לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

פוסטיוי.


יש דבר כזה יותר מדי טלויזיה.

עוד לא הגעתי לשלב הזה, אבל  אני יכולה להתקרב.

 


 

"הוט" החליטו שבגלל שאנחנו מנויים אליהם יותר מדי זמן, אנחנו צריכים לשלם פתאום הרבה יותר על הכבלים.

יען כי זאת, אתמול נעשו טלפונים לשם וגם ל"יס". בינתיים, אנשי הלווין (איך כותבים נכון לוויין? ~יותר מדי אותיות בצורת קו ברצף...~) באו עם הצעה זולה בהרבה, מה שאומר, שבהחלט ייתכן ובסוף החודש, נאלץ להגיד "ביי ביי, שלום ולהתראות" לממירי הכבלים (אגב, בחדר שלי יש את אחד הפריטים האלה, שצריך להציג במוזיאון שנקרא "ממיר אנלוגי", נו הזה שהיה לפני כל הדיגיטלים למיניהם...), וגם למודם, מה שאומר יומיים תמימים (לפחות) נטולי אינטרנט (האמת, זה לא כ"כ רע, אבל אני מתחילה פה פוסט בכייני, אז הרשו לי..).

יס גם מציעים תמורת 40 שקלים נוספים בחודש (התחייבות לשנתיים) להוסיף לעסקת החבילה MP4. הממ, זה לא יזיק, אבל לא יודעת עד כמה כדאי. צריך לברר...

בלעכס. התרגלתי לכבלים... אפעם לא היה לנו לווין...

יש המלצות/הערות/הצעות/סתם שטויות בנושא? (כל דבר יועיל...)

 


 

טוב, אז עכשיו, צריך לנצל את "הוט" עד הסוף.

יש דברים שיהיו חסרים לי, אני כבר מתחילה לעשות רשימה:

 

- כמה סדרות באקסטרא-הוט: פיירפליי (אויש, מה אני אעשה בלי הסדרה הזו? :( ), רומא (ואז מה שראיתי רק את הפרק הראשון. לא היה לי זמן אח"כ, ובמילא אמא שלי השתלטה על הסדרה עם השפה הרוסית. סדרות זה לא משהו שאני רואה ברוסית >.<) ועוד כמה ששכחתי כרגע.

- "חברים" בערוץ ביפ. עד שהם שמו סוף סוך את העונה הראשונה.. פרקים שבחיים לא יצא לי לראות. אוף היה מגניב להשלים את הפער שם. :(

- אם כבר ביפ: רנו פסקאל! מודה ומתוודה, אם יש משהו שאני אתגעגע אליו, זה התכנית שלו. גם אם לא ראיתי הכל, ואני לא מתמידה, התכנית הזו תמיד מבדרת אותי איכשהו.

- "בטיפול". אז נגמרה העונה הראשונה. אבל לא ראיתי הכל, וממש בניתי על השידורים החוזרים כדי להשלים את החסר (ואז מה שאני לא באמת משלימה). ואז מה שהצילומים לעונה הבאה יהיו רק בקיץ עד כמה שהבנתי, עדיין, סדרה די איכותית בסגנון אחר, שדי אהבתי.

- הממיר האנלוגי הקטן והישן שמונח על השולחן שלי ומאפשר טלויזיה במחשב. לא שממיר אחר לא יעשה את זה, אבל הוא כ"כ קטן וקומפקטי, וכ"כ ממעיט בערוצים, שהוא לימד והרגיל אותי לא לראות יותר מדי טלויזיה (כי למי יש כוח לצאת מהחדר עד הסלון? ^.~)

 

-המשך יבוא, כשעשיתי אתמול רשימה בראש, זה נראה הרבה יותר..-

 

 


 

לטענת פטל, הייתי היחידה שהלכה לראות את טקס הפתיחה של אולימפיידת החורף.

לא יודעת מי כאן ראה או לא, אבל היה די יפה! (חוץ מבקטעים שבהם כמעט נרדמתי. אבל היי, זה היה בעיקר בנאומים ובעוד קטעים שאני לא זוכרת.)

ראו שהשקיעו לא מעט במופע, ובאמת שיצא אפילו די מרהיב בכמה קטעים.

אבל עזבו את זה, לקראת הסוף, הזמינו את פאבארוטי לשיר.

נדמה לי שזה היה כבר אחרי הנאומים שבהם נרדמתי, ואיכשהו התעוררתי לקראת הקטע הזה.

פאבארוטי שר לו להנאתו. מוזיקה, טונים נכונים, הכל סבבה. מן הסתם, די קר שם בחוץ.

קלוזאפ על הפנים של פאברוטי. הפה פעור (הו שר, אל תשכחו!). פתאום אני שומעת משמאלי את היציאה הבאה: "אבל קר שם! הוא יחטוף עכשיו שפעת!"

גאש. איזו אימא פולנייה יש לי -_-

 


 

אם כבר עוד אולימפיאדת חורף, אני די אוהבת לראות את התחרויות של ההחלקה על הקרח.

ואתמול בערב היה ממש יפה! (כן, כמות מילות התואר שלי מאוד מצומצמת כשזה מגיע לתחומים שאני לא באמת מבינה בהם כמו ספורט, אומנות ושלל דברים אחרים שבגללם בכלל המציאו את מילות התואר.)

~גאוות הזדהות לרגע עם הזוג הרוסי שזכה אתמול בזהב~

הממ. וואו, מה שכן, הייתי בהלם מהמתחרה (משו.. ז'אנג) של הזוג הסיני, אלו שזכו במקום השני.

דאמ, איזה עצבי ברזל. בחיי שלא האמנתי שהיא תחזור לתחרות תוך כמה דקות אחרי נפילה כזו. זה ממש קריפי לראות את זה בשידור חי.. ועוד לראות אותה חוזרת לקרח אח"כ כמעט כאילו כלום לא קרה. (אגב, באמת יותר חכם לראות את התחרויות מיורוספורט במקום מה שמראים בערוץ 2 בערב.)

 


 

אם כבר תחרויות, טלויזיה ומה שביניהם, לא רוצה את הרביעיה שעלתה לגמר של "נולד לרקוד". >.< (ולא, אני לא פקצה כי אני רואה את זה!) דווקא אל ליאור ורונה-לי רציתי להשאיר. כבר העדפתי "להעיף" את מאיה ושי (לא שהם רעים, כל השישיה של חצי הגמר היו מעולים אחד-אחד), פשוט רציתי לראות בגמר את אור, ליאור, רונה-לי ורוני, אבל ככה זה כשנותנים לאנשים בבית את זכות הבחירה. (דמיט עם הדמוקרטיה הזו! איפה הדיקטטורה כשצריכים אותה?)

 


 

אפטר ט"ו בשבט שמח!

(שתיתם 4 כוסות יין לפי מיטב המסורת היהודית? ^.~)

 


 

האפי וולנטיינז דיי

(או: יום אהבה שמח, וכאלה.)

 

מיותר לציין שאני רוצה ילד מכל מי שקורא כאן, דא?

^.~

 


 

הו, נזכרתי -מעתיקה ממיקי, בערך-

 

יום שנה שמח לרשיון הנהיגה החביב שלי!

 

(דא, אתמול לפני שנה עברתי טסט. היום לפני שנה, קיבלתי רשיון רשמית. וויפי ייאי!)

 


 

הממ.. צריך להקדיש לקוקי תמונה, אחרת קוקי תקנא, וקוקי מקנאה זה לא טוב.

במיוחד שסוף סוך יש פוסט בלי שאלון..

 



 

(נו, חזרזיר מאוהב, ברוח היום)

 

מוקדש הפעם לקוקי.

 

(כן, אני עושה מה שאומרים לי בתגובות. מי שדורש הקדשה, מקבל. יש לכם עסק עם חלשת אופי, זה מה שיוצא.)

 


 

בברכת לילה טוב והיזהרו מטלויזיות, הן מאוד לא נעימות כשהן נופלות לך על הראש מבניין רב קומות,

סקאי.

^_^

נכתב על ידי , 14/2/2006 20:55   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-22/2/2006 20:39




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)