לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם אי פעם רקדת?
לא.

סתם.

כן, כמובן.

מתי היתה הפעם האחרונה שהיית במסיבה?, האם קמת לרקוד או שהעדפת לשבת בצד?
הממ. זה מסוג השאלות המבישות שעדיף לא לענות עליהן.

מסיבת סיום י"ב נחשב?
רקדתי. רק כי ה"מקומות לשבת בצד" במילא היו תפוסים. וכי במילא העדפתי לרקוד עם חברות שלי במקום לשבת לבד בצד.

מהו סוג הריקוד האהוב עלייך?
היפ הופ לירי.
XD

^.~

האם את רוקדת כיום, או נהגת לרקוד בעבר, בסטודיו, להקה או בחוג מקצועי?
חוג ריקודים ביסודי נחשב?
שגם אליו די הוכרחתי ללכת כדי לא להיות בטטה מוחלטת (למתעניינים- לא, זה לא עזר :/)

כיום זה מסתכם ב"ריקודים" רנדומליים שתלויים ביחס ישר בכמות הזמן שבו הבית שלי ריק (וזה שואף למספר כלשהו בקרבת האפס)

האם ביקשו ממך פעם לרקוד וסירבת? האם ביקשת ממישהו לרקוד והוא סירב? מדוע?
אממ.. שטו?
וול, פה ושם במסיבות ממש מזמן פשוט אמרתי לא כי אני ביישנית בטירוף, אבל זה סתם כי אני מטומטמת.

האם היית אי פעם בהופעת מחול? אם כן של איזו להקה? נהנת מההופעה או שנרדמת כבר בהתחלה?
הו, כן!
האחרונה הייתה די מזמן, נראה לי בכיתה י'.
הלכנו לSpirit of the Dance, מופע מחול אירי, והיה שווה ביותר!

 


 

אני מדמיינת כל יום, שזה יום חמישי, רק כדי להרגיש יותר טוב שהסופשבוע מתקרב. אבל זה לא כ"כ עובד. כי למחרת יש עוד יום מתיש ועוד יום ועוד יום ועוד... ויש רק יום חמישי אחד בשבוע. :/

נרדמתי אתמול ב7 ומשו בערב כי פשוט לא יכולתי יותר. ואפילו שישנתי 11 שעות, לא הצלחתי לקום בבוקר.

מזג האויר הקר משפיע עליי יותר מדי.

אני צריכה שמש.

pretty please?

 

נכתב על ידי , 5/4/2006 23:37   בקטגוריות שאלונים  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-22/4/2006 01:00




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)