לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

סיבות טובות להתחבר אחרי חצות


מצב כפית אמרת?

 

רקע כללי: המסנג'ר שלי מאוד, אבל מאוד רשע לאחרונה. הוא לא נותן לי להוסיף סמיילים לאוסף המספיק לא-קטן שכבר יש לי. היו בערך 3 פעמים בחודשיים האחרונים שהוא איפשר לי להוסיף איזה 2-3 סמיילים חדשים, ופעמיים מתוכן היו עם ג'נה.

 


 

Lucid Nightmare says:

ישלי 7985894 אייקונים

Lucid Nightmare says:

Sky. says:

O_O

Sky. says:

למסנג'ר כאילו?

Lucid Nightmare says:

XD

Lucid Nightmare says:

נו לא כ"כ הרסה

Lucid Nightmare says:

*הרבה@#@!$%

Lucid Nightmare says:

אבל כן יש לא מעט בכלל

Sky. says:

חחח...

Sky. says:

שלי עדיין ממשיך בשלו :/ לא רוצה לצרף

Sky. says:

ורק היום התקנתי מסנג'ר מחדש!

Lucid Nightmare says:

XDDD

Lucid Nightmare says:

הוא אוהב רק אותי

Sky. says:

כי את מיוחדת

Sky. says:

Sky. says:

אבל המסנג'ר שלי, גם לא תמיד אוהב אותך

Sky. says:

אפילו עכשיו הוא לא מצרף חדשים

Sky. says:

Lucid Nightmare says:

Lucid Nightmare says:

הוא אהב אותי........

Lucid Nightmare says:

כנראה שהוא גילה שבגדתי בו

Sky. says:

את בגדת בו?

Lucid Nightmare says:

אה לא ידעת?

Lucid Nightmare says:

*

Sky. says:

לפני כמה שורות אמרת את זה במפורש!

Sky. says:

Lucid Nightmare says:

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Lucid Nightmare says:

פליטת פה^^

Sky. says:

נה-אה

לכל פליטת פה יש רקע מציאותי!

Sky. says:

המסנג'ר שלי דורש לדעת עם מי את בוגדת בו!

Lucid Nightmare says:

עם הספר

Lucid Nightmare says:

אני תמיד בוגדת עם ספרים.....

Lucid Nightmare says:

ספרים הם החברים הכי טובים שלי

Sky. says:

אבל ספרים!!!

Sky. says:

זה...

Sky. says:

נייר!

Lucid Nightmare says:

מסנג'ר זה.......

Lucid Nightmare says:

מה זה?

Lucid Nightmare says:

תוכנה

Sky. says:

וטקסטים כתובים שחור על גבי לבן/צהוב!

Lucid Nightmare says:

אי אפשר לדעת בה

Sky. says:

זה... זה... אמיתי!

Sky. says:

איכס דברים אמיתיים!

Sky. says:

*מסנג'ר מתעטש עקב אלרגיה לספרים*

Lucid Nightmare says:

*לגעת

Lucid Nightmare says:

XD

Sky. says:

את יכולה לגעת במסך

Sky. says:

ספרים זה... כ"כ... מעלה אבק!

Lucid Nightmare says:

ספרים הם הכלP=

Sky. says:

מתפוררים!

Lucid Nightmare says:

לא בזמן שאני חיה^_^

Sky. says:

חח.. וטוב שכך

Lucid Nightmare says:

Sky. says:

*מסנג'ר הולך הצידה ובוכה*

Lucid Nightmare says:

Lucid Nightmare says:

אתה לא אוהב אותי

Lucid Nightmare says:

בגלל זה בגדתייייי

Sky. says:

הוא בוכה כי בגדת בו!

Lucid Nightmare says:

אני בוכה כי הוא לא אוהב אותי

Sky. says:

הוא לא אוהב אותך כי בגדת בו!

Lucid Nightmare says:

הוא לא ידע שבגדתי בו0:

Sky. says:

את אמרת לו!

Sky. says:

כלומר, אמרת לי, אבל זה הוא זה שהעביר את המסר!

Sky. says:

איך את מצפה ממנו לא לגלות את זה?

Lucid Nightmare says:

הוא הפסיק לאהוב אותי כבר לפני שבוע

Lucid Nightmare says:

אני בגדתי בו רק שעה לפני! היוםP:

Sky. says:

תגידי תודה! אותי הוא לא אוהב כבר חודשיים!

Lucid Nightmare says:

XD

Lucid Nightmare says:

אז ישלי הצדקה למה בגדתי!

Sky. says:

איזו הצדקה בדיוק?! זה אותי הוא לא אוהב! לא אותך...

אותך הוא כנראה לא אוהב כי את בגדת בו!!! בגדת בו!!!!111!!!11111אחדאחדאחד

Lucid Nightmare says:

אבל הוא הפסיק לאוהב אותי לפני שבוע היה מותר לי לבגוד בו -היום-!!!!!1אחדאחדאחדשתים!

Sky. says:

אבל אבלאבל... איך את בכלל יכולה לדעת שהוא הפסיק לאהוב אותך?

הוא לא אמר לך את זה :/

Lucid Nightmare says:

את אמרת לי

Lucid Nightmare says:

שאת לא מצליחה לגנוב ממני סמייליםXD

Lucid Nightmare says:

וקודם הוא כן1

Lucid Nightmare says:

!

Sky. says:

אבל לא אמרתי לך את זה לפני שבוע

Lucid Nightmare says:

אוקי, לפני 5 ימים

Lucid Nightmare says:

P:

Lucid Nightmare says:

לפני 4

Lucid Nightmare says:

או 3

Lucid Nightmare says:

אבל לא היוםP=

Sky. says:

לא... בלע... הם...

Sky. says:

*המממ

Lucid Nightmare says:

XDDDDD

Lucid Nightmare says:

הלכתי לשחק טטריס

Lucid Nightmare says:

|מכורה|

Sky. says:

המסנג'ר שלי ממש, אבל ממש נעלב, את יודעת :/

Lucid Nightmare says:

תכף באהXD

Sky. says:

הנה!

Sky. says:

בלע!

Sky. says:

את בוגדת בו במפורש!

Sky. says:

ככה?

Sky. says:

מול עיניו התמימיות?

Lucid Nightmare says:

XDDDDDDDDDDDD

Sky. says:

איך את מעזה?

Lucid Nightmare says:

אני גם נעלבתיייייייייי

Sky. says:

הוא העניק לך כמה רגעי חסד! כמה סמיילים שהרשה לקחת אך ורק ממך כשלכולם הוא הפנה את הגב!

Lucid Nightmare says:

איך הוא מעיז?!

Sky. says:

וככה את בתמורה?

Lucid Nightmare says:

אבל הוא הפסיק לאהוב אותייייייייי

Lucid Nightmare says:

אזס נעלבתייייי

Lucid Nightmare says:

ובגדתייי.....................

Lucid Nightmare says:

כי נעלבתי

Lucid Nightmare says:

ונפגעתי.

Lucid Nightmare says:

וזהXD

Sky. says:

"ונפגעתי וזה. "

XDDDDD

Sky. says:

הוא לא הפסיק לאהוב אותך!

Sky. says:

היה לו.. אהמ.. כשל תפקודי!

Sky. says:

זה כמו אה... *תעצמי עיניים/אזניים* אימפוטנציה?

Sky. says:

כבר ברחת לי, הא?

Lucid Nightmare says:

XD

Lucid Nightmare says:

שיחקתי טטריס!

Sky. says:

אה.. חראשו...

Lucid Nightmare says:

D:

Lucid Nightmare says:

אוקי.מסנ'ג'ר. אני מטצערת! נורא נורא נורא! לא אבגוד בך שליש...שנית!D:

Sky. says:

ah tak!

מתי הייתה הפעם השנייה?

Lucid Nightmare says:

עכשיו?XD

Lucid Nightmare says:

חכי שניה הוא קורט לי.....D:

Lucid Nightmare says:

*קוראאאאא

Sky. says:

XD טוב... זה לגיטימי.. המסנג'ר חשב שהלכת לבכות בצד כי הוא נעלב עלייך...

Lucid Nightmare says:

XDDD

 


 

ג'ן, המסנג'ר שלי באמת אוהב אותך, מכל הלב. גם אם לפעמים הוא לא מראה את זה. ^.~

 


 

נו, ביקשו כ"כ יפה.

נועה וקוויק החליטו לריב עליי *אגו טריפ*

 

 

Sky. says:

חח.. טוב..

[אני כ"כ רואה אותך עכשיו מתחיל להחביא סכינים וכאלה ]

Alluring Quicksand  says:

למה להחביא? הכי טוב ללכת איתם גלויים

Alluring Quicksand  says:

אה, אני מתכוון, אין לי סכינים!

Alluring Quicksand  says:

למה שיהיו לי?

Sky. says:

הם יעילים לחיתוך בשר?

Alluring Quicksand  says:

אני תמים! מיאו!

Sky. says:

זה שאתה מוסיף מיאו לא הופך אותך לתמים, יו נואו?

Alluring Quicksand  says:

בטח שכן... תגידי שזה לא תמים:

Sky. says:

החתול תמים, זה לא הופך אותך לכזה.

 

הו, אנשים כבר מקנאים->

 

העולם התקדם הלאה says:

מה אתעושה? את לא שולחת הודע,ה נכון?

אל תשלחי. שלחי בבוקר או משו.

 

ואם את מדברת עםמישהו אחר, תגידי לו שאת רק שלי.

שיקפוץ לשלולית.

 

Alluring Quicksand  says:

תגידי לה שאמרתי

Sky. says:

לכתוב לה: "שלחו לי סמיילי אדום וכועס"?

Alluring Quicksand  says:

גררר (עם 4 ר')

Sky. says:

אהה

Alluring Quicksand  says:

תגידי לה שאני מוכן להזמין אותה לדו קרב עליך

Sky. says:

הופה.. לא להיסחף...

Sky. says:

העולם התקדם הלאה says:

יאי!

שלחת לו    באמת מגיע לו. פוי עליו

Sky. says:

למה פוי עליו?

העולם התקדם הלאה says:

יאללה. אני נענית לאתגר

העולם התקדם הלאה says:

כי הוא לוקח אותף ממני

העולם התקדם הלאה says:

 

 

XD *משעשע לי*

Alluring Quicksand  says:

 

Alluring Quicksand  says:

יש לך דברים להוסיף לפוסט

Sky. says:

אתה בטוח שאין לך סכינים? [זה יכול להיות די יעיל לדו קרבים וכאלה ]

Sky. says:

אילו רק היה לי כוח לערוך...

 


 

וול, טכנית אתמול, ה-21/4/06 היה מומולדת לליז!

 

אז הנה, עוד מקום שעוד לא ניצלתי כדי להגיד מזל טוב-

 

יום הולדת שמח ליז!!!

3>

 

[תגידו מזל טוב גם, ביצ'ס.]

 

 


 

26/4/06   20:05

~עריכה~

זה מתאים לתוכן של הפוסט, ובהחלט לא ראוי לפוסט משלו לבד (P:)

 

אה, וזה באמת נמשך יותר משעה! oO

 

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

how dare you!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

אני חייבת לציין שזו השיחה הכי מרתקת שהייתה לנו בזמן האחרון

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

science says:

אני יודע

science says:

בטח תצטטי אותה בבלוג

Sky. says:

i love you too darling

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

XD

עכשיו כשאתה אומר, ישמצב שאני בהחלט אצטט אותה!

You have just sent a Nudge!

science says:

מה עשית???????

science says:

עשית שני נידנודים אחד אחרי השני!!!

science says:

וזה בכלל תורי!!!

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

כי באמצע שלחתי משהו!

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

science says:

זה לא משנה!

science says:

לא לימדו אותך את החוקים??

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

טוב סליחה, לך תעשה פעמיים

Sky. says:

אני לומדת מניסיון!

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

יופי, עכשיו תורי?

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

  You may not send a Nudge that often.

science says:

  You may not send a Nudge that often.

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

היי, עכשיו אתה היית פעמיים!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

מן הסתם

science says:

אני בן

Sky. says:

לא הוגן

science says:

לבנים מותר הכל

science says:

לבנות מותר רק להכין אוכל

Sky. says:

מה הקשר?

science says:

לא לימדו אותך את זה בכיתה אלף??

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

בכיתה א' לימדו אותי לכתוב אותיות בעברית

science says:

You have just sent a Nudge!

science says:

רואים שאת מרוסיה

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

מה הקשר שוב?

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

את כולם לימדו לכתוב אותיות בכיתה א' :/

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

חשבתי שאת הרוסים מלמדים איך לפתוח בקבוק עם השיניים

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

זה לא מלמדים, כל מה שקשור באלכוהול בא built in עם שאר הגנים...

You have just sent a Nudge!

science says:

חחחחח

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

שאני אשלח עוד אחד כדי באמת להעיר אותך?

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

  You may not send a Nudge that often.

  You may not send a Nudge that often.

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

  You may not send a Nudge that often.

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

ממש לונה פארק פה

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

ואפילו לא צריך לשלם בכניסה, או לחילופין- לסבול צעקות של ילדים קטנים שאיבדו ת'הורים שלהם

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

חם היום

Sky. says:

חם?

Sky. says:

לא הייתי אומרת...

science just sent you a Nudge!

science says:

חם חם

science says:

ממש חם

Sky. says:

אז תפסיק להתנענע כ"כ הרבה!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

מישהו פה מנדנד אותי

Sky. says:

זו לא אני *מבט תמים*

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

כמה זמן את חושבת שזה ימשך?

Sky. says:

לא יודעת, אבל שמתי לב שזה נמשך כבר שעה לפחות

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

נראה לך שש רעידת אדמה או משהו?

Sky. says:

*שיש

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

אולי ביבס ורוקסטדי נתקעו למטה

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

מי?

You have just sent a Nudge!

science says:

אלו שעובדים אצל שרדר

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

אהה.. oO

[אני אמורה לזכור את זה לבד?]

הממ.. מה שזה לא יהיה, זה כבר די מעצבן :/

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

צבי הנינג'ה.........

Sky. says:

די >.<

אתה התחלת!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

טוב אז להפסיק?

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

כן!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

science says:

טוב

science says:

הנה

science says:

אחרון ודי

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

  You may not send a Nudge that often.

Sky. says:

מה מבטיח לי שלא יהיו עוד?

science just sent you a Nudge!

science says:

כלו

science says:

ם

science says:

סתם, אני זז לראות חדשות

science says:

(:

science says:

יומטוב

Sky. says:

אינג'וי

Sky. says:

ביי.

נכתב על ידי , 22/4/2006 01:01   בקטגוריות שיחות משעשעות, יום הולדת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SK ב-30/4/2006 19:21




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)