לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

פסח שמח!


 

חג שמח לכולם (:

 

 


1.שעת התחלה: 23:59
2.יום התחלה: חמישי
3.תאריך התחלה: 13/4/06
4.שם: סקאי
5.תאריך לידה: 20/5/1987
6.ארץ לידה: ברה"מ
7.צבע אהוב: כחול (ומשתנה לפי מצב רוח)
8.מאכל אהוב: זה כבר משתנה לפי רמת רעב.
9.מזל: שור
10.ארץ אהובה: אין
11.עיר אהובה: בהתחשב בעובדה שלא הייתי בהרבה, אילת.
12.שחקן אהוב: ג'וני דפ (ויכול להשתנות לפי הסרט האחרון שראיתי)
12.זמר אהוב: רובי וויליאמס
13.דוגמן אהוב: הו הממ.. לוידעת oO
14.שחקנית אהובה: לוידעת.
15.זמרת אהובה: כנ"ל
16.דוגמנית אהובה: כנ"ל
17.סרט אהוב: מלך האריות (ורשימה ארוכה אחריו)
18.תוכנית טלויזיה אהובה: חברים, מופע שנות ה-70, עקרות בית נואשות, ארץ נהדרת, משחק מכור (שאני אמשיך?)
19.ספר אהוב: הנסיך הקטן
20.משקה אהוב: תירוש! P:
21.חג אהוב: החופש הגדול! (לכו תגידו שזה לא חג)
22.בעל חיים בבית? אמא?
23.מס' נפשות במשפחה: המאוד מצומצמת- 2.
24.אוהב את הסדרה פלוריסיינטה? שטו? לא רואה את זה בכלל...
25.השיר שלנו? ראיתי פרק וחצי הממ... זה בסדר.
26.המורדים? לא
27.מה עדיף?קולה או פנטה? קולה
28.קולה או ספרייט? קולה
29.ספרייט או פנטה? פנטה
30.מים או סודה? מים
31.פיצה או המבורגר? פיצה
32.צ'יפס או פוטטו צ'יפס? צ'יפס
33.מקדונלדס או בורגראנץ'? מק'דונלדס
34.מקדונלדס או בורגרקינג? מק'.
35.בורגרקינג או בורגרסבאר? שטו?
36.הצ'יפס של מקדונלדס או של בורגראנץ'? אממ. אין העדפה ממש, נראה לי..
37.ארוחת ילדים או ארוחה בינונית? ילדים (כי אף פעם לא נדחס לתוכי יותר וגם מקבלים צעצוע P:)
38.ארוחה בינונית או ארוחה גדולה? גדולה. נו, אם כבר אז כבר.
39.מיץ ענבים או תפוזים? ענבים
40.מיץ תפוזים או מיץ תפוחים? תפוחים
41.סרט מצויר או לא? בטח, למה לא?
42.תוכנית מצוירת או לא? לא נגד בכלל
43.אבא או אמא? אמא
44.אח או אחות? האמת, כרגע לא יזיק לי משהו מהם.
45.דוד או דודה? דודה
46.זכר או נקבה? oO
47.אלי יצפאן או יאיר לפיד? יאיר לפיד (רק כי נמאס לי לגמרי מיצפאן)
48.פיספוסים או ארץ נהדרת? ארץ נהדרת
49.שירים ישראליים או לועזיים? לועזיים
50.פורום או אתר? מה השאלה? הם משמשים למטרות שונות... פורום, שיהיה.
51.חו"ל או הארץ? חו"ל. כרגע מאוד בא לי ליסוע רחוק מכאן.
52.מטוס או מסוק? מטוס
53.אל-על או ארקיע? מעצם היותי בתולת-טיסות, אין לי כרגע העדפה מסוימת
54.חיילת או שוטרת? שוטרת (בחיי שאני שונאת חאקי)
55.=] או =) ? =]
56.:) או =) ? :)
57.מה אתה לובש עכשיו? בגדים
58.לובש גרביים? כן. צבעוניות. עם אצבעות. וויהי.
59.איזה צבע? צבעוניות, אמרתי. יש פסים מפוספסים בצעים שונים
60.מעשן? hell no
61.אלכוהול? yes please
62. או ?
63.אוהב בננות? לא!
64.וקופים? אממ.. הם בסדר החבר'ה האלה
65.מה נשמע? בסדר אבל לא משהו, תודה ששאלתם.
66.באיזה שעה ישנת אתמול? הלכתי לישון ב2 וקצת בלילה.
67.באיזה שעה קמת היום? אממ.. 11 בערך...
68.אתה ישן בצהריים? בד"כ לא..
69.באיזה שעה אתה ישן בדרך כלל? מסביבות 12 בלילה עד 6 וחצי
70.ובאזיה שעה אתה קם בימי בצפר? 6 וחצי. וזה לא ביצפר. P:
71.ובשבתות וחגים? החיים טובים. עד 10-11 לפחות
72.יום אהוב בשבוע: חמישי/שישי
73.מקום בילוי מושלם לחבר'ה לשישי בערב: נכון לעכשיו, אני במצב מספיק משועמם שכל מקום נראה לי טוב
74.אתה אוהב את הים? מתה עליו
75.את מי היית לוקח איתך לאי בודד לחודש שלם? הו. הממ. זה ישמר חסוי במערכת.
76.לאן היית רוצה לטוס עכשיו? לגרמניה (אני אסתפק גם בלחכות עד לספטמבר) או לתאילנד, או כל מקום אחר עם חופים ענקיים, ים כחול, שקט ואנשים טובים מסביבי.
77.איפה היית רוצה להיות כרגע? ע"ע תשובה לשאלה קודמת.
78.באיזה פורומים אתה נמצא? -
79.באיזה קומונות אתה נמצא? -
80.איך קוראים להורים שלך? -מצונזר-
81.פעם טעמת קרח? נראה לי שכן..
82.היה טעים? היה קפוא!
83.פעם אכלת את הקליפה של הגרעינים? לא. אני מקווה שלא. oO
84.טעמת פעם מסטיק בטעם אננס? לא
85.ובטעם לימון? יש לי לימון-פטל, זה כמעט ^.~
86.ובטעם נענע? איכ. לא.
87.מה הדבר שבחיים לא תעשה? אני מניחה שיש דברים כאלה, אבל לא עולים לי בראש עכשיו...
88.תספר בדיחה: אני בדיחה? ככה? יה. רייט.
89.מה הפדיחה הכי גדולה שקרתה לך אי פעם? כן, זה ממש מה שמתחשק לי לספר עכשיו בבלוג!
90.האם אתה חורני? שטו?
91.אתה בצופים? לא
92.אתה בתנועת נוער כלשהי? אפשר להגיד שהייתי לתקופה מאוד קצרה , אבל כבר לא, מן הסתם.
93.אתה בחוגים? לא
אם כן,איזה?
94.אוהבים שעווה? כשהיא בתוך נרות.
95.הייתם פעם במוזיאון השעווה? לא
96.הכנתם פעם יד משעווה? לא..
97.שיחקתם פעם עם שעווה של נר חם? כן!
98.היה כיף? כן.. די...
99.משעמם לך? טיפונת.
100.אתה רוצה לגמור כבר את השאלון הארוך הזה? לא ממש, זה בסדר.
101.כמה עוד שאלות כבר חסר לדעתך? לא מעט..
102.רוצה להפסיק? לא, זה בסדר, באמת
103.אתה יודע שאתה בנאדם ממש סובלני אם הגעת כבר עד לפה? כן. אחת התכונות של מזל שור היא סבלנות. בשנים האחרונות אני תוהה לעצמי מי האדיוט שאמר את זה, כי אני מאבדת אותה מהר מדי, אבל כן, יש לי מאגר סודי של זה.
104.אתה מודע לכך שאתה בשאלה ה-104? משום מה זה שכתוב לפניה "104" לא עורר בי את החשד הזה..
105.האם פגשת פעם מפורסם מחו"ל? לא..
106.אם כן,את מי?
107.ומהארץ?
כן, אפשר להגיד..
108.איפה פגשת את המפורסם מחו"ל? בחלומות שלי?
109.ואת זה מהארץ? באיזה הפסקה/סוף של איזה מופע. ג'יש הייתי קטנה מדי...
110.מה תרצה להיות שתהיה גדול? להיות קטנה שוב, אני מניחה
111.תרצה להיות גנן? לא, אולי פעם בתור תחביב.. נו, לגדל דברים בגינה... אב לא בטוח..
112.מנקה רחובות? לא
113.מוכר שטיחי קיר סינים? לא
114.אתה ארתור? XD הו, תודה לאל שלא!
115.אבודים? ראיתי את הפרק הראשון, ומאז כוח עליון גורם לי לפספס את כל שאר הפרקים ולא לראות את הסדרה.
116.השמיניה? פה כבר ראיתי פעם רבע פרק ופשוט לא חזרתי מסיבות לא ידועות.
117.הוט או יס? כרגע יס. ואחרי שהיה לי קודם הוט, אני יכולה להתרגל לכל אחד מהם. שניהם די בסדר.
118.מה אתה חושב על הסרט "מולאן"? הדבר היחיד שאני חושבת זה שלא ראיתי אותו.
119.אתה מזדהה עם סינדרלה? לא ממש
120.טי-שירט או חולצת פולו?

121.פולו ראלפלורן או טומי הילפיגר?
122.אתה אוהב חולצות פולו?
123.או שאתה מעדיף את הטי-שירט הפשוט?
אני מרגישה מיחזור שאלות פה.
124.ג'ינס או טרנינג? ג'ינס. טנינג לבית. P:
125.עלית או אסם? אין העדפה
126.איזה דאורדורנט אתה משתמש? יש לי פה כלמיני.. oO
127.שם בושם? דא
128.אם כן,איזה? גם, כלמיני. פתוחים כרגע אולטראוויולט ועוד אחד. כשזה יגמר אני אפתח את הבי-דלישס *יאמי יאמי*
129.כמה חדרים יש לך בבית? 4
130.אתה בחדר לבד או עם אח/אחות? לבד
131.צימחוני? לא
132.לאיזה קניון אתה הולך בדרך כלל? אני לא הכי הולכת לקניונים.
133.פרצו לך פעם לבית? לא. *טפו טפו טפו*
134.מדגסקר או עידן הקרח? את מדגסקר עדיין לא ראיתי :/
135.מה אתה מעדיף-כוסות פלסטיק חד פעמיות,כוסות מצויריות,כוסות זכוכית? מצוירות
136.כוסות יין ארוכות ודקות או כוסות בירה רחבות וקצרות? כוסות יין. (נראה לי שאני מפתחת פטיש לכוסות כאלה)
137.האם שתית אי פעם אלכוהול? כן
138.האם אי פעם ענית על שאלון כזה ארוך? ארוך יותר, אפילו.
138.מה השאלון הכי ארוך שחיברת אי פעם? עם כמה שאלות? אממ.. אני מניחה שזה זה. ויחד עם מונלייט, כמובן.
139.פסח מתקרב..אתה אוהב מצה? לא.
140.אתה קונה מותגים? לפעמים

141.בילהבונג או בלובירד? בילבונג oO
142.פוקס או הוניגמן? הוניגמן
143.קסטרו או ליקופר? קסטרו
144.דיזל או קרוקר? לאמשנה
145.שטר או מטבעות? מטבעות
146.חמוץ או מתוק? מתוק
147.אוהב את בית הספר שלך? כבר אין ביצפר. אל תגרמו לי להתגעגע יותר מדי!
148.מה אתה עושה כשמשעמם לך? חושבת על למה לעזאזל משעמם לי, על כמה לבד לי, על משמעות היקום וכל השאר.
149.אתה לומד ביסודי/תיכון/חטיבה/צבא/לא לומד? לא לומדת. P:
150.רוצה להמשיך ת'שאלון הזה? נו, הגעתי עד הלום, לא תתנו לי להמשיך?
151.כי לי אין בעיה לסיים איתו...לך יש? dude, do whatever you like
152.מה הצבע השולט בארון הבגדים שלך? אין צבע אחד....
153.ובמגירת הלבנים? כנ"ל
154.מה הפחדים שלך? יש יותר מדי, נראה לי
155.מה אתה שונא? יש רשימה חלקית פה ברשימות בצד
156.מה אתה אוהב? כנ"ל
157.למה התחפשת בפורים? לכלום.. :/
158.קיבלת משלוח מנות שווה או עלוב? קיבלתי סוכריה מסהר! P:
159.שלחת משלוח מושקע? לא.
160.אצל מי בדרך כלל אתה חוגג את פסח? אפחד..
161.כמה בקבוקי ספריי אתה משרפית ביום העצמאות? לא נוגעת בהם.
162.מניף דגלים כמו כולם? לא ממש
163.הולך להופעות? מדי פעם
164.ספריי חוטים או ספריי קצף? חוטים
165.מה עדיף-ספריי קצף ענקקקקק ב-50 שקל,או 6 ספריים קצף קטנים ב-40? אויש, גו טו הל.
166.ליד מי אתה יושב בכיתה? אפחד. אין כיתה. אין ביצפר. P:
167.בן או בת? אני בת, תודה ששאלתם רק עכשיו.
168.אתה שומע שיר ברקע? כן
169.אם כן,איזה שיר? במהלך כל השאלון הזה הספקתי לשמוע לא מעט שירים...
170.אתה טיפוס של ספורט? חה. לא. אם כי לא יזיק לי קצת..
171.אוהב לצייר? בעיקרון, כן. זה שאין ממש כישרון זה סיפור אחר.
172.מה הכישרון שלך?(ציור,כתיבה,פיסול,התעמלות קרקע,ניגון על כלי נגינה כלשהו)? אין לי מושג. אני אשמח לגלות אותו יום אחד..
173.מנגן על כלי נגינה כלשהו? ניגנתי..
174.אם כן-על איזה? פסנתר
175.אם לא-למה? כבר לא כי פרשתי בסוף י"ב כי תמו הכוחות להשקיע
176.יש לך פלאפון? כן
177.צבעוני? כן..
178.של איזו חברה? telit
179.כמה עלו השיחות שלך בחודש האחרון? חח.. הממ.. לא הרבה, ממש לא הרבה...
180.מה התשלום שיחות הכי גבוה שלך?  145 ש"ח, לפני כמה חודשים...
181.והכי נמוך? אממ... משהו קרוב לאפס?
182.אוהבים תותים עם קצפת? הו, כן!
183.תותים עם שוקולד? למה לא?
184.איזה ארטיק אתה הכי אוהב? אין אחד אהוב...
185.איזה טעם גלידה? כנ"ל...
186.בוופל או בכוס? וופל!
187.איזו גלידה הכי אוהב? כל משהו טעים (בן&ג'ריס עשו לי את הקיץ האחרון!)
188.אתה אוהב לשיר? כן
189.ולרקוד? בעיקרון כן..
190.איזו מפלגה רצית שתנצח? לא הצבעתי.. לא ממש רציתי שאפחת תנצח
191.עבודה או הליכוד? -
192.הליכוד או קדימה? -
193.קדימה או עבודה? -
194.גם לך כואב עכשיו הגב? זו שאלה רטורית? תמיד כואב לי הגב >.<
195.אתה אוהב את הכתב יד שלך? לא ממש
196.ימני או שמאלי? ימנית
197.צבע שיער: חום
198.צבע עיניים: ירוק
199.צבע שיער אהוב: אין
200.צבע עיניים אהוב: גם אין.


 

עכשיו 01:01 (יום שישי רשמית. 14/4/06) ונו, זמן טוב להתחיל פוסט, לא?

לא.

 

איך עבר עליכם הסדר אנשים?

מקווה ששרדתם.

אני אישית לא עשיתי שומדבר מיוחד.

ישבתי בבית, שמעתי קולות של שכנים שמנסים להכריח ת'ילדים שלהם לשתף פעולה ולשיר, לרגע קט הרהרתי על כך שוואלה, יכול להיות שמח ואני משועממת, אבל זה עבר. פתחתי טלויזיה וישבתי מולה בריתוק במשך 4 שעות. Kill Bill שני החלקים ברצף. תודה ליס. טרנטינו גאון, נקודה.

אחת הסיבות שהחלטנו לא ללכת לאף בנאדם לארוחת ליל הסדר זה בעיקר אני עוד מנסה לעכל את סוף השבוע האחרון.

ביום שישי, באו אלינו סשה ונטשה (בן דוד של אמא ואשתו) והמורה שלי למוזיקה ובעלה. מפגש מוזר לצרכי היכרות בין 2 הזוגות למטרות עבודה בעתיד שככל הנראה לא ממש יצאו לפועל. כל העניין בכלל נפל עלינו בצהרי יום חמישי, ככה שבכלל לא היה הרבה זמן להתכונן. אבל לא התראה מאוחרת תמנע מאמא שלי לצחצ כמעט הכל בבית ועוד להספיק להכין ארוחת גורמה ב-4 חלקים. היה נחמד, היה משעשע מעט ("אני מרגיש שמשהו מתחיל לעלות פה... אה.. זה רק הכולסטרול" -נשמע סופר-מצחיק ברוסית, עמכם הסליחה.-) ובעיקר היה טעים ומפוצץ. מאוד מפוצץ. הלכתי לישון עם ייסורי מצפון שכן למחרת, ביום שבת, חיכה לנו פיקניק בחיק הטבע שמטרתו העיקרית הייתה לחגוג יומולדת לאבא של התאומים, חברים די ותיקים שלנו. האמת, שם לא אכלתי יותר מדי, אם כי היה לא מעט אוכל טעים, מאוד טעים (!) אבל פשוט כבר לא היה מקום. את רוב הזמן ביליתי על השק שינה של אנה בקריאת cosmo וניסיון למציאת זוית רחוקה מקוצים, אך גם ידידותית למשתמשת בעלת הסופר-בטן-ענקית-שפותחה-תוך-פחות-מ24-שעות. oO במשך כמה ימים הרגשתי כמו מישהי בהריון עם שלישיה, בחודש השביעי. ודאמ, זה לא כיף.

אחת לכמה זמן מתחשק לי לחזור לנגן, או ללמוד משהו חדש, כמו גיטרה. אפילו אז בשבת אנה סיפרה על זה שהיא אולי תקנה גיטרה ותתחיל ללמוד והופתעה מזה שאני לא יודעת לנגן. "וואי, את דווקא נראית כמו אחת שמנגנת על גיטרה" XD. heh :/

בדרך חזרה מהפיקניק גרמתי לעצמי להיראות כמו הומלסית בעודי מסתובבת עם בקבוק יין כמעט גמור. הסיבה העיקרית לזה הייתה שלאפחד לא נשארו ידיים/כוח /רצון להיגרר עם הבקבוק עד למכוניות והוא נותר לו בודד על שולחן האבן. בצעד נחרץ הודעתי על כך שלא מזניחים קברנה-סוביניון טעים באמצע היער ופשוט נגררתי איתו עד האוטו. (כן, אנשים צחקקו, וכן, היין יותר מדי טעים מכדי לזנוח אותו ככה סתם. ושכל העולם יקפוץ)

 

היום, לעומת כל שאר הימים, ממש התחלתי להתחרפן מלשבת בבית ולא לעשות כלום.

גאד דמיט, בזמן האחרון אין לי חיים ברמות מפחידות. עצם זה שאני אשכרה כותבת את זה אפילו מראה עד כמה המצב גרוע.

דרושים: תכניות לחופש, ודחוף. עכשיו. מיד.

>.<

 

אפילו מלקרוא נמאס לי מהר. אמנם צופן דהוינצ'י פשוט מרתק, אבל אי-השקט הפנימי הזה משתלט עליי ולא נותן לי לעשות כלום. אני צריכה לצאת ולעשות עם עצמי משהו.

 


 

14.4.06

תאריך נחמד... 3 שנים..

 

היום ,כבר רשמית, יש לאלן יומולדת. מזל טוב.

ועכשיו דילמה, לא דיברתי עם הילדה יותר מדי זמן. זה יהיה נורא מוזר להתקשר אליה פתאום רק בגלל שזה היומולדת ולאחל מזל טוב.

בלעכס, אני שונאת שמתנתקים קשרים.

וזה קורה לי יותר מדי בזמן האחרון......

 

אני אשתפר.

אני מבטיחה את זה לעצמי (ואפילו לאחרים) יותר מדי זמן, אבל אפעם לא עושה כלום.

feeling useless and it's damn not fun at all.

 

 

לילה/בוקר טוב. (אני אפילו משאירה לכם את זכות הבחירה.)

Sky.

 

 

נכתב על ידי , 13/4/2006 23:57   בקטגוריות שאלונים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-19/4/2006 20:12




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)