לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

עשתה לי ת'יום


 

אתמול, אם לומר את האמת, הרגשתי די חרא.

החצי הראשון של היום היה בסדר גמור ונחמד, בחצי השני, פתאום קלטתי שאני מרגישה זוועה.

הייתי עייפה בטירוף, כאב לי הגב בטירוף, ניסיתי לישון ולא הצלחתי להירדם, ואם זה לא מספיק, אז גם בניסיון הזה, הצלחתי למחוץ את הצד הימני של הגוף שלי. איברים פנימיים זה דבר מחיץ, מסתבר. זה כ"כ כאב שבמשך שעות לא יכולתי לנשום נורמלי [מוח הגיע למסקנה שכנראה מחצתי ת'ריאה או משהו. לי אישית לא אכפת מה בדיוק, זה פשוט היה סופר-כואב].

אבל בזמן שניסיתי למצוא זוית שינה נורמלית במיטה שלי, אי שם אחרי שהשמש כבר שקעה והשמיים התחילו להיות בגוון של כחול-נייבי-כהה-שמאפשר-להירדם, הפלאפון שלי התחיל לצלצל.

 על המסך הופיע מספר מוזר, אבל לשם שינוי לא חסוי וגם מישהו מהעיר (לפני כשבועיים הטרידו אותי טלפונים אנשים מחדרה שלא קיבלו משמישהי שהיו צריכים את המספר הנכון כנראה :/), אז עניתי. היה קול מוזר אך מעט מוכר. אחרי שהיא הציגה את עצמה, הסתבר שזו המורה שלי למחשבים משנה שעברה [וואאאההה... זה כבר שנה שעברה! היהי!].

היא התקשרה במיוחד כדי לברך אותי (אני ישר אומר שכנראה זה לא היה טלפון ממש אישי, כי זה די ברור שהיא התקשרה לכל הקבוצה) על הציון שהוצאתי בבגרות, ולהגיד אפילו תודה על זה! ("לא נו... תודה לך!".. "לא, דיי..." ובאמת מגיעה לה תודה על המגן P:)

איזו מתוקה! נראה לי שאפילו פלטתי לה את זה בקול רם. אבל עם כל החרא של אתמול, השיחה הקצרה הזו (דקה ו4 שניות oO) [עם התודה והבהצלחה לעתיד וזה] שלה, פשוט העלתה לי חיוך ועשתה ממש טוב על הלב.

 

 

 

 

אחרי זה גם הקמתי את עצמי [כי הבנתי שלשכב יהיה בלתי אפשרי, למרות שגם לשבת/לעמוד/ללכת ולעשות כל דבר אחר היה משימה קשה ביותר] דיברתי קצת עם עדן ומוח ודי, והלכתי לראות משחק מכור. הצלחתי לראות את פטל [שוב! P:] ואז התחברתי כדי לשאול האם זו אכן הייתה היא. [אני עקומה]. ואי שם באמצע גם לנה תפסה אותי ודיברנו קצת למרות שהייתי סחוטה ורציתי להירדם. אבל נשארתי לעוד רבע שעה עד שממש לא יכולתי והלכתי לישון.

רק אז, קלטתי שעל השולחן שלי יש משככי כאבים, ושעדיין כואב לי הכל עוד ממקודם, ולא הבנתי למה לעזאזל לא חשבתי עוד קודם לקחת כדור?

וזהו, אז נרדמתי.

 

ואז גם התעוררתי, אבל כבר היה מחר P:

 

 

 

 

נ.ב./עריכה/וואטאבר:

נו, שכחתי את הנספח הכי חשוב לחלק הראשון.

-סקאי משוויצה אנד סטאף-

->

 

 

 

 

[נ.ב נוסף, בשאלון F באנגלית, הרי עשיתי מועד ב', שם כבר הצלחתי להוציא 93

(בגלל טעות אווילית בשאלה אמריקאית) ויש לי סופי 97, מה שאומר ככל הנראה סופי 99 באנגלית (:] 

 

הציון הכי מאכזב בשבילי זה הבנה והבעה, עשינו בגרות קצת שונה מהרוב, שלא כללה רק כתיבה, אלא גם חלק של הבנת הנקרא, כמו בכיתה י'. החלקים האלה תמיד מורידים לי שטויות, ודי רציתי ציון מעל 90 בזה, אבל טוב נו, נחיה... P:

 

=^_^=

נכתב על ידי , 5/9/2005 18:58   בקטגוריות אופטימי  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-9/9/2005 01:42




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)