לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

שאלון קצר..


שאלון, נלקח מכאן.

 

 


עשית את שביל-ישראל?

שו? לא. מה זה?
עשית חוף-לחוף?

נופ.
עשית באנג'י?
לא. (אני מאכזבת -_-)

עשית את האנקונדה?

כן! הא הא! הא הא הא!
עשית חביתה?

יאפ
אתה לוקח רטלין?
לא.. (אתם חושבים שאולי כדאי?)

אתה מעתיק במבחנים?
בואו נקרא לזה: "הייתי נוהגת לשתף פעולה עם הסובבים אותי בזמן בחינות". מה רע בקצת עזרה לזולת, כשבתמורה מקבלים לפעמים עזרה דומה? P:

אתה אוהב את ההורים שלך?

אממ.. נו, נגיד שכן. אבל לא תמיד.
אתה רב עם ההורים שלך הרבה?

תגדירו בבקשה "הרבה".
באיזה גיל היית רוצה להיות?

אממ... 17-18 ככה..
איך היית רוצה שיקראו לך?

סקאי. P: סתם, לוידעת. oO
כמה ילדים אתה רוצה שיהיו לך?

שניים אולי. (ותודה שאתם לא שואלים אותי "כמה לידות את רוצה לחוות בחייך?")
כמה קיבלת במבחן האחרון שלך?

הייתי רוצה לענות על השאלון הזה עוד חודש וחצי, ולדעת שקיבלתי במבחן הזה יותר מ650. ^.~
באיזה מקצוע הוא היה?

פסיכו'..
כמה פעמים בשנה אתה הולך לביכנ"ס?

אהה.... מינוס משו.
חשבת פעם להתאבד?

יאפ.
מה היה הרגע שלא תשכח בכל החיים שלך?

יש יותר מדי רגעים כאלו.
איך קוראים למכולת שממנה אתם קונים כל בוקר חלב?

לא קונים חלב במכולת, וגם לא כל בוקר..
איזה חג אתה הכי אוהב ולמה?

חנוכה ~אששששש~ עד לא מזמן החג האהוב עליי היה פסח בגלל החופש, עכשיו זה כבר לא ברור..
מה עשית למען מפוני גוש קטיף?
הלכתי כמה מטרים בת"א עם סרט כתום פעם?

 

 

קצרצר וחביב, כמו שצריך.

 


 

תהיתי האם לעשות סיכום שנה, עוד בבוקר פתחתי במרתון קריאת הבלוג מלפני שנה ועד עכשיו. אחרי כמות מאוד מצומצמת של פוסטים הפסקתי. אוף, כתבתי יותר מדי פעם, אי אפשר לסכם שנה שלמה. אז אני בהחלט מוותרת על הרעיון כרגע.

 


 

אתמול יצא לי לקפצץ בהתלהבות (זה קורה הרבה מעל לממוצע לאחרונה) כי בסימולציה שניסיתי לעשות בבית, יצא לי ציון של 701, היום הספקתי לחזור לתחום של קצת מעל 645. נו טוב, זה גם אחלה.

 


 

 

לילה טוב לכולם!

 

נכתב על ידי , 28/12/2005 22:40   בקטגוריות שאלונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-30/12/2005 10:39




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)