לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

תשובות לשאלון השבועי


מה את אוהבת לעשות בשעות הפנאי?
בעיקר לחפש מה לעשות בשעות הפנאי.
וול, הזמן הפנוי שלי הושחת לחלוטין בתקופה האחרונה, וכבר המון זמן שאני לא מתעסקת במה שנהוג להיקרא "תחביבים".
וכן, חבל.
הזמן הפנוי מתחלק באופן בלתי שווה בעליל בין המחשב, הספרים והמיטה (וגם זה רק לצרכי שינה בלבד, למקרה שהתחלתם לחשוב יותר מדי. או פחות מדי.. oO)

האם את מגדירה את עצמך כטיפוס של בוקר או טיפוס לילי?
יותר לילה.
בוקר זה פשוט לא הזמן שלי :/

איזה סוגים של מוזיקה את אוהבת לשמוע?
כל מיני.

(ובמצב רוח מספיק שיכור/לא מודע לסביבה אני יכולה לשמוע גם מזרחית וגם טראנסים, כמו שכולם נוהגים לציין ברשימת ה"so totally not" שלהם. אבל כן, זה קורה בערך ל-10 דקות בשנה בבמוצע.)

האם את נוהגת לשיר כשאת שומעת אהוב?
כן!
ואפילו לסגור ת'חלון בחדר כדי לא להפחיד את השכנים מהקומה מתחת! P: (כמה מתחשב מצידי, הא? ^.~)

האם התחביבים שלך גורמים לך להיות יותר רגועה או יותר תוססת?
לכו תראו ת'תשובה הראשונה.
אני כבר לא זוכרת מהם התחביבים שלי :/

[וכן, אני מודעת לכך שזה רע.]

האם חשוב לך לדעת מה אחרים חושבים עליך?
הייתי רוצה לענות כאן "לא" מוחלט ולהיות שלמה עם התשובה הזו, אבל זה לא נכון.
לפעמים אני באמת מתנהגת ככה, כאילו שלא אכפת לי מאפחד.. אבל בד"כ זה פשוט לא מצליח לי ואני מתחילה למתוח על עצמי ביקורת עוד לפני שאחרים חושבים על משהו..
אז כן, לא משנה כמה נכחיש, תמיד יהיה מעניין איך אנשים אחרים תופסים דברים שאני עושה. לפחות במידה כלשהי.. גם אם לא תמיד אני ארצה לדעת הכל Oo

האם את נהנית יותר בסביבת אנשים או בסביבה מבודדת?
מאוד תלוי במצב הרוח..
תמיד יהיו לי את הימים/הרגעים שאני צריכה את הלבד שלי.
אבל מרוב להיתקע לבד בזמן האחרון, אני פשוט נהנית יותר כשאני עם אנשים.
ואני מניחה גם שאם תהיה לי תקופה של להיות בחברת אנשים במשך הרבה זמן, אני גם ארצה הרבה יותר את ה"לבד" הזה..

כמה מהצלחתך תלויה, לדעתך במשפחה? האם את מרגישה תלויה במשפחתה?
אני מניחה שחלק לא מבוטל..

וכן.. ת'כלס..



האם את נוהגת להציק לאחרים? כיצד?
אני? להציק? *מבט תמים*
אני לא מציקה לאחרים...
*blink blink*

[אני מציקה? ~מבט תוהה~]

האם את טיפוס עצבני?
לא. :/

[עד שממש מעצבנים אותי. אבל ממש ממש ממש מעצבנים אותי.]

 

נכתב על ידי , 27/4/2006 21:05   בקטגוריות שאלונים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-30/4/2006 19:55




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)