לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

תהרגו אותי


אבל כנראה שלעולם אני לא אסתדר עם המאורע הקרוי "מפגש ישרא".

 

לא קשורה.

לא קשורה.

לא קשורה.

 

היה מוזר.

המון תודה לילנה וליאת על עצם קיומן ועל זה שסבלו אותי במשך הלא-זוכרת-כמה-זמן שכן שרדתי על גג עזריאלי עד שפגתי את מיקי ודניאל (אני לא טועה בשם? oO) וברחתי איתם לאייקון.

עוד בפעם שעברה, בפסח, שהייתי שם בדיוק במשך 10 דקות [על השעון], הבטחתי לעצמי שאני לא חוזרת על זה בידיעה מוחלטת שזה לא בשבילי.

אבל ידעתי על כמה אנשים מוכרים שיהיו בסביבה, ושלא ראיתי המון זמן וגם לא אראה כנראה עוד המון זמן, החלטתי לבוא לכמה זמן... אבל ממש לקצת.

 

ובת'כלס, למען האמת, לא הכי נהניתי היום.

היה אמנם נחמד באייקון, אבל במשך רוב הזמן נתקעתי די משועממת ולא קשורה, ואני שונאת את זה.

 

אז שוב- המוני תודות לליאת (שתרמה גם היא שקל (:) וילנה.

עוד המוני תודות למיקי ודניאל (שאני חייבת להחזיר לה את הכסף הזעום שהיא השאירה בארנק שלי >.<), על שהצליחו להתרים מעל 40 ש"ח למטרות זדוניות של אוכל ונסיעות על חשבון בלוגרי ישרא התמימים -מוהאהאהאהאהא- ושהיוו אחלה חברה באייקון 3>

לילד המוזר שהסתובב עם כוס חד פעמית, שתרם לי חצי שקל, ורק אחרי 10 דקות חזר אחרי שקלט שלא תרמתי לו בחזרה כלום XD

לילדה המוזרה, עם גרביוני הרשת הורודים והחצאית הקצת-קצרה-מדי, שתרמה לליאת ילנה ולי כמחצית מנושאי השיחה לאותן 10 דקות שישבנו בצד.

לדריה שהביאה לי שקל (אחרי שצרחה עליי פעמיים בטלפון בשיא העצבים, ואחרי שלא הבינה עם מי היא מדברת. פאק ילדה, זה היה כ"כ עקום!!!)

לקורל שציירה וכתבה לי על היד (:

לנוגה שאחרי מסע שיכנועים הסכימה לתת לי לצלם אותה [יום יבוא ותמונות כאלה יעלו הון כשהילדה תהיה דוגמנית או משו כזה P:] (:

לבתאל, על עצם היותה היא, ועל זה שבידרה אותי כשלא ידעה מי אני P: [זה תמיד משעשע אותי]

ולאיש-שהתחפש-לתרנגול, סתם על זה שהוא הצליח להצחיק אותי אפילו מהצד, על רקע עשרות לובשי-השחור שגדשו את הגג.

ומאייקון, אני אכן חייבת תודות לתום על היותו כרית אנושית מוכשרת ביותר, ועל הג'קט-סווטשרט-וואטאבר, שהיה מספיק חם כדי להציל אותי מקיפאון.

תודה לזוהר על זה שהיא החליטה לבוא אפילו לממש טיפה זמן, ובעיקר על זה שהיא הודיעה לי על זה וככה יצא לי לראות אותה סוף סוף, אישה יקרה שכמותה.

ותודה לזרמושקה שסחטתי ממנו 3 חיבוקים מבלי לשלם לו שקל אפילו לא לאחד מהם! P:

 

ולרכבת ישראל, שהביאני עד הלום [ובחינם P:]

 

 

מחר אולי אני שם שוב... נראה אם יהיה כוח...

 

לילה טוב עולם (:

=^_^=

נכתב על ידי , 19/10/2005 23:10   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-21/10/2005 10:33




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)