לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

תשובות לשאלון השבועי


 

האם יש לך תוכנת מסרים מידיים כלשהי? אם כן, איזו?

 

יאס אינדיד.

קיים מסנג'ר וקיים ICQ
פשוט כי זה גם מה שיש לכל מי שאני מדברת איתו...

 


בזמן ההתחברות, האם את קודם כל נמצאת במצב "בלתינראה", מצב "זמין" או מצב ה-"Away", שנשאר מהפעם הקודמת?

 

מתחברת על Invisible בשניהם.
למה? ככה.
אח"כ כבר עוברת למה שמתחשק, אבל זה כמעט אפעם לא אונליין ממש.

 


כשאת נמצאת במצב "Away", האם את באמת לא נמצאת, או שזוהי הדרך שלך להיפטר מעלוקות ונודניקים?

 

לא קשור לנודניקים ועלוקות.
סתם הרגל.
ב80% מהפעמים שאני על "Away" [גם באייסי וגם במסנג'ר], אני מול המחשב.
יש לא מעט מקרים שאני לא יכולה לענות באמת, אבל לרוב, אני כן שם.
סתם לא רגילה להיות אונליין...
מי שרוצה למצוא אותי, מוצא אותי בכל מצב שבו אני אהיה...

 


כמה אנשים יש לך ברשימת הקשר? עם כמה את באמת מתכתבת? כמה נמצאים שם רק כדי שתוכלי להגיד שיש לך ’המון’ אנשים ברשימה?

 

אפחד לא נמצא שם כדי שאני אגיד שיש לי הרבה אנשים, אבל באמת שיש יותר מדי, ולפני כשבועיים התחלתי סינון אנשים שאני לא מדברת איתם כבר המון זמן, אבל נמאס לי, ורובם דווקא שם כדי שאני גם אדע למי לא לענות, כי יש לא מעט אנשים מציקים שפעם דיברתי איתם ואחרי שמחקתי, הם שוב חזרו כמה פעמים, אז יש להם פינה אפלה ונפרדת, שמהווה את רוב הרשימה חסרת השימוש.
בת'כלס, יש סה"כ ברשימה באייסי 145 ובמסנג'ר 55, נכון לרגע זה.

 


האם את מאלו ששולחים הודעות, או מאלו שמחכים שישלחו אליהם?

 

אהה.... לא אוהבת להתחיל שיחות -_-
בד"כ מחכה שיתחילו לדבר איתי....

 


מה יש לך יותר, חברים אמיתיים, או חברים וירטואליים?

 

הדבר האירוני והעקום הוא שגם עם החברות ה"אמיתיות" שלי, אני מברת יותר באופן וירטואלי מאשר ככה.
oO

[מישהו אמר חסרת חיים ולא קיבל?]


 

האם את משנה לאנשים את הכינויים, או משאירה את הכינוי המקורי שלהם?

 

לא, משאירה כמו שהיו. אני די זוכרת מי זה מי גם ככה.
למרות שבמסנג'ר זה מבלבל לפעמים. יש כמה וכמה שמחליפים כינויים בקצב מסחרר.
אבל מסתדרים...

 

נכתב על ידי , 29/10/2005 18:46   בקטגוריות שאלונים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-31/10/2005 17:59




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)