לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

שאלון הספרים המלא חלקית


את השאלון הריק ניתן לסחוב ממש מכאן.

 

 

שאלון הספרים המלא חלקית

מאת Moonlight&NightSky

 

 

  1. מהו הספר האחרון שקראת?  הספר האחרון שבאמת סיימתי לקרוא הוא "בשורות טובות" (ניל גיימן וטרי פראצ'ט), עכשיו נמצאים באמצע קריאה: "דרקונים של ליל חורף", "עשן ומראות", אוצרות הפנטסיה", ו"הארי פוטר וגביע האש" (התחלתי אתמול..)
  2. אתה זוכר אולי את הספר הראשון שקראת לבד? קראתי יותר מדי ספרים כשהייתי קטנה, אז ממש לא oO
  3. אתה אוהב לקרוא? ברור, מאוד!
  4. מהו הספר האהוב עלייך ביותר, ומדוע? טוב, התשובה שאני תמיד עונה לשאלה הזו היא "הנסיך הקטן". לא שאין עוד ספרים שממש נהניתי לקרוא, פשוט יש מקרים שבהם נותר רושם מאוד שונה מספר, וזה מה שקרה לי איתו, כשקראתי אותו לפני שנתיים שלוש בפעם השנייה (אחרי שקודם קראתי רק כשהייתי ממש פיצית), ופתאום ראיתי גם את כל המשמעויות הנוספות שיש שם. פשוט ספר מקסים.
  5. כמה ספרים קראת בחודש האחרון? (ואילו?) אהה... השאלה נכתבה בחודש הקודם, אז נכון לאז... המממ *חושבת* : "בשורות טובות", "גשר ציפורים", "סיפור האבן", והמון המון חלקי ספרים ("דרקונים של ליל חורף", "אוצרות הפנטסיה".... oO
  6. מהו הספר שהיית רוצה לקרוא? יש יותר מדי... מתחשק לי את "צופן דה-וינצ'י" וכו', רק כדי לראות על מה כל הרעש. וגם את ה"פ השישי...
  7. מה מופיע על כריכתו של הספר הקרוב ביותר אליך? כמה פסים צבעוניים וכיתוב "מילון אוקספורד" P:
  8. כמה עמודים יש בספר זה? 894 לפי העמוד האחרון.
  9. האם קראת אותו? חלקים קטנים ממנו ^.~
  10. מה הספר הכי ישן שיש לך בבית?  2אפשרויות: או סידור של סבא רבא, שלאפחד אין ממש מושג ממתי הוא בדיוק. או ספר כלשהו ברוסית, שהוא משנת 1892, ואין לי ממש מושג מה יש בו.
  11. והכי חדש? "עשן ומראות" של ניל גיימן
  12. קח ספר כלשהו – מהי המילה הראשונה שמופיעה בעמוד 15? "חוקר"
  13. מה כתוב בשורה השישית בעמוד 66 באותו ספר? "הוא הושיט לי אותו."
  14. כמה ספרים יש על מדף הספרים הקרוב ביותר אליך? אהה... לא >.< עד שסידרתי את כל המדפים האלה, עוד לספור? 80 על המדף שחי לו מעל המחשב.. (כן, היה מתיש לספור. >.<)
  15. מהו סגנון/ז'אנר הספרים המועדף עלייך (היסטוריה, מתח, בלשים, פנטאזי, מד"ב וכו'...)? אם הספר מעניין, אני אקרא כל סגנון..
  16. האם ניסית לכתוב ספר בעצמך? קשה להגיד שכן.. יש משהו כמו קטעים מוזרים שיחד מהווים סיפור קצר בעל עלילה שבהחלט יכולה להיכנס לספר קצרצר, שפעם כתבתי עם ליז. והיה לי עוד רעיון לסיפור שהיה אמור להפוך לממש ארוך, אבל פרשתי בשיא (אחרי עמוד וחצי -_- חבל, דווקא הייתה לי אחלה דמות ראשית.)
  17. אם כן – על מה היה הספר? על דרקון חולה שמשגע את כל הכפר? (זה הסיפור המוזר ההוא), או על גמד שיוצא למסע ארוך בחיפוש אחר דבר מה לא ידוע במיוחד. ההתחלה שאז התחלתי, הזכירה לי משהו נוסח סינדרלה/שלגיה או אגדת ילדים כלשהי, אבל זו רק אני האמת.
  18. האם אתה בוחר ספרים עפ"י מראה הכריכה שלהם? לפעמים. לפחות הייתי עושה את זה בספריה. (וטוב, זה גם מה שגרם לי לקנות ת'ספר האחרון, היה ציור יפה, והיה כתוב "ניל גיימן" על הכריכה P:) אבל בעיקר לפי תוכן והמלצות קודמות.
  19. באיזו שפה/שפות אתה מעדיף לקרוא? עברית. אני בהחלט מסוגלת לקרוא לא רע בכלל גם באנגלית ורוסית, זה פשוט לפעמים מתיש [בעיקר הרוסית], ככה שעם כל הכבוד, מעדיפה כרגע עברית. (או שזה פיצוי על שנים של קריאה רוסית בלבד כמעט?)
  20. מהו המקום המוזר ביותר בו קראת ספר? אממ... ארכיון של איזה מקום כלשהו... oO לא ממש יצא לי לקרוא ספרים במקומות מוזרים האמת.
  21. מהו הספר המוזר או יוצא הדופן ביותר שיצא לך לקרוא? נגיד את זה ככה, הספר הראשון של טרי פראצ'ט שקראתי, פשוט כי פתאום חטפתי שוק של "היי, הנה בנאדם שאם שמו היה מודפס על הסיפור הדרקוני (ע"ע שאלות 16-17), זה היה רב מכר", פשוט כי הסגנון היה כ"כ דומה למה שכתבנו אז, והוא בהחלט הצליח להצחיק אותי. אבל לקטגוריה זו נכנסים גם "בשורות טובות", ו"לעולם-לא-עולם" גם... (מישהו אמר סגידה ולא קיבל?)
  22. מהו השימוש המקורי ביותר שיצא לך לעשות בספר? מדף לרמקולים שלי למחשב? P:
  23. מהו לדעתך הקשר בין ספרים ועכברים? הווו... קיים קשר ישיר והדוק.
  24. יש לך ספרים חתומים ע"י כותביהם? לא. עם תקווה ענקית שאזכה להיות נוכחת באייקון 2006 על מנת לשנות את המצב.
  25. יש ספרים שהחלטת לקרוא בעקבות סרט שראית עפ"י הספר? רציתי, במשך 3 ימים וחצי, לנסות את שה"ט, אבל ויתרתי. אני יודעת שלא אשרוד. ולא ממש זכור לי שקראתי, אולי רוצה לקרוא כמה, אבל לא יצא לי עוד...

 

 

 

פיניטו.

 

 


 

לא, אין לי ממש מה לעדכן.

כי לכתוב פוסט "כואב לי הגב, כואבת לי הבטן, אין לי שכל ואין לי כוח לכלום", זה יהיה מאוד לא לעניין..

 

אחחח... איזו דרך לסיים ת'חודש.

חבל, דווקא היה חודש חביב, בערך..

 

 

בברכת טרום-נובמבר שמח לכולם

סקאי.

 

 

נכתב על ידי , 31/10/2005 17:18   בקטגוריות שאלונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-31/10/2005 22:46




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)