לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

החופש הזה...


 

פשוט עבר לי מהר מדי.

 

שיעמום מוחלט ואח"כ עד שאני מתחילה להנות הוא כבר נגמר?

גרר.

>.<

 

טובנו, מחר חוזרים לשגרה אבל אח"כ יש יומיים חופש. נחמד שכזה.

 


 

לסיכום מהיר של החופש:

יום רביעי (לילסדר) - לשבת בבית, לא לעשות כלום חוץ מלקרוא ולראות את Kill bill שטוף הדם.

יום חמישי - בית, בהייה בקירות ואי עשיית כלום חוץ מלצאת לכמה דקות החוצה ולגלות שיש ורדים (וזה כבר סיבה מצוינת להתעורר ליום חדש)

יום שישי - וול, גם אז לא עשיתי יותר מדי..

יום שבת - נסענו ליקנעם, הפעם לא נהגתי (עד שהאוטו לא יעבור תיקון נורמלי במוסך מפחדים פה לתת לי אותו :/) היה חביב. בדרך חזרה עצרנו בבית אבות שנמצא ממש קרוב לבית הראשון שלנו בעיר. יום לפני, בשישי הדודים עברו לשם.. אז קפצנו לבקר. הממ.. נושא טעון, אני יכולה לפרט על זה יותר, אבל אולי בהזדמנות אחרת.

יום ראשון - כלל כאב ראש מנטלי של לנסות לשלב כמה תכניות לשני ושלישי שממש לא ידעתי איך לשלב אותן. בסוף איכשהו הכל הסתדר לפי הימים (רק חבל שלא הכל ממש יצא לפועל..). מאוחר בערב עוד ניסיתי לעזור לאמא עם עבודה בפיזיקה, אבל גיליתי שלמרות הנושא הקל, יש שם פרט אחד עיקרי, שפשוט לא למדנו בביצפר ובלעדיו אי אפשר לפתור את זה. יחד עם הכל, היה לי כאב ראש אמיתי. וברוב טיפשותי לא לקחתי כדור לפני השינה גם כשתגובה עתיקה של די הדהדה לי בראש. (כן, אני שומעת אותך כל פעם שכואב לי משהו ואני מתלבטת בין לקחת כדור או לא, ובד"כ אני מקשיבה לאותם קולות, לוקחת כדור והכל נגמר בשלום) הלילה הזה, בין ראשון לשני הפך לסיוטי ביותר, כשכל כמה זמן התעוררתי והרגשתי שהכל לא בסדר, שהראש כואב, שהכרית מרגישה כמו אבן וניסיתי להירדם שוב. אי שם בלילה, נמאס לי וקמתי לקחת אדוויל. היה מאוד לא נחמד לגלות שהשעה הייתה 5 בבוקר. מה שאומר שנותרו לי בערך שעתיים לישון. ~עוד תגלית: ב-5 בבוקר מאוד קשה להירדם. מסתבר שהציפורים מתחילות לצייץ ממש אז.~

יום שני - בית קברות על הבוקר (נייס, הא?), ריב "קטן" עם אמא בדרך לרכבת (וורי נייס, הא?) ורכבת. אני כמעט בטוחה שברכבת לכיוון דרום התיישבתי ליד יוני. oO (אם אתה קורא את זה- התוודה!) כאילו, ישר נכנסתי וראיתי מקום אחד ורצתי להתיישב שם.. מימיני ישב איזה חייל עם נשק (מפה התחילו התהיות כי אנ'לא יודעת אם הוא הולך תמיד עם נשק) שלכמה רגעים סובב ת'ראש אליי, רק שכבר התחלתי לקרוא ספר. רק כשקמתי, ראיתי שמהצד הוא מאוד דומה. בבנימינה החלפתי רכבת ונראה לי ששם ראיתי את זרמושקה עולה oO אם כי אני ממש לא בטוחה. ברביעיה שישבתי בה התישבה שם וגם ליד איזו משפחה עם ילדים שנורא שיעשעו אותי. הם ניסו לחנך את אחד הילדים לחלוק בצ'יפס שלו בדרכים אכזריות. והיה גם ילד קטן ואובססיבי לניקיון שלקחת את המגבון לח שנתנו לו, והתחיל לנקות את כל השולחן, במשך רוב הנסיעה. XD

ברוב שאר היום וול, הברזתי ממפגשישרא, לטובת מיני-מפגש-ישרא (כי כשמפגישים 2 או יותר בלוגרים זה כבר נחשב למפגש, לא? P:) אחר ולא פחות מהנה שבהחלט היה שווה את כל הרעיון של לתת לי חופש בפסח.

-פה אולי יתווספו קטעים בעריכה-

בבית, כשחזרתי, היה על הפנים. הריב ה"קטן" מהבוקר גדל למימדים מאוד לא נעימים שאני לא חושבת שאי פעם הגענו לזה. אז כן, אני לא אומרת את כל האמת לאמא שלי, וכן אני לא יכולה לסמוך עליה, וכן אני יודעת שצריך לשנות את זה כי אין לה עוד כלום מלבדי, וגם לי אין הרבה משפחה מעבר לה. והממ, היה המון איכסה באותו ערב. אבל איכשהו קצת השלמנו בסוף.. אם כי כעת הכל עומד למבחן..

יום שלישי - (התכנון המקורי היה ליסוע עם ליז וחברים שלה לעולמות. התבטל עקב השתפנות בעקבות הפיגוע בת"א ביום שני :/) היום כלל בעיקר לקום מוקדם אחרי היום הקודם והמתיש. נפגשנו עם רומה וזינה והסתובבנו בערך מ-10 עד 2 אחה"צ בין כל מיני חנויות עם קרמיקה ואביזרים לאמבטיה. צריך להתחיל לרהט ת'דירה ה"חדשה" אז מתחילים מזה, והעניינים מתחילים להתגלגל. משום מה, לא הייתי מותשת יותר מדי מהטיולים האלה. וזה מפתיע לאור העובדה שלעולם אני לא שורדת 'שופינג' שכזה. אח"כ חזרנו אליהם לארוחת צהריים אנד סטאף. המשיכו קצת שיחות לגבי מבנה ותכנון של האמבטיה וסתם דברים אחרים.. היה די נחמד.. בעיקר בזכות איזה סריג ענקי ששימש לי כאחלה שמיכה כשניסיתי לנמנם. הוי, וממש מאורח, הגיעו הילדים/נכדים שלהם והיה קצת יותר רועש, אבל עדיין נחמד. התעסקתי בעיקר בלברוח לחדרים אחרים או להמשיך לנמנם. עד שהצלחתי למצוא אחלה זוית נמנום שאפילו כללה את הרגל של אמא. ואז.. הו אז, הכלב שלהם, כנראה החליט שאני מתה או משהו, וברגע שעצמתי עיניים הוא פשוט ניגש, וליקק לי את האף O_O קפצתי בבהלה וזה היה די מפדח, ואפילו קצת מפחיד בהתחלה (כאמור, הפשע היחיד שלי נגד האנושות היה לנסות לישון) והממ.. כן. אני מעדיפה לשכוח את זה.

נקסט.

יום רביעי- AKA היום, כלל המון כלום. כלום רגיל כזה..

ועוד כמה שעות אני צריכה לחזור לכל מה שהיה לפני פסח, וממש, אבל ממש לא מתחשק לי.

:/

 

 

זהו, סיכום יחסית מאוד תמציתי של חופש שעבר מהר מדי ולא נוצל כראוי בכלל, וחבל.

מקווה שלכם היה נחמד יותר (:

 

לילה טוב עולם.

=^_^=

נכתב על ידי , 19/4/2006 23:43   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-23/4/2006 17:20




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)