לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

משעמם לי, וקר לי


 

אז אני עונה על שאלון.

 

 


1. קרמבו או גלידה חמה? גלידה חמה זה לא יוצא מילקשייק? ועם כמות הגלידות שאני טוחנת בקיץ, "נסתפק" בקרמבו. הוא מעיך שכזה P:
2. סרט מתחת לשמיכה או קולנוע? הסרטים הכי טובים שאני רואה מתחת לשמיכה שלי הם החלומות שלי, אז קולנוע. אבל בחורף- תנו לי שמיכה ומליון כדורי שינה, ואני אסתדר מצוין ^.~
3. מרק עגבניות או מרק בצל? יום יבוא ואני באמת אטעם ת'דברים האלה. מעדיפה מרקים שאימא מכינה בד"כ.
4.גרביים או נעלי בית מצמר? הו, הגרביים שיש עלי עכשיו! האלה עם האצבעות, המפוספסות, והחמות בטירוף! אבל זה כי אין לי נעליים פרוותיות שכאלה. :( אני צריכה להשיג בהקדם!
5.מכורבלים עם בני הזוג או לבד? [מתחשק לי לסקול את כותב השאלה הזו הרגע, תחשבו על התשובה לבד.]
6. המילה הראשונה שעולה לכם לראש כשאתם שומעים את המילה "חורף" היא: גשם-עננים וכו'...
7. אוהבת לקפוץ בשלוליות או לא? לא. אוהבת אבל סתם ללכת בגשם כשהוא מטפטף, בלי מטריה.
8.הדבר שאת הכי שונאת בחורף הוא: כשקר מדי, והאווירה אפורה מדי.
9. הדבר שאת הכי אוהבת בחורף: ללבוש בגדים ארוכים, ללכת מתחת לגשמים קלילים..
10. מטריה או כובע? כובע. המטריה שלי נהיית מושבתת יותר ויותר משנה לשנה.
11. מטריה מרטיבה יותר נכון או לא נכון? לא נכון האמת, אבל שיהיה...
12. עד כמה מעלות של טמפרטורה את יכולה להסתדר בחורף? אני אבדוק את זה השנה, טוב? אבל אני מניחה שכשזה מתחיל לרדת מתחת ל-18 מעלות כבר, זה יותר מדי קר לי...
13. לובשת כפפות? לפעמים.
14. עוזרות? בד"כ כן.
15. מה את חושבת על תרופות סבתא נגד צינון , עוזרות או לא? עוזרות לאנשים אחרים, זה כן. לי אין אפעם אומץ להשתמש בהן.
16. לסיכום, טיפ לחורף: תלמדו מהדובים- תשנו הרבה, וזה יעבור בשלום (:

 

 



נכתב על ידי , 22/10/2005 21:29   בקטגוריות שאלונים  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-30/10/2005 23:47




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)