לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

שמישהו ירביץ לי


אני כ"כ עצלנית.

בצהרי היום התחלתי לכתוב פוסט שמסכם את כל אירועי השבוע.

לא שהיו כ"כ הרבה, אבל יחסית לשבוע ממוצע שלי, להספיק להיות ב-4 מקומות שונים שהם לא בית או משהו כזה, זה בהחלט הרבה, נחמד וראוי לציון!

אבל... אני עצלנית.

הפוסט הגיע בערך עד לחצי יום שני, ויש לי עוד עד שישי לכתוב.

זה לא אמור לקחת יותר מדי, כי כרגע, מתחשק לי לתמצת הכל ב-2 וחצי שורות, אך יודעי דבר יעריכו כי פוסט המתחיל בזיוני שכל ומשפטים ארוכים, חייב להימשך ככה.

אזהו שלא.

ההתחלה פה.

המשך יבוא, לפי מצב הרוח שלי.

את רוב הפוסטים שעצרתי באמצע ואמרתי שאני אמשיך, לא המשכתי מהסיבה הפשוטה שהייתי עצלנית מדי לכתוב הרבה על דברים שלוקח משפט וחצי לתאר אותם. אבל לא עוד! אני עוד אכתוב המשך גם אם הוא יבוא בחלקים קטנים ורבעי משפטים לא ברורים או קשורים אחד לשני (מבטיחה לא להשתמש באף אחת ממילות הקישור מתוצרת "בלאט" ו"בלין" וכו').

 

אה, ושימישהו ירביץ לי, כי אני כ"כ לא עומדת בעקרונות של עצמי.

 


 

אז כן זה היה אמור להיות ככה, ואמור זה שם של דג, כמו שאנשים נהנים להזכיר לי ברגעים הכי לא נחוצים:

 


 

פרינגלס חריף עלול לגרום לבחילה אם אוכלים אחריו לחם עם שוקולד.

 

 

כן ילדים, אחת ממסקנות החיים שלא חייבים להיכנס להריון כדי להבין אותן לבד.

 


 

אז כן, שבוע ארוך ומתיש עבר על כוחותינו. ברגעים אלה ממש אני מנסה לשכנע את עצמי שכן, פורים היה רק השבוע ולא לפני כמה חודשים טובים (מעשה מאוד טיפשי מצידי שכן לפני 12 חודשים בדיוק, באמת היה פורים).

 

רק לפני שבוע, ישבתי בביתי ושברתי את הראש לאן נעלמה המשכורת החודשים הצנועה שלי. לא הבנתי איך ירדו לי מהחשבון קרוב ל-700 שקלים מבלי שאני אזכור שהשתכרתי יותר מדי (בעצם.. מי באמת זוכר את עצמו כשהוא שיכור?). רק אח"כ נזכרתי שה-400 הלא מזוהים מתוכם, בוזבזו למטרות זדוניות של פגיעה עצמית למען עתיד טוב ועשיר יותר (?).

 

ובכן, יום ראשון, היה יום לא מעניין לחלוטין. באמת.

יום שני לעומתו, היה יום די מגניב, שכן החלטתי לשים פעמיי לעבר מרכז הארץ, דבר שלא קורה הרבה לאחרונה, ובאמת חבל. החלטתי לשים על משהו קצת יותר יפה מגי'נס וחולצה-שלבשתי-יותר-מדי-פעמים, להוסיף בדרך חיוך לפנים וליסוע. השאלה הייתה, למה ולאן בדיוק. שאלת ה"לאן" נפתרה מאוד מהר, שכן היה מפגשישרא, והיה צריך להגיד שלום לכמה אנשים. השאלה הייתה, עם מי. ברגע שיצאתי מהרכבת האמת, התלבטתי בין 2 אנשים שידעתי שצריכים להיות שם. אבל לפני שהספקתי להוציא את הפלאפון מהתיק ראיתי 2 שיחות שלא נענו מדי (בעצם לא, זה ברגע שהוצאתי את הפלא' מהתיק, אחרת זה היה קצת בלתי אפשרי). מבירור קצר, התברר שהיא הצליחה להשתחרר מוקדם באותו יום, והיא בדרך לעזריאלי. וזה, אני חייבת לציין, הציל אותי לגמרי. בזמן שחיכיתי, החלטתי להיכנס לסופרפארם ולהתיז על עצמי כמויות ענק של בי דלישס (נו, אני ממש מתה על הריח של הבושם הזה). חזרתי מהר וניסיתי לחפש פנים מוכרות בין כל החיילים שהחליטו להיכנס ולעבור ליד הכניסה של הרכבת. לא ממש עזר, ועוד הייתי עם משקפיים -_-. מה שכן, תוך דקות ספורות די מצאה אותי בעצמה. ואז הסתובבנו לנו בקניון, פגשנו מיקי (ומימס וזרמושקה), עלינו לגג ראינו הרבה אנשים בשחור, עשינו סיבוב קטן וחזרנו אל תוך הקניון הבטוח.

 

 

-המשך יבוא-

 


 

 

אה, משהו שלא יחכה לעריכה:

 

אני: "אוף, אני חייבת לשנות כינוי במסנג'ר, כל הכינויים שלי בזמן האחרון דיכאוניים מדי."

איש: "מה עם פשוט להשאיר NightSky? זה יפה"

אני: *שוק טוטאלי רגעי*

 

הכינוי הזה מעולם לא הופיע במסנג'ר. משמע: יש פה משת"פים סמויים! אנשים שקוראים בבלוג ולא אומרים לי, ועקב היותי פרנואידית, זה מלחיץ.

באמת שכבר מזמן לא אכפת לי ממש שיקראו כאן אנשים שאני מכירה במציאות, אבל בחייכם, מבקשים יפה, לפחות תגידו שאתם קוראים כאן. קאפיש?

 

 


 

 

ולפינת ה"דברו איתי! תהיו מצחיקים! ואני אפילו אפרסם אתכם כאן!"

זה, משעשע אותי כרגע:

 

Naor623715 says:

את שמנה.

Sky. says:

מאוד!

Naor623715 says:

עצומה פשוט.

Sky. says:

בחיי, אין לך מושג כמה אתה צודק!

Naor623715 says:

אני מתפלא שהתכופפת עד להדליק את המחשב.

Sky. says:

אזהו שלא!

Sky. says:

אמא שלי ישבה פה, והוא נשאר דולק ממנה

Sky. says:

כרגע, אני רק מתעצלת להתכופף כדי לכבות אותו.

Naor623715 says:

אהה כן חשבתי ככה.

Naor623715 says:

ואיך עברת בדלת? הר אדם.

Sky. says:

זה ממ"ד, יש פה דלת גדולה ^.~

Naor623715 says:

גם שם את בקושי עוברת

Naor623715 says:

שמנמנה.

Sky. says:

אני מחשלת אותה. כל פעם שאני נכנסת או יוצאת ממנה, אני קצת מרחיבה את הפתח, בסוף היא מתאימה לי. P:

Naor623715 says:

אבל את גם גודלת עם הזמן..

Sky. says:

זה רק הגיל כבר...

Naor623715 says:

לאלא, את פשוט עצומה.

Naor623715 says:

Sky. says:

טוב, כן. -_-

Naor623715 says:

חחחחחח

Sky. says:

*הולכת לחתוך ורידים ולעשות שאיבת שומן*

Naor623715 says:

תעשי את השאיבת שומן קודם, לא חבל?

Sky. says:

אה, נכון!

Naor623715 says:

((: הגיון בריא

Sky. says:

שאיבת שומן, אח"כ אני אצטרף לחבורות הפרו-אנה ורק אח"כ אני אחתוך ורידים!

Naor623715 says:

לא נראה לי גם שיקבלו אותך לקליניקה עם כל הדם וזה

 

-כעבור מספר דקות ושיחה לא כ"כ קשורה:-

 

Naor623715 says:

את עדיין שמנה.

Sky. says:

אני יודעת, נו.

Naor623715 says:

לאלא, אבל, עדיין.

Naor623715 says:

תרזי.

Sky. says:

יום חמישי לא אכלתי כלום והרזתי!

Sky. says:

אבל אז... אכלתי יותר מדי בשישי ואפילו היום.. אז זה לא שווה כלום :/

Naor623715 says:

עשית לי חשק.

Naor623715 says:

אני אלך להביא לי קורנפלקס.

Sky. says:

לפחות אני מעוררת במישהו חשק כלשהו... תודה ובתאבון

Naor623715 says:

חחחחחחחחח היית מעוררת מינית גם אבל אני עדיין לא יודע איך את נראית

Naor623715 says:

מה שמוזר, כי אופי מושך אותי קצת יותר מחיצוניות (אני יודע, מטורלל על כל הראש)

Naor623715 says:

בקיצור..

Sky. says:

אז זהו, שברגע שתדע, אני עוד יותר לא אעורר מינית, אז תשכח מזה.

Naor623715 says:

קורנפלקס! מטבח!

Naor623715 says:

כריות.

Naor623715 says:

נוגט.

Naor623715 says:

חכי.

Sky. says:

יא נושך כריות שכמוך :/

Naor623715 says:

לועס

Naor623715 says:

אני מבקש

Naor623715 says:

ביי בינתיים אררג.

Sky. says:

בבקשה.

Naor623715 says:

שבתי

Naor623715 says:

רק על זה חשבתי

Naor623715 says:

רק על זוג שפתיייייך

Naor623715 says:

המנשקוהוהוהוהות אותי.

Sky. says:

אני חושבת שאני אלך לישון.

Naor623715 says:

לא רוצה

Naor623715 says:

תשארי איתי.

Naor623715 says:

קדימה, את יודעת שאת רוצה.

Sky. says:

מה זה הלוחמה הפסיכולוגית הזו נגדי?

Naor623715 says:

פשוט רציתי לדבר איתך על כמה דברים.

Naor623715 says:

הייתה לי הארה בדרך למטבח

Naor623715 says:

ואפילו לא סיפרתי.

Sky. says:

-_-

Sky. says:

מה קרה? גיליתי שהדרך למטבח רצופה במכשולים רבים?

Naor623715 says:

לאלא

Naor623715 says:

חשבתי על שוקולד בכללי.

Sky. says:

ללעוס כריות זה מבאס לבד?

Naor623715 says:

ואז חשבתי על סופלה שוקולד, במפורט.

Sky. says:

אה, שוקולד זה טוב

Naor623715 says:

והגעתי להארה.

Naor623715 says:

זה יותר טוב מסקס.

Sky. says:

למה אתה חושב שאני כזו שמנה?

 

 

-=-=-

 

Naor623715 says:

הגבתי

Sky. says:

ייאי!

Naor623715 says:

אל תתלהבי, דבה *

Sky. says:

Sky. says:

XD

Naor623715 says:

חחח אני די אוהב אותך.

Sky. says:

*די* אוהב אותי?!?!?!?!?!?!

Sky. says:

after all this time?

Naor623715 says:

כאילו קצת כזה.

Sky. says:

*סניף סניף*

Naor623715 says:

אז מה! אז מה אם יש לנו שלושה ילדים כבר?!

Naor623715 says:

וכלב?

Sky. says:

ועורב בעליית הגג!

Naor623715 says:

אה, בקשר לזה.

Naor623715 says:

הוא מת.

Naor623715 says:

הכלב אכל אותו.

Sky. says:

Naor623715 says:

ואז הכלב מת.

Sky. says:

אז הילדים אכלו ת'כלב ומתו?

Naor623715 says:

כי העכביש הגדול לא היה מוכן להשלים עם מות העורב.

Naor623715 says:

והשכן מת כי ביקשתי שיהרוג את העכביש.

Sky. says:

לעזאזל עם שפעת העופות הזו.

Naor623715 says:

ואשתו שבאה בעקבותיו.

Naor623715 says:

טוב, סתם. רק הכלב מת, דרסתי אותו.

Naor623715 says:

Sky. says:

אני תובעת גט!

והאוטו עובר לבעלותי, אתה את הנזק כבר עשית.

Naor623715 says:

הוא קפץ לי לגלגלים, אישה!!!1

Naor623715 says:

בדיוק כמו סבתא!!!

 

 


 

 

בברכת לילה טוב לאומה, שנת שלום שגשוג ובטחון, יום הולדת שמח, מזל טוב, ושלל ברכות כרצונם,

סקאי.

=^_^=

 

נכתב על ידי , 18/3/2006 23:27   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Naor623715 ב-26/3/2006 21:26




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)