לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

תשובות לשאלון השבועי


-באיחור אופנתי של שבוע, השאלון מהשבוע שעבר-

 

 

האם את ממלאת את השאלון השבועי בד"כ? אם כן, באיזו תדירות?


פעם הייתי ממלאת כמעט כל שבוע, עד שבאה איזו תקופה לפני מספר חודשים שפשוט מאסתי בהם כי הם היו משעממים להחריד, או שלא היה לי משהו מעניין לכתוב בתור תשובה.
עכשיו, אין לי ממש תדירות מסויימת. זה מאוד תלוי האם השאלון מעניין או לא.


מה מושך אותך למלא את השאלונים השבועיים?


כנראה שהנושא שלו, השאלות שלו.
אם הוא נראה נחמד, חביב , או סתם בעל שאלות שבאמת יש לי תשובה עליהן, אני עונה.
אם אין, יש תחליפים, אתם יודעים ^.~


באיזו תדירות, לדעתך, צריכים להתפרסם השאלונים (כל יום, פעם בשבוע, פעם בשבועיים, פעם בחודש)?


בתקופה שהשאלונים היו מעניינים, פעם בשבוע נשמע לי מאוד לא בסדר, ואז הייתי רוצה שאלון חדש כל יומיים.
עכשיו נרגעתי קצת, אז גם הפעם בשבוע מספיק לי.

[אחרי הכל, זה לא היה "שאלון -שבועי-" אם הוא לא היה מתפרסם פעם בשבוע P:]


מתי הייתה הפעם האחרונה, שמילאת שאלון שבועי?


שאלה טובה, זה נושא שמצריך בדיקה לעומק.
אבל נראה לי שלפני יותר מחודש אפילו...

(אחרי בדיקה, השאלון השבועי האחרון שעניתי עליו היה ב11/8/05... זה אומר שאפילו יותר מחודשיים!)


האם את ממלאת את השאלונים באופן רציני, או עונה תשובות מצחיקות / לא אמיתיות?


בד"כ רציני.. oO


האם את נכנסת לבלוגים של אחרים, כדי לקרוא את התשובות שלהם לשאלונים השבועיים?


לפעמים....
ולפעמים זה רק כדי לקרוא איזה שאלות יש הפעם בשאלון XD


מה לגבי שאלונים בכלל? האם את אוהבת למלא שאלונים גם מאתרים כללים? אלו הם המועדפים עלייך?


בטח שאוהבת ! =]

ומה זאת אומרת מהם השאלונים המועדפים?
לא רואים את כל הלינקים שיש פה בצד?
ברור שאלה שנכתבים ע"י מונלייט ועל ידיי הם המועדפים (:
[טוב נו, וגם כאלה בסגנון, כבר נתקלתי באנשים שמנסים לכתוב שאלונים הזויים גם הם..]

נכתב על ידי , 20/10/2005 15:07   בקטגוריות שאלונים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-21/10/2005 18:21




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)