
The innocent can never last
Wake me up when Septmber ends

Ring out the bells again
Like we did when spring began

Wake me up when septmber ends

Here comes the rain again
Falling from the stars

Drenched in my pain again
Becoming who we are

As my memory rests
But never forgets what I lost

Wake me up when septmber ends

Summer has come and passed
The innocent can never last
Wake me up when Septmber ends

Like my father's come to pass
Twenty years has gone so fast
Wake me up when September ends

Wake me up when September ends
Wake me up when September ends

 


נכתב על ידי , 31/8/2005 18:00  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Heian ב-3/9/2005 15:07




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)