לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

שאלון


השאלון נגנב לא באכזריות ממש, מהפורום הזה.



מה הדבר הפרוותי הכי קרוב אליך?

היהי. הממ... גם על המיטה וגם על הפסנתר יש את הבובות הפרוותיות שלי, וזה די אותו מרחק, וזה די יותר מדי. אלו שמכירים אותם, מכירים, אלה שלא, כנראה לא היו בחדר שלי. P:


איפה נמצאות הנעליים השחורות שהכי קרובות אליך?


לידי, בתוך הארון P:


איפה נמצאת חבילת הקלפים שהכי קרובה אליך?


הממ... אמורה להיות במגירה האמצעית בשידה על הגלגלים שמתחת לשולחן שלי...


קום מהכיסא, תצעד שני צעדים שמאלה, ושלושה אחורה. מה יש לימינך?

כריות על המיטה שלי (?), המיטה שלי, ועוד יותר ימינה- קיר!


לך לארון המטבח הכי קטן, ופתח אותו יש שם משהו סגול? אם כן, מה?

רחוק לי כרגע המטבח P: ואין שם אורונות יותר קטנים, כולם די באותו גודל, מה גם שאני לא זוכרת שיש לנו שם משהו סגול oO


איפה נמצאת המראה הכי קרובה?

על השולחן המאוד מבולגן שלי (נכון לעכשיו), בתוך סט איפור קטנטן וחסר שימוש, חוץ מהמראה שבתוכו.


מה יש לך מתחת לכיסא?

כף הרגל שלי [נו, אני יושבת עקום!] ומרצפות של ריצפה!
לעומת זאת, מתחת לכיסא שלידי [עליו אני לא יושבת] כרגע יש מטלית לניקוי רצפה ושקית עיתונים שבכלל לא שלי, שאמורה להיזרק. מתחת לכל זה- יש [תתפלאו!] ריצפה!
(וסוד קטנטן- מתחת לכל זה- יש גם הדירה שבקומה מתחתיי! ומתחת לזה- את הדירה שמתחתיהם... והרבה מתחת לכל זה- יש לבה מתפרצת! *מוהאהאהאהא!*)


מזער את דף האינטרנט שבו אתה נמצא. מה יש מתחתיו?

פורום סקרים ושאלונים.
[למה לכל הרוחות אני עושה פרסומת חינם לפורום שאני כבר לא נכנסת אליו באופן קבוע, וגם כשכן נכנסתי זה נמשך כשבועיים..]


מה יש מאחורי הדלת של החדר שבו אתה נמצא?

מסדרון אפל וחשוך
[טוב, הוא באמת חשוך..]


איפה נמצא בעל החיים שהכי קרוב אליך?

בחוץ?
נובח?
[אלא אם להחשיב בטח איזה חרק שהחליט להתנחל אצלי בחדר בגלל המנורות שלי [אני אפילו לא בודקת האם יש, אני יודעת שחייב להיות לפחות אחד..]


מה אתה שומע עכשיו[זה לא חייב להיות מוזיקה]?

מוזיקה.
הכלב הפסיק לנבוח.
[The Power of Goodbye - Madonna]


איפה נמצא האור האדום שהכי קרוב אליך?

האור האדום? וואו... הממ... אפילו הרמזור הכי קרוב, יחסית רחוק מכאן... ואני לא זוכרת אורות אדומים שיש לי בבית...
בעצם.. אולי על הממיר בסלון! כן, יש נורה אדומה כשמכבים אותו!
יאפ, בסלון.


כשאומרים לך 'חתול', על מה אתה חושב?


מיאו! קצת על החתול הפרסי שלא קנינו בסוף..
והממ... לא יודעת, על יותר מדי חתולים...


איזה חולצה אתה לובש עכשיו?

לא חשוב יותר מה אני לא לובשת עכשיו? ^.~











זה מה שעושים כשאין כוח לעדכן.
עמכם הסליחה.
ליל מנוחה.
חה חה חה.




נ.ב. חודש ספטמבר נפלא לכולם!!!



נכתב על ידי , 3/9/2005 00:07   בקטגוריות שאלונים  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-15/9/2005 21:46




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)