לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006


לישון הרבה זה ממכר.

בחיי.

 

כבר יום שני ברציפות שמתבזבז אצלי בעיקר על לישון הרבה ולא לתפקד יותר מדי.

 


 

נאמ.

החיים שלי לא מעניינים כרגע, אתכם הסליחה על היובש בבלוג.

(מישהו רוצה להמליץ על קרם לחות מתאים?)

 


 

המקור.

 


שמי: סקאי
גיל: 18
אזור בארץ: צפון

זה או זה-?
פורום או קומונה?
פורום
טלפון או פלאפון?
פלאפון
טלויזיה או מחשב?
מחשב
א' או 1?
א
מחנכת או מחנך?
מחנכת (אפעם לא היה לי מחנך, ולאלו שכן היה, זה היה נראה מוזר מדי)
ספרות או היסטוריה?
ספרות
שמפו או מרכך?
שמפו
כדורגל או כדורסל?
כדורסל
להיות עני ואחלה בנאדם או עשיר וחרא בנאדם?
עני ואחלה בנאדם
נביעות או מי עדן?
אין העדפה מסוימת
נינט או שירי?
כנ"ל
סקעת או מויאל?
כנ"ל
יהודה סעדו או עמיר בניון?
אף אחד

הדברים ש...
אני הכי אוהב: שמחה
אני הכי שונא: שקרים
הכי מצחיקים אותי: כמעט הכל
גורמים לי לבכות: כל מיני...

מתי בפעם האחרונה...
בכית: לא זוכרת, האמת.
צחקת: ממש צחקתי, ביום שני בערב. אבל לפני כמה זמן, קראתי משהו משעשע.. נגיד לפני שעה בערך.
אכלת: לפני 3 שעות
דיברת: גם לפני 3 שעות בערך.
צעקת: וואו.. ממש ממש מזמן... גם לא זוכרת.
התעצבנת: מתישהו בחודש שעבר..

האם אתה...
מתעצבן הרבה? לא כ"כ
בוכה הרבה? לא
אוכל הרבה? אולי
שותה הרבה? לא כ"כ
נמצא הרבה שעות ביום במחשב? נראה לי שכן
נמצא הרבה שעות ביום מול הטלויזיה? לא ממש
שומע הרבה מוסיקה? משתדלת
קורא הורוסקופ? מדי פעם
עונה על חידונים? לא תמיד
מקשיב לאנשים? כן
מגן על חלשים? לא תמיד
משוחח הרבה בטלפון? לא
ברוגז עם מישהו? כרגע, לא עד כמה שזכור לי
מאוהב? לא ממש





נכתב על ידי , 4/2/2006 16:55   בקטגוריות שאלונים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-26/9/2006 19:25




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)