לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

תשובות לשאלון השבועי


איך הגעת לישרא? איך נודע לך על האתר, ולמה פתחת בלוג מלכתחילה?
באופן פתאומי לחלוטין.
אממ... מכל מיני גורמים שהיו להם בלוגים, וגם מכל מיני גורמים שלא היו להם בלוגים אבל נהנו למצוא בלוגים מבדרים, וכך אט-אט קיבלתי לינקים לכאן..
כי אממ... רציתי גם!
P:
אני גרועה בלכתוב יומנים רגילים, ובמיאל שורצת באינטרנט קצת יותר מדי, אז זה היה נדרש..

האם זה הבלוג הראשון שלך? אם לא, כמה היו לך ולמה סגרת אותם?
יאפ אינדיד.

האם יש לך חברים שקוראים אצלך, או שזה המקום שלך להתבכיין עליהם?
השאלה היא עד כמה הם מחשיבים את עצמם חברים P:
סתם, אבל עקרונית כן, גם רוב החברים שלא קוראים כאן תמיד יודעים על קיומו ככה שאני כבר לא ממש מסתירה, זה הם שלא קוראים ואני מתבכיינת על זה בסוף. ^.~

ולא, לא מתבכיינת עליהם (בד"כ... או ככה לפחות נדמה לי), וגם אם כן, בעיה שלהם, הם יסלחו לי בסוף, לא? P:

האם את כותבת תמיד את האמת, או "מוסיפה קצת נפח"?
99% מהחומר פה הוא חלק וללא נפח.
(כדאי לשים איזה קרם לחות שעושה נפח אולי?)

פשוט כי אני לא מספיק שנונה, לפחות כשאני כותבת פוסטים על מה שבאמת קורה, כדי לנפח אותם עוד יותר.
ככה שאפשר להגיד שברוב המקרים תוכן הבלוג הזה הוא אותנטי לחלוטין, כמעט ובערך.

האם היה מקרה, שבו הכתיבה בבלוג היתה המפלט האחרון - המקום היחיד שבו יכולת לשפוך את הלב?
לא.
לא זכור לי לפחות..
זה במילא לא בלוג שאני ממש שופכת בו את הלב, ככה שאממ... לא.

איזו משמעות את מייחסת לקאונטר? האם את מרפרשת כל דקה, כדי לבדוק אם נוספו כניסות לבלוג?
משמעות? לא יודעת... כמות האנשים שאשכרה לחצו על איזה כפתור שהוביל אותם לכאן?
זה סתם נחמד לראות אותו עולה עם הזמן, ולפעמים אפילו מבדר, אבל אין לו משמעות כלשהי בעיניי, לא כרגע לפחות...

ולא, ממש ממש לא.

האם את בודקת תגובות חדשות כל עשר דקות? האם את עונה לכל התגובות?
עונה בד"כ לרוב התגובות, סתם כי זה אחלה תחביב להחזיר תגובות.
אבל לא בודקת אותן כל 10 דקות, גם לא כל 15. רק כשיש זמן ואני מחוברת, ואני רואה שיש תגובות, אז אני באה לראות מה זה..

ולסיום, מה יש בבלוג שאין ביומן אישי או סתם בחברים?
אממ... ברוח השאלה הקודמת- האופציה של אנשים חיצוניים שלא תמיד באמת מכירים אותי להגיב ולתת את דעתם האובייקטיבית?

אממ... מה עוד... *חושבת*
אה! היכולת לשנות עיצובים! P: (לכו תנסו להחליף ת'פרצופים של החברים שלכם כל 2 דקות!)


נכתב על ידי , 2/12/2005 19:21   בקטגוריות שאלונים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-6/12/2005 18:46




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)