לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

יש אנשים מוזרים בעולם.


כן. בני אדם הם יצורים פשוט מוזרים.

 

יש אנשים שחושבים שיש לי מבטא אמריקאי.

אז נכון, אני רחוקה מלהיות בעלת מבטא רוסי, עם זה אני מסכימה בהחלט. אבל מכאן ועד להגיד שיש לי מבטא אמריקאי, ועוד כבד (לא כולם אומרים את זה, אבל גם זה קרה), זה כבר מוזר. במשך השנתיים וחצי האחרונות יותר ויותר אנשים טוענים את זה. במיוחד אנשים ששמעו אותי מדברת פה ושם, לא אנשים שמכירים אותי מלא זמן. זה נהיה ממש הזוי בזמן האחרון.

 

 

יש אנשים שנהנים להתקשר אליי ממספרים לא מוכרים.

אני אף פעם לא עונה להם. אני ממש לא אוהבת לענות למספרים לא מוכרים. לכי תדעי מה יש בצד השני. בד"כ אלו סתם חסרי חיים. כמו למשל היום. לפני לא הרבה זמן, קיבלתי טלפון ממספר די חדש של פלאפון (תתחדשו, אנשים חסרי חיים שכמוכם). לא עניתי. ספרתי לאט לאט עד 10, והגיעה כצפוי הודעה קולית, שהייתה אגב, מאוד מוזרה. צפויה האמת, אבל מוזרה. מלא מלא מלא רעשי רקע, עם פה ושם קולות של בחור ובחורה (לא מה שאתם חושבים! תמשיכו לקרוא הלאה >.<). הם דיברו ביניהם על איזה משהו. לא הכי ברור. אבל השיחה כללה הרבה: "נו זה.. *שם של מישו*" "אה כן, הוא מהכיתה/ביצפר/משו", המון מילים לא ברורות, ומשהו בסוף נוסח: "נו אז לאן יוצאים היום?"

אנשים איבדו שליטה על הפלאפונים שלהם לאחרונה. לא פעם ולא פעמיים קיבלתי טלפון ואחריו הודעה קולית עם רעשי רקע של כאילו שיחה שמתנהלת בזמן שלכאורה הפלאפון שלהם לא דלוק. לפעמים משעשע אותי לקבל הודעות כאלה. אבל זה די מציק בד"כ.

 

 

יש אנשים טיפשים בעולם.

הם המציאו מחשבים. מחשבים שנהנים להיתקע דווקא כשאני צריכה לצרוב דיסק.

כיף, הא?

בסה"כ רציתי לשמור קיצור דרך לאיזה דף אינטרנט לאימא שלי. והכל נתקע לכל הצהריים. התפלאתי שעכשיו הוא בכלל עלה.

ועכשיו, מאוד כדאי לו לעבוד! מאוד >.<

 

 

יש אנשים מוזרים בעולם. עוד לא מצאתי להם הגדרה, אבל האנשים בפסקה הזו, הם מהסוג שבאים אליך לבלוג, אין לך מושג איך מאיפה ולמה, מציעים לך פרו, ובורחים.

זה קרה לפני כשנה, וגם לפני איזה יומיים-שלושה. לא שאני נגד פרו או משהו, פשוט מוזר לי שאלו אנשים שאני בכלל לא מודעת לקיומם. oO

 

 

יש אנשים גיבורים בעולם.

הם שרדו טירונות.

 

 

יש אנשים חולים בעולם.

ואני אחת מהן נכון להיום.

וזה ממש לא נחמד, ממש לא בזתמון הנכון, וממש לא לעניין. :(

 

 

 



נכתב על ידי , 23/9/2005 20:40   בקטגוריות מוזר לי...  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-27/9/2005 19:39




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)