לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005


 

דוד שלי: "נהיה פה ממש קר, יש לנו איזה 10 מעלות בחוץ במקרה הטוב.."

אימא: "אתה יודע, גם פה היום מאוד קר! יש רוח חזקה בחוץ, הגלים מגיעים ל-2 וחצי מטר ובחוץ יש רק 25 מעלות!"

מתוך שיחה של אימא שלי לגרמניה הבוקר.

 

גי'ש באמת קר לי!

תכננו היום ליסוע לים, אבל קר מדי >.<

לפני איזה יומיים ירד פה גשם בלי שאני אשים לב אפילו. לא האמנתי לאימא כשהיא באה ואמרה לי שכבר חצי שעה יורד גשם די חזק בחוץ. אח"כ יצאתי מהחדר ובאמת היה ריח כזה, של אחרי גשם.

אני אוהבת את הריח של הגשם.. אני גם אוהבת ללכת בחוץ כשמטפטף.

המטריה שלי בכלל הושבתה בחורף שעבר. נראה לי היא קצת נעלבה עליי.

אז מה? החורף באמת מתחיל?

אני צריכה להתרגל לרעיון...

 

 

2 וחצי בצהריים עכשיו. אני מתכננת ליסוע מחר לת"א. רוצה לפחות... ועוד לא אמרתי כלום לאמא. תמיד יש לי את הקטע הזה, שאני לא רוצה להגיד לה שאני נוסעת, אבל אני די חייבת שהיא תדע, אחרת קצת הלך עליי, ואז אני דוחה הכל עד הרגע האחרון ולא תמיד היא מרוצה מזה -_-

אז wish me luck. אני מאוד אצטרך את זה.

 

 

שוב רצפת החדר שלי מבולגנת. דמיט, אני לא מצליחה לשמור על החדר שלי מסודר אפילו לכמה ימים.

 

 

שבוע שעבר, ביום כיפור נראה לי, ניצלתי את הזמן כדי לסדר 2 מדפי ספרים שאני מתכוונת לסדר עוד מסוף הקיץ.

מצאתי איזה ספר קטן ומוזר שמישהו קנה ביום שנולדתי בתור מתנה שכזו. נראה לי שזה ספר שירים. עוד לא קראתי ממנו אפילו רבע שורה, אבל מה ששיעשע אותי היה העובדה שעל החתום היה מישהו ששם משפחתו בתרגום חופשי לחלוטין מרוסית אומר "צימוק". XD

בתוך ספר אחר, די ישן (ויש לי המון ספרים מצהיבים וישנים ומתפרקים לגמרי) מצאתי לא מעט עלי כותרת של פרחים. עכשיו צריך לברר למי במשפחה היה תחביב ליבש פרחים...

יש לי גם ספר אחר, מאוד שמן ודי מהודר כזה [יחסית] של כל יצירות פושקין (לפחות הספר מתיימר להכיל הכל, הוא גם מספיק שמן בשביל זה האמת). עכשיו, הקטע המעניין, שכל הזמן תהיתי מאיפה יש לנו אותו. פתחתי אותו, וראיתי שעל הכריכה מבפנים כתוב שהספר ניתן כאות הוקרה על התנהגות טובה או משהו כזה, לתלמיד כיתה ד' כלשהו, ששמו בכלל אינו מוכר לי, וגם לא ממש הגיוני שהוא היה חלק מהמשפחה (לפחות בטוח לא מהצד של אמא). הנה עוד פרט שיהיה מעניין לגלות מיהו אותו 'ואדים שבדוב' שלו ניתן הספר במקור. XD

 

 

הלק הכחול כהה שלי זקוק נואשות להחייאה -_-

 

הייתי צריכה לכתוב פוסט על יום שישי, אבל אין לי כוח, פשוט תחשבו שהיה לי מאוד מעניין ומשעשע אז, ואממ... זהו.

 

 

 

צהריים טובים לכולם (:



 

נכתב על ידי , 18/10/2005 14:17   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-19/10/2005 10:03




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)