לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

יום אחד בעתיד, אני אתחיל להתלונן


בעוד פחות משנה, תזכירו לי שאני טיפשה ומטומטמת והכל יכל להיות אחרת.

בינתיים, אני מתכחשת לדברים.

בינתיים גם אין לי חיים (רמז דק לכל אלו שרוצים עדכון: No life, no posts , ככה זה עובד.)

נכון להיום אני :

מותשת פיזית ונפשית

צריכה חיבוק ארוך ואמיתי

צריכה בין היתר איזו מכה בראש, אחת חזקה כזאת, שתשנה לי כמה גישות ומחשבות.

צריכה פאקין' שופינג.

צריכה שינוי

 


 

שאלון + בונוס, מוקדשים לסהר, כי היא ביקשה כ"כ יפה.


עונות וכל הקשור אליהם :

-חורף או קיץ

קיץ
-סתיו או אביב

אביב (!!!)
-ים או בריכה

ים
-פירות של חורף או של קיץ

פירות של קיץ
-חום או קור

חום
בגדים עבים וארוכים או דקים וקצרים

לכל עונה הבגדים שלה. ^.~

סוגי אופי :

-שקרן או כנה ואמיתי

מעדיפה כנות.
-רכלן או לא רכלן

לא רכלן.
-אופטימי או שלילי

אפוטימיות כמובן, זה עדיף בהרבה.
-מצחיק או לא מצחיק

מצחיק
-חכם או טיפש

אני נוטה לשנוא אנשים טיפשים. מצד שני, יש טיפשות שפשוט מצחיקה אותי. אז נלך על משהו באמצע
ביישן או לא ביישן

אני מספיק ביישנית כדי לענות "לא ביישן".

כללי

-דיסקמן א אמפי3 (או אמפי4)

אמפי3 (למי שיש 4 נראה לי בכלל עוד יותר נחמד)
-מיקי מאוס או מיני מאוס

מיקי מאוס
-פרחים או עצים

פרחים
-תנ"ך או ספרות

שאלה מכשילה. נראה לי שלקראת סוף ביצפר, אהבתי את שניהם באותה מידה..
-בנים או בנות

בנים, i guess
-שנה שלמה או שנה מעוברת

מעוברת. (כשמבינים שהזמן טס, כל יום נוסף הוא די נחמד)

נו טוב, שיהיה עוד אחד.

 


1)כמה גינסים יש לך בארון
2 לערך.
2)כמה סריגים יש לך בארון?
תלוי מה מגדירים סריג. בערך 3-4 (רק שזה לא כולל סתם סוודרים וחולצות חורף אחרות)
3)מה אתה אוהב ללבוש כשאתה יוצא ליציאה
דברים יפים.
4)מה לובש ללימודים\עבודה
סתם בגדים פשוטים נוסח ג'ינס וחולצה שנופלת ראשונה מהארון.
5)חטיף אהוב
צ'יפס (פרינגלס)

(אני אוהבת הכל, זה פשוט מה שיש לי כאן עכשיו... P:)
6)ממתק אהוב
כל דבר המכיל בתוכו אחוז לא מבוטל של שוקולד.
7)פרט מה יש לך בחדר
ארון, שולחן, כיסאות... מכונת כביסה, מכונת תפירה... סתם, לא.
אבל אממ... ארון, משהו שהוא בעצם מדף אנקי והוא שולחן בבסיסו, מחשב, מסך מחשב, מודם, עכבר ומקלדת, שידה על גלגלים, פינת מדפים קטנים, מיטה, פסנתר, חלון, 4 קירות, דלת, ספרים, כריות, מצעים, בובות פרווה, כלי כתיבה, איפור, שטויות שאמורות להיות תכשיטים, מראה, דיסקים, דפים, שלט טלויזיה, נרות, פסלונים, צדפות, לקים, בשמים ובגדים.
(טוב, פרשתי בשיא מלפרט...)
8)איזה פריט אתה הכי אוהב בחדר?
וואי, לוידעת.
9)איזה פריט שונא
מראה
10)יש לך תמונות:?ואיזה
אחת די ישנה של סבא שלי
11)פוסטרים?
נופ
12)צבע הקיר?
צ'כלצ' ולבן (שיצבע כנראה בקרוב..)
13)ספגטי שאתה אוהב?
כל אחד שאימא שלי מכינה.
14)בשר אהוב?
עוף.
15)חיה אהובה?
חתולים
16)מה עשית היום?
נשמתי. נסעתי באוטובוס. התעייפתי. הייתי בבית. לא הלכתי לקניון (נו טוב, נלך מחר..)
17)מה אכלת אחרון?
עוגת שיש מתוצרת אימא.




 

 


 

 

נאמ. שישי שעבר (17/2/06) מיסיס ליזממו ואנוכי החלטנו ללכת סוף כל סוף ל"נרניה".

היה כיף.

ופדופילי לגמרי. למרות שלפנינו ישבה שורה כמעט מלאה של אנשים שנראו אפילו יותר מבוגרים מאיתנו. כנראה שמה שהטריד זה חברות ילדות קטנות (גיל 9-10 בערך, נראה לי..) שלעסו פופקורן, וכל הזמן פטפטנו ביניהן בידענות על מה יקרה הלאה בסרט.

אבל הסרט היה יפה ומהנה (:

 

מה שלא היה יפה ומהנה זה 2 דברים: בהתחלה, המקרן לא היה מכוון והתמונה התפצלה ככה שהחלק העליון היה למטה והחלק התחתון היה למעלה.. וזה היה מצחיק ל2 שניות, אבל לרגע כבר חששתי שכל הסרט יראה ככה. נקודה מינוס לקלונוע (רב-חן כלשהו) שבד"כ הוא לא רע כ"כ.

הדבר השני זה- היו פרסומות (האמת, לא יותר מדי) אבל לא היו טריילרים! >.< פאקדמיט. זה אחד הדברים הכי שווים שיש להם להציע בתור הקדמה לסרט. ונכון שאפשר לראות גם באינטרנט וזה.. אבל זה נראה די טוב על מסך גדול.. וחבל שלא היו.. :/

 

 

טוב הממ.

זהו להיום.

אין לכם מושג כמה שעות שינה יש לי להשלים.

ככה שלילה טוב לי, והמשך יום נחמד לכם.

 

 

ביי ביי.

מיצי מיצי.

הללויה.

 

 



נכתב על ידי , 26/2/2006 17:16   בקטגוריות שאלונים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ&rsquo;רנובוג ב-13/3/2006 15:18




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)