לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2005


אהה...

כדי שאני לא אשכח, אבל רק כדי שאני לא אשכח:

 

היום היה משעשע.

אפילו התחלתי קצת להשתעמם.

 

כואב לי הגב ברמות מטורפות.

אני צריכה 50 מסאז'ים בערך.

 

היום יומולדת לאמא.

זה אומר אוכל, אורחים ואייריש קרים.

מפוצצת.

שבעה.

ונסעתי לבד להחזיר איזו דודה. פאק, לא נהגתי מלא זמן. היה נחמד לחזור לכביש :)

 

אההה... יום חמישי הבא [לא בשבוע הזה] אני חייבת למצוא את עצמי במרכז.

למה? ככה.

אמא בטח לא תשמח שאני מבזבזת את היום הזה, אבל אממ... אני חייבת לעצמי.

[מיסיס די, קחי בחשבון. P:]

 

לא ישנה מספיק.

זה כ"כ רע.

 

יש שירים שמתחשק לי לצרוח לפעמים.

אפילו באמצע הלילה.

כשהכל שברירי שכזה.

[כמו ה purify שיש לי עכשיו ברקע... והוא לא דוגמה יחידה]

 

האייסי שלי טוען בתוקף שגם לסר חופש יש היום יום הולדת. אז מזל טוב!

לבולי היה ב1.11!

ולשרון יש בשישי הקרוב. ולעוד 2 אנשים שאני מכירה בסוף החודש. מה נסגר?

אני זוכרת שפעם התקופה הזו הייתה ריקה מבחינת ימי הולדת אצלי. פתאום נזכרתם שנולדתם? P:

 

אממ... זהו להפעם.

מישהו צריך אחרי הכל לסדר את המיטה שלי הלילה.

וכנראה שגם זה יהיה לילה חצי לבן.

 

 

אה, כן, עניין הבעיטות החוצה מכאן עדיין בתוקף.

מצטערת על היבשושיות המחרידה בסביבה. זה ישתפר בשנה הבאה.

[אני מקווה שבשנה הבאה ולא בקרוב..]

נכתב על ידי , 7/11/2005 23:10   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ&rsquo;רנובוג ב-13/11/2005 14:32




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)