לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

the trio strikes again


יום חמישי היום.

כמעט סוף שבוע -בשבילי, אחרי 4 ומשו- זה בהחלט תחילת סוף שבוע.

[נו, זה סתם הקדמה ולהשכלה כללית]

 

*

אין לי ממש השראה לכתוב פוסטים לאחרונה, 'צטערת, הזהרתי מראש.

אך להיום צריך להקדיש כמה שורות, וזאת אעשה.

לא לפני שאפנה אתכם לפוסט כנראה יותר מוצלח מאת הג'ינג'ית-מוני-לייט-באריזה-קומפקטית.

*

 

אז היום, אחרי יום מתיש במיוחד, קבעתי להיפגש עם גברת ליז (להלן ה"ג'ינג'ית") וגברת לנה (להלן "פירנסס לנה") במרכז למטרות הנחלות במקדונלד'ס לזכר הימים הטובים, פגישה מחודשת אחרי לא מעט זמן שלא ראינו אחת ת'שניה וסתם בשביל הכיף!

באוטובוס לשם קיבלתי טלפון מליז המודיע על כך שפרינסס לנה אמורה רק עכשיו לצאת מהבית (בזמן שהייתי כבר קרובה יחסית, והיא כבר הייתה שם..), עקב חוסר קליטה של פגישה קבועה מראש ("אהה... חשבתי שמשהו התשנה.." oO שמישהו יביא לי שוט, הילדה זקוקה לחינוך! P:).

ירדתי מהאוטובוס הראשון בתחנה שממנה כל אוטובוס שאני רק אקח, יגיע לתחנת היעד. הפרט העקום בכל זה, שבסוף עליתי על הקו שאני כה שונאת מהנסיעות לביצפר ,כי הוא תמיד מפוצץ [והוא גם היחיד שנסעתי בו. אני אוהבת דווקא ליסוע בקוים חדשים כשאפשר..].

 

הו, וול. איכשהו איתרתי את הג'ינג'ית [זה לא קשה במיוחד בימינו, גם אם אני לא רואה הכי טוב מרחוק], והלכנו לשבת קצת במקדונלד'ס ולחכות ללנה, שהספיקה אגב להתקשר אליי כבר באוטובוס השני כדי לציין שיש צוציקים שמתחילים איתה בתחנה והיא צריכה תירוץ לא להיות שם [חשבת על לקחת כל אוטובוס לכיוון שלנו? טוב נו, לא נסטה מהנושא..]. הג'ינג'ית הספיקה להראות לי מתנה שהיא קנתה ללנה ליומולדת, וגם להביא במתנה גם לי וגם ללנה מגנטים עם מלאכים יפים (: [תודה!!!]. השארתי ללנה את האריזה עם הנצנצים P: בין היתר גם פטפטנו ופטפטנו וגם לנה הגיעה.

ירדנו להזמין למטה [2 קומות שולט!]. קניתי לליז גלידה (נו,הייתי חייבת. היא בעצמה קבעה ת'רעיון של מי שמתגייסת- קונים לה גלידת פיצוץ. כנראה מעין טקס חניכה לפני הצבא. אם תשרדו את זה, הצבא קטן עליכן!) ולעצמי שייק קפה. היה טעים. וזה אפילו עשה קולות של חתול כשהלכנו לאיזה בית קפה שבו לנה נהנית להזמין אייס-קפה.

בגלל [לא, מפני (!)] שליז הייתה צריכה לסיים פילם, הלכנו לגן היחסית סמוך, כדי לשבת שם קצת וגם להצטלם. עוד בדרך הסברנו ללנה את רעיון הפאפי-אייס (ע"ע תגובות לאחד הפוסטים פה איפושהו..) והיא צחקה. אבל בגן היה דשא ירוק שלא רצינו לשבת עליו עקב עודף פאפי-שיט (P:) אז עברנו לאגף הספספלים, שמכירים כבר ת'תחת של כולנו עוד מההתנחלויות בשנה האחרונה. שם ליז הכריזה שיש לה אווירה טובה ("לשלישיה?" ^.~), ודי בצדק. באמת נחמד שם. אז קצת הצטלמנו, קצת פטפטנו ודי הרבה צחקנו. ושוב פטפטנו. אי שם באמצע, ראינו חתול קטן וחמוד. אז התחלנו לקרוא לו. כל אחת בשיטתה. החתול הפיצי נראה מבוהל ומבולבל ביותר. גם אנחנו האמת, אבל הבלבול שלנו לא היה רב במיוחד, דבר אחד כן הבנו- הוא לא קולט אותנו! ואם חתול לא קולט אותנו, ולא בא בעצמו, זה אמור שאנחנו צריכות לבוא אליו. שלושתנו קמנו בבת אחת ופצחנו בריצה מטורפת (שכללה 2 וחצי צעדים) לעבר החתול. החתול, כמו כל יצור תבוני נורמלי (או בעל אינסטינקטים בריאים, שלא רוצה להידרס, להימחץ או להיבהל למוות) פצח בריצה לא פחות מטורפת משלנו, וברח. נראה לי שהוא הסתובב קצת אח"כ עם האימא השחורה שלו (נו, היא הייתה שחורה. והקטנצ'יק היה שחור-לבן).

בכל מקרה, היה נחמד לשבת שם, עד שקלטנו שאנחנו די רעבות (כותבת הבלוג, להשכלה כללית, לא אכלה דבר פרט ל-2 עוגיות לא הכי טעימות בבוקר, כשבוקר היום היה 6 וחצי בבוקר, והזמן ההוא היה בערך 6 ומשהו בערב..). אז הלכנו למסעדה שלנה אמרה שיש בה צ'יפס ענק ב10 ש"ח. לנה אמרה, ובערך כמו כל היום הזה (נו, קביעת מקום וזה..) - הקשבנו לרצונותיה של הפרינסס. והפעם היה שווה וטעים. (: במסעדה עצמה יש גם אווירה רומנטית ("נו, אנחנו שלישיה!"..) די נחמדה. המשכנו לדבר על כל מיני דברים, ניסינו לשדל אחת את השניה לספר מה היא הספיקה לעשות בחודש האחרון בערך, וגם בשלב כלשהו, כשהיה צריך לקרוא למלצרים להביא חשבון, קלטנו שאנחנו לא רואות בגרוש. לא איפה יש מלצרים, ולא מי נמצא איפה (משקפופריות נטולות משקפיים שכמותנו :/). בשלב הזה, לנה וליז החליטו להפיל אחת על השנייה את המשימה של הקריאה למלצר, אבל זה היה ריב משעשע ביותר:

לנה: "לי יש אחד וחצי כבר!"

ליז: "ולי? לי יש גדול יותר!!! ... יש לי אחד וחצי באחת, ואחד ו3/4 בשנייה!"

לנה: "..."

ליז: "כן, שלי גדול יותר!"

-ליז קוראת למלצרית-

בערך לקראת 7 נאלצנו לעזוב ולסיים.

קיבלתי טרמפ הבייתה, כשבדרך עוד עצרנו להצטלם קצת...

מעניין איך התמונות יצאו oO

 

בקיצור, היה מאוד נחמד, רק חבל שהיה קצר..

וחבל שליז כבר מתגייסת :(

רק נקווה שהיא תהיה קרוב לכאן

[יאללה אנשים, החזקת אצבעות קבוצתית בשבילה!]

 

 

 

 

נ.ב. לתמונות מהמפגש המדובר, אנא לחצו כאן.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 8/9/2005 23:59   בקטגוריות That was Funny XD  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-10/9/2005 22:28




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)