לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

!I have pigs on my legs


 

או בתרגום חופשי:

יש לי יצורים ורדרדים, שמנמנים, עם עיניים קטנות, חיוך קטן ואף חמוד, העונים לשמות "חרו" ו-"חרו", והם בעצם פיצול אישיות משותף של חזרזיר (כן, הזה מפו הדוב), וכפרעליהם, אני מתה עליהם. הם מצחיקים אותי כל פעם שהמבט שלי מושפל אל הריצפה, והם מחממים אותי בימים הכי קרים (או ליתר דיוק- בלילות הכי קרים).

וחוץ מהיותם חביבים, מתוקים וחמודים, הם מהווים אחלה נעלי בית!

ותודה לדיסני (:

 

 

 

פינת ה"התחדשתי! שיואו לייק איזה מוי כיף לקנות דברים חדשים!":

 

יום שני הלכתי לקניון במטרה די ברורה לנצל כמה מבצעים של סופי עונה וכאלה.. היה מאכזב מעט, למרות שלא ציפיתי מראש שיהיו דברים שאני עלולה לאהוב. ובכל זאת הצלחתי לקנות כמה דברים.

  • 2 סריגים די יפים בסגנון שאני די אוהבת. אחד שחור ואחד לבן עם חום בהיר (בקרוב תתפרסם מודעת "דרושים" למגפיים תואמות וחצאית, שלא יצא לי למצוא באותו יום).
  • אותו זוג חזרזירים חביב מתחילת הפוסט.
  • חזיה (שגרמה לחשוב משהו נוסח: "hey, I do have something there!") ו4 זוגות תחתונים, סתם כי הם היו חביבים.

בשישי שעבר התחדשתי עם עוד 2 זוגות גרביים (אני מתמכרת. תחילת אוסף, ממש בקרוב.)

וביום חמישי, תוך כדי שיטוט בתחנה המרכזית ואכיפת החוק ע"י קניית כרטיסיות נוער (P: אממ.. סוררי שלא השתניתי כ"כ בשנים האחרונות. מי שבגיל 17 האמין לי שאני לא מעל 18, אמור להאמין גם עכשיו.) הספקתי לקנות שני ספרים. אחד זה סתם ספרון על מזל שור ואהבהף סתם כי חיטטנו בכל הסדרה הזו באילת עם לנה, ולמרות שאני יודעת אותו בע"פ, סתם נחמד שזה יהיה בבית. והשני של טרי פראצ'ט (ועזבו שעוד לא קראתי את שאר הספרים שיש לי לקרוא) סתם בשביל המצב רוח הטוב, הוא נותן אחלה מוזה ורצון לכתוב (במיוחד כי עד שלא קראתי בפעם הראשונה ספר שלו, לא האמנתי שאשכרה יהיו הוצאות לאור שיוציאו ספר בסגנון, מסתבר שזה אפשרי. מאוד אפשרי, ואפילו טוב.) וכשהוא בא ב-20 ש"ח אני לא יכולה לסרב.

נכנסתי ל"צומת ספרים" וכמו אז בסטימצקי, כשנכנסתי בסה"כ לקנות ערכת הרשמה לפסיכו' נדהמתי מכמות הספרים הטובים שבאים לשם (AKA הגדלת איזורי ספרי הפנטזי למיניהם). בזמן האחרון נהיות לי עיניים מאוד גדולות על ספרים. רק חבל שכמו עם כל דבר שהעיניים נהיות גדולות- אין מספיק יכולת לנצל את זה, ובמקרה שלי, זמן. הלוואי והיה לי את הזמן לקרוא את כל הספרים שמתחשק לי לקרוא, והלוואי וגם היה לי את הכסף לקנות הכל. נראה לי שעליתי עלקריירה: אני אהיה ספרנית! ותהיה לי ספריה מגניבה עם ספרים שאני אוהבת P:

 

 

 

פינת ה"אוי, כמה כואב לי":

 

  • עין ימין, מאז שקמתי בבוקר. אני מקווה שזו לא דלקת (כי לא באמת רואים משהו אדום) אבל הרגשה כואבת כמעט בכל גלגל העין. וכנראה שזה ממסכים ישנים וקרובים מדי לפרצוף. פאק איט.
  • שן שגם ככה יש לי בה סתימה. >.< מאוד מאוד מאוד, בשעות האחרונות של הערב. לקחתי עכשיו אדוויל, ואני אשכרה מרגישה איך זה מתחיל להשפיע, אבל זה עדיין כואב, ולא מתחשק לי שרופא שיניים יחטט לי שם שוב.

 

 

 

פינת ה"איך לא חשבנו על זה קודם?"

 

  • ראיתי השבוע את "מת לצעוק 3" (או לפחות חלקים מרובים ממנו...) וזה פשוט שילוב של סגנון שליז ואני יכולנו להצליח בו כ"כ טוב. עשה קצת נוסטלגיה לימים טובים יותר, ובעיקר משעשעים יותר. ובעיקר תחושה של "היי, עם קצת אומץ/ביצים/פרוטקציות הייתה יכולה להיות לנו אחלה קריירה בזה".

 

 

 

פינת ה"גם אני מוי אינטלקטואלית וקוראת עיתונים (ומוצאת בהם דברים די מוזרים) "

 

  • בהמשך לפינה הנ"ל: אנשים לקחו דקסמול ועשו מזה סמים קשים. ואני אומרת: גאד דמיט, הרי אנוכי וליז, ואני יודעת שאנחנו לא היחידות, עלינו על זה קודם! החומר בכדורים האלה ממסטל לגמרי! והכי שמתי לב לזה השנה כשהייתי חולה, לא קלטתי כלום מסביבי אחרי שלקחתי ת'כדורים האלה. מומלץ ביותר, אגב. מעביר מחלות בשיא הכיף ^.~ עכשיו, הדבר הטיפשי היחיד בכל זה, שבכתבה כתוב שהם השתמשו בחומר שבדקסמול כדי לדלל את הסמים. נו, טיפשים. הם היו צריכים לדעת שזה לא מדלל אותם, אלא די מחזק, למען האמת P:
  • חתול גרמני חלה בשפעת העופות ומת ממנה. oO
  • רוצים לעשות הנחה של 50% לסטודנטים בחיפה ובת"א, לנסיעות באגד. וואלה, אני מאוד בעד! (:
  • החברה שמייצרת שוקולדים הידועים יותר בשמות "M&Ms", סניקרס וכו' הודיעה שהיא תתחיל לייצר שוקולד מריר עם יתרונות בריאותיים. כמה נחמד מצידם. הם רק פספסו לדעתי את הרעיון ששוקולד בפני עצמו הוא יתרון בריאותי עצום, ואז מה אם זו רק דעתי. עזבו אתכם מעודף שומן, סוכר וקלוריות. שוקולד זה דבר טוב, נקודה.
  • הוויטמינים "בורחים" מהפירות האמריקאיים. התגובה של משרד החקלאות: "בישראל אין בעיה כזאת". ואני תוהה, האם הויטמינים שלנו שם מלכתחילה בכלל?

 

 

 

פינת ה"!yes !yes !yes":

 

מיום שלישי בערב עברנו ללוויין. והאמת, לא רע. צריך אמנם להתרגל לשלט החדש ולאיך שהכל עובד. למספרים החדשים של הערוצים ובכלל לכל הערוצים החדשים והשונים. אבל בגדול, נראה לא רע. התפריטים די נוחים ובאמת המעבר בין הערוצים מהיר יותר (אולי באיזה מילי-שנייה בסופו של דבר, אבל מרגישים את ההבדל.) אני עוד צריכה להכיר את הסדרות השונות שיש כאן, אבל הסרטים לא רעים, ואפילו איכות התמונה בטלויזיה במחשב שלי עלתה.

מה שכן, תודה לאל שביום חמישי היה הפרק האחרון של "השיר שלנו". אמנם נהניתי משלושת הפרקים האחרונים (ואז מה אם ראיתי בקושי חצי מכל אחד), פשוט נהניתי לגחך לאור הרעיונות הגנובים מכל מיני סרטים/סדרות אחרים, והייתי עלולה אפילו להתמכר (כן, אני מתמכרת מהר מאוד..).

מיום שלישי אני יודעת שאמורה לעלות שוב "עקרות בית נואשות" וגם "אבודים" בערוץ 10, אז אמור להיות נחמד (:

 

המעבר ליס גם גרר אחריו יומיים וחצי נטולי אינטרנט, שהסתיימו להם ביום חמישי אחרי שחזרתי הבייתה עם מודם ונסיון להתקין הכל לבד (שנגמר בהצלחה כמעט). הדבר היחיד שנשאר לי זה שהאינטרנט אשכרה יתחבר. את זה לא הצלחתי לבד, אז התקשרתי לתמיכה הטכנית של בזק. ונזכרתי בעוד משהו שחייב להתווסף לרשימת ה"me likes" שלי: אנשי תמיכה טכנית חמודים עם קול יפה שנהנים לעזור לנערות במצוקה אינטרנטית כמוני P: אני שונאת להתקשר, אבל נראה לי שאלו השיחות שהכי כיף לעשות. (נו, אני לא משווה לשיחות עם חברים וזה, זה קטגוריה אחרת. אם מדברים על שיחות "נחוצות" וחשובות- זה מנצח בגדול.)

 

 

 

פינת ה"הו, הבה נזיל דמעה ביחד":

 

אני מוצאת את עצמי מתגעגעת לציוילזציה אנושית יותר ויותר בזמן האחרון. לא ראיתי המון אנשים כבר המון זמן. לא דיברתי בצורה נורמלית עם כמעט כולם, ובעיקר באמת לא ראיתי.

צריך לתקן את זה.

(בערך כמו את המשקל שלי בזמן האחרון. :/)

 

 

הא, השבוע (יום שני) אפילו הספקתי להיות בביצפר (נו, תיכון) שלי לצורכי בקשת חתימה מהמנהל (ולא, הוא לא כזה סלבריטי.). מסתבר שיש לו מזכירה די נחמדה, והיה סתם מגניב לבוא לשם שוב, לא בתור תלמידה. אמנם לא יצא לי לראות אפחד, כי היה אמצע שיעור והמסדרונות היו די נטושים. אבל נראה לי שראיתי את המורה להיסטוריה מי"א עושה לי פרצוף של "WTF r u doin' here?" אבל ייתכן מאוד שאני הוזה, כי הייתי בלי משקפיים אז וזה היה מספיק רחוק..

בכל מקרה, סתם עשה הרגשה מעניינת שכזו.

אח"כ אפילו נסעתי לטכניון והצלחתי לפגוש את ישי. ממש במקרה. באמת שבמקרה. ואין לזה שום קשר לזה שהייתה לי הרגשה שאני אפגוש איזה פרצוף מוכר שם. הרגשה מסוג ההרגשות האלה שאני יודעת שהן יתגשמו, אז ייאי, היה נחמד (:

 



 

זהו, החזרזירים היחידים היום, מוקדשים לי והם נמצאים עליי.

-סמיילי מוציא לשון ענקי לכולם-

 

 

 

 



 

 

 

חודש מרץ שמח ומאושר לכולם

=^_^=

נכתב על ידי , 3/3/2006 22:53   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן.., סתם כי בא לי לעדכן..  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-10/3/2006 17:04




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)