לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

אם אני מצליחה להריח את הטישו שלי, זה אומר שאני מחלימה?


 

לא, ברצינות.

אתמול, היה לי דיון סוער ומעמיק עם אמא שלי, שכלל בערך את המשפטים הבאים:

אימא: "לטישו שלך יש ריח?"

אני, מבט עקום של 'מה קרה ומאיפה נחתת?': "לא, מה פתאום."

אמא, לוקחת חתיכה, מסניפה: "לא, אני די בטוחה שיש לו ריח!"

אני: "לא, אין לו. מאיפה לקחת שיהיה לו ריח?"

אימא: "אז אולי זה מהידיים שלך? שמת קרם?"

אני, זוכרת ת'עובדה שהידיים שלי לא נגעו בכלום חוץ מהטישו (והספר, פרט שולי..) במשך רוב היום: "אהה... לא. אבל לא! לטישו שלי אין ריח. לא אמור להיות לו ריח. זה סה"כ טישו!"

אימא, נבהלת קצת: "טוב טוב... בסדר..."

 

 

 

היום, התחלתי להריח ת'טישו.

 

או שאני הוזה לחלוטין, מה שבהחלט יכול להוות אופציה, עקב לקיחת לא מעט דקסמולים (בבוקר אפילו לקחתי פעמיים כי חשבתי שלא לקחתי בפעם הראשונה! XD).

או שלטישו אכן יש ריח. oO

 

להיות חולה לא עושה לי טוב.

 


 

והיום, היום הלכתי לרופא!

אני שונאת ללכת לרופאים. אבל הייתי צריכה אישור. והוא תמיד כועס עליי כשאני באה אליו כשאני כבר בריאה. למרות שכל פעם הוא מוציא לי אישור. אבל הוא תמיד מוצא מה להגיד. :S

ומילא זה שאשכרה באתי אליו חולה, עוד פועל אצלו המזגן בשיא העוצמה! קפאתי שם >.<

כאילו, בקופת חולים לא אמורים להיות תנאים של "תהיו בריאים, וניפגש בשמחות", במקום קור שרק מזמין לחזור???

רק חסר שבכניסה לקופת חולים יהיה שלט נוסח: "תבואו הרבה!" / "נשמח לראותכם כאן שוב!". לא יודעת. אבל זה בערך מה שהמזגן הזה אמר לי.

אישור אבל קיבלתי, יחד עם הערה על זה שאיחרתי לתור שלי -_- (אשמתי שיש לי לחכות לאוטובוס, ועוד ללכת מהתחנה?), ויחד עם מרשם לטיפות אף וסירופ נגד שיעול (שעדיין אין לי), שמן הסתם אני לא מתכוונת לקנות.

 


 

אני חייבת להחלים הלילה.

יש לי עדן מפורסמת אחת לבקר, בתנאי שאני ארגיש מחר יותר טוב.

 

סיימתי היום את בשורות טובות! ספר שולט! (:

 

לילה חביב לכולם!

 

 

נכתב על ידי , 26/9/2005 20:00   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-30/9/2005 13:39




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)